Jump to content

La gente sclerada della città

Recommended Posts

ale79 me ga messo una pulce nell'orecchio....a parte Sabata che, pace all'anima sua, iera el s'ciopado più rappresentativo de sta città, voi ne conossè altri che rendi la nostra città più sclerada? :D

A suo tempo vedevo spesso un tipo con le borse della spesa, spelado, che caminava per città porconando ai 4 venti...

• Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mi conosso "l'omo segaiolo" xe un che va sempre al bagno con camise de colori stranissimi e un zainetto minuscolo tipo de paperinik me par..

sulla 36 lo go becado a farse robe zozze vardando una mula..

e al bagno el varda con nonscialans (no so come se scrivi :D ) le mule sbavando

prima de tutto grazie Sandro per gaver dado vose/forum a un'idea...

alora mi me vien in mente 2

- sempre vestido de rosso con ombrella che chiedi cicchini...zona centro

-la contessa dei sette cieli la matta che la se vedi in giro de notte che la bevi come matta chiedendo in giro de buttarghe de bever..la fa oroscopi e odia i gay...a volte a chi no ghe butta d ebever ela pensa ben de apostrofarlo come gay...ah si essendo contessa molte volte la riva nei locali in taxi....grande de rier :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado:

mi conosso "l'omo segaiolo" xe un che va sempre al bagno con camise de

mi ga quel coi cavei fin oltre le spalle e mossi? che d'estate el xe vesti' tipo figlio dei fiori coi jeans taiadi curti coi fronzoli e la fasa in testa? :D

pensa sia proprio lui...che xe anche carigo de pei su tutto el corpo co se metti a ciapr sol....o a far el voyerista

Quela coi vestiti de inizio secolo no la vedo da tanto...

e Gildo? o Ermengildo? Napa, braghe ascellari, sempre che se frega le man... lo conosè? :D

Gildo xè la mascot dei autisti TT, quei che ga el turno de sera. El xè sempre in piazza Goldoni a fregarse le man.

Me ricordo anni fa, ierimo in piazza a spetar la partenza, quando un collega se ga acorto che el gaveva lassà una freccia impizada. Scherzando el ghe disi " Gildo va darghe una piada a quela freccia che la se distudi".......solo che LUI scherzava ma Gildo (sempre pronto a far favori)........ :rolleyes: ancora desso me ricordo sta freccia che la rodola in mezo alla piazza :grin::grin:

pensa sia proprio lui...che xe anche carigo de pei su tutto el corpo co se metti a ciapr sol....o a far el voyerista

siiii lui!!! :D :D :D un mito!!! :D

..go capì chi xe..se lo vedi spesso d'estate...el fa proprio schifo...col monta in bus el se russa su tutte le mule che xe dentro...no comment... :noghesemo:

siiii lui!!! :D :D :D un mito!!! :D

..go capì chi xe..se lo vedi spesso d'estate...el fa proprio schifo...col monta in bus el se russa su tutte le mule che xe dentro...no comment... :noghesemo:

naturalmente per far ancora più schifo oltre a le ociade i pei el se sempre suda e spuzza

ah altra caratteristica me par che gabbi sempre el walkman...pol esser?

Se ghe ne xe!!! Due su tutte (ma credo che no le ghe sia più) che girava nei anni '80:

- Quella povera vecieta che ghe iera morta una fia picia e la andava in giro con un passeggin con un bambolotto dentro...

- La mitica finta (o vera?) contessa che girava vestida come nell'Ottocento de cui gave za parla!!!! La iera un personaggio!!!

Dopo xe el mato della 20... e dopo xe tutti quei che gira sotto casa mia :-)

Cmq el mato che camina al contrario in Strada del Friuli xe l'eremita che vivi nel bosco... mia mama lo beca quasi ogni mattina co la passa in macchina andando a lavorar alle 6 e mezza!

Gildo si è calmato molto rispetto agli inizi della sua "carriera"

La signora vestita da fin de siècle, credo sia morta ormai...

Qualcuno si ricorda il "Principe della notte" ? Mi sa di no...era uno con un testone di capelli ricci, sempre elegantissimo...finì in carcere per truffa se non sbaglio..quando tornò fuori era malato ( dicono di AIDS) e fuso totale, tant'è che girava vestito da donna...poi è sparito..

