SandroWeb Posted February 27, 2004 Report Posted February 27, 2004 Volevo condivider con voi alcune mie considerazioni: 1) cosa pensè del fatto che Tesser dia via libera ai nuovi arrivi Federici e Beati nella squadra titolare? Semplice turnover? 2)pensè che Baù vegnerà utilizzado de più o continuerà a partir sempre dalla panchina? Bye Quote
Jazz Posted February 27, 2004 Report Posted February 27, 2004 1) El ga ragion considerando el notevole impegno del mese de marzo, se i xe in forma xe giusto far riposar un Minieri o un Mantovani e un Boscolo che i ne poderà tornar utili... E non dimentichemose de Aubameyang che col bel tempo el tornerà a esser devastante sulla fascia secondo mi. 2) Nell'ottica del turnover xe giusto che el gioghi titolare adesso che el xe in forma, ma quando Moscardelli torna in condizion lo faria tornar in panchina... el xe troppo solista, e se le robe ghe vien xe un conto, ma quando non le ghe vien più... gavemo visto tutti i risultati... Quote
The Rock Posted February 29, 2004 Report Posted February 29, 2004 1)giusto, giustissimo...anke xke credo ke anke lori gabbi voia de metterse in mostra... 2)discorso baù...mi no me piasi sai come zogador...lo vedo troppo sulle sue...ma magari una mezz'ora ke la concedessi...anke se col campo ke sarà oggi...no la vedo sai ben x lui... Quote
Recommended Posts