Di personaggi fuori di testa a Trieste ce ne sono parecchi...

beh ne xe tante poverette fora de testa... me vien in mente quella che ndava in giro con la tuta de sci rossa in piena estate... deso xe una che inveze tanto vecia no ga de eser che gira nei dintorni dell'ospedal maggiore che va sempre a frugar tra le scovaze e chiedi soldi.. e xe imposibile starghe vizin ... povera me fa una passion...

poi xe una coppia ... i me ga dito che xe mamma e fia ma non savesi se xe vero o meno che le iera sempre sulla 29 e in piazza goldoni (ma a volte le go viste anche a barcola) che le xe sempre imbriaghe e super strucazade...

poi anche mi me ricordo del povero Sabata...

e me ricordo anche de altri mati de san giovanni che co ndavo cior el mio ex fora dal Ziga Zois i me correva drio con il loro aggeggio in man.. e iera un che iera nudo sotto l'impermeabile... per fortuna no i iera sempre .. le altre volte inveze me tocava correr via e spetar el moroso in via giulia :lol: che ridade ciò :lol:

Nei dintorni de casa mia gira una vecia con una borsa con le riode...la se ferma in ogni scovazon rovistando e ciolendo fora de tutto. La ga un odor che la lasa la scia :wacko:

Poi ogni tanto vedo un vecio (no savesi descriverlo, tranne che el cammina a stento barcollando) che el chiedi sempre cicche. Lo go visto in più zone della città :D

Cmq el mato che camina al contrario in Strada del Friuli xe l'eremita che vivi nel bosco... mia mama lo beca quasi ogni mattina co la passa in macchina andando a lavorar alle 6 e mezza!

No posso creder O| Devo vederlo assolutamente, dove posso appostarme ?

Ma el se volta almeno prima delle curve o el se ricorda qanti passi xe tra una e l'altra? :D :D :D

se un che ciapa spesso la 33 o la 37 e che el parla solo...solo che el xè anche elegante disemo quindi xè de piegarse a veder la gente come reagisi :DDDD ;

stile Sabata diria Flora...forsi + cattivo e senza radio.

de Sabata poso contarve una de anni fa co lavoravo ancora sule mbulanze...trovado all'interno de cattinara el collega che iera con mi ghe fa: "Sabata come xè?do te son finido?" e lui con la sua anda el ghe ga risposto:

"E e e coste vol...Se stago ben son in canon...se stago mal son in ospedal...e e e (qua el ga tirado zo un porco) e no stago ben"

se gavemo sbregado dal rider :merodolodalrider:

mamma e fia della 29 me le vedo semper anche mi :)

zona Servola ghe ne xè parecchi, poveri, tutti seguidi dal CIM. Enrichetta xè la mascotte del rion, la gaverà quasi 50 anni ma con el cervel de una bambina picia (ma la fuma come un camin, e la ghe scrocca caffè e sigarette a tutti i negozianti della zona). E la gaveva anche un compagno... che adesso xè in manicomio criminale dopo che el ga tentà de copar con un cortel la vicina de casa.

Poi xè el mulo de via Carpineto, adesso xè in periodo che se vesti da prete, el ciacola con tutti, purtroppo el ga el brutto vizio de cuciarse e vardar sotto le cotole dele vece in autobus.

Poi xè el vecio col baston bianco e i ocialoni, che se xè de bon umor canta, se xè de cattivo el sciorina bestemmie una drio l'altra.

uh, el mulo completamente sfatto che xè sempre nel baretto delle torri (anche lui xè meio che el sia de bala bona, se no el diventa pesante con le vece) e uno (che me fa passion) che gira per la coop zercando assaggini (se vedi che ga fame) anche in pien inverno con le scarpette da mar (quele de plastica), ma no go mai capì se no ga pila o se xè fora coi copi :unsure:

beh ne xe tante poverette fora de testa... me vien in mente quella che ndava in giro con la tuta de sci rossa in piena estate... deso xe una che inveze tanto vecia no ga de eser che gira nei dintorni dell'ospedal maggiore che va sempre a frugar tra le scovaze e chiedi soldi.. e xe imposibile starghe vizin ... povera me fa una passion...

poi xe una coppia ... i me ga dito che xe mamma e fia ma non savesi se xe vero o meno che le iera sempre sulla 29 e in piazza goldoni (ma a volte le go viste anche a barcola) che le xe sempre imbriaghe e super strucazade...

poi anche mi me ricordo del povero Sabata...

e me ricordo anche de altri mati de san giovanni che co ndavo cior el mio ex fora dal Ziga Zois i me correva drio con il loro aggeggio in man.. e iera un che iera nudo sotto l'impermeabile... per fortuna no i iera sempre .. le altre volte inveze me tocava correr via e spetar el moroso in via giulia :lol: che ridade ciò :lol:

Orca peppa ......te li conosi tutti ti? :D