Jump to content

Steffè sul giro d'aria?


Recommended Posts

Cussì se evinci dal Piccolo odierno....anche se Dipiazza gaveva dà la sua max fiducia al coach, el quotidiano locale parla de un possibile avvicendamento sulla panchina dell'Acegas.

Ora, con el discorso che un possibile taglio de Steffè andassi a comportar 2 stipendi da pagar (el suo, legado da un biennale, + quel del suo sostituto) secondo mi se va vanti fino alla fine cussì. I soldi no ne vanza....

Link to comment
Share on other sites

come za dito, no serviria a niente in questo momento. La colpa no xe solo de steffe', inutile e controproducente ciaparsela con lui !

Se quel che scrivi el picolo xe vero, la societa dimostra ancora una volta de eser un branco de dilettanti allo sbaraglio che ogi disi bianco e domani fa nero!

:incazzado::incazzado::incazzado:

Link to comment
Share on other sites

ops, me permeto de citar un grande petes-alenador triestin che una setimana prima de un alenamento ga esordi con..

".... l'eliminatoooo .. questa settimana... nella casa della grande pallacanestro trieste e'......."

e iera la volta de Drusin.

Stasetimana che sia la volta de Steffe'?

la prossima?

Per mi, no se stemo rendendo conto ma la pall.ts sta girando un reality ("il palazzetto dei famosi") che uscira su tele4 sta estate !!!

Eco che comincia a spiegarse tuto!

Link to comment
Share on other sites

secondo mi,lassando star la storia dei soldi che no ghe xe,saria l'unica roba de far per veder se se pol salvar la stagion.intendemose,non che Furio gabbi particolari colpe,ma ogni tanto,non sempre ma ogni tanto si',el cambio dell'alenador pol far scattar qualcossa in testa(ammesso che i gabbi un po' de testa)ai zogadori.bisogna veder se i ga soldi(dubito) per far sto tentativo,che saria estremo.se no funzia anche cosi' rassegnemose alla b2 ,sempre se non i vol fallir per ricominciar da zero senza ansie finanziarie e partir dalla c2 ,promettendone,pero',che in un tot de anni ritorneremo nel basket che conta. :incazzado:

Link to comment
Share on other sites

Uhm...qualcossa de strano ghe xe... Pol un giornalista inventarse de sana pianta una notizia del genere??? Si che pol ma ghe ne va della sua faccia.

ehm... te dovessi conoser l'ambiente :p;)

comunque, no me stupiria, in linea de massima, che esci notizie tendenziose sul Piccolo, me stupiria de più sto anno, che i me sembra molto più filo-società.

bah, no so cosa dir, per mi el cambio tecnico ghe stava prima, se non altro, per dar un scosson alla squadra. Adesso, come nella frase de Tosilini riportada in un altro topic, xè giusto che chi che ga portà Trieste nella cacca (tutti) la tiri anche fora...

Link to comment
Share on other sites

ma secondo mi no manda via steffe...xe solo un modo de alzar la tension e concentrazion de giogadori e staff....

e poi probabilmente no serviria a niente mandar via steffe....xe fra i ultimi che ga colpa....anche se i giogadori ben o mal li ga chiesti lui :confused::confused::doh::doh::monaetandul::monaetandul:

comunque fin gennaio xe poco de far e speremo che a gennaio si faccia qualcosa....

Link to comment
Share on other sites

  ehm... te dovessi conoser l'ambiente :p;)

comunque, no me stupiria, in linea de massima, che esci notizie tendenziose sul Piccolo, me stupiria de più sto anno, che i me sembra molto più filo-società.

Ma mi capisso tutto. Però o te fa le robe seriamente o no te le fa. Che senso ga inventarse de sana pianta una tale notizia? Per far clamor, te me pol risponder. Va ben. Ga fatto clamor. E dopo? Steffè resta al suo posto. Chi ghe perdi la faccia? El giornal e el giornalista. E costruir un articolo sul niente ed esser sbugiardado val la pena? Mi diria de no, però...

Per quel digo che qualche vose devi esser girada :unsure:

Link to comment
Share on other sites

A dimostrazion della (in)coerenza della Società. Leggersi il Piccolo odierno. Mamma mia ragazzi, i se stà rampigando sui speci in maniera vergognosa.El fatto che le notizie sia smentide o meno no rendi la situazion più allegra, anzi, xe un sintomo de poca coesion all'interno della Società stessa, visto che se "scampa" queste notizie,sopratutto dopo le parole de Tosolini, vol dir che xe una Gola profonda che vol esser al centro dell'attenzion o vol, giogando sporco, rovinar con notizie tendenziose ancora de più, quel che resta de questo Anno Disgrazia. :vino::vino:

Link to comment
Share on other sites

Mi partiria dalle parole del commentator de Tele4:

DiPiazza no conta niente. La proprietà xe in man all'Acegas e quindi a Paniccia.

Non credo che se possi fallir. Nel senso che se i ga ridotto el budget per far fronte alle maggiori spese dell'altro anno allora vol dir che un per de calcoli i li ga fatti.

Non falliremo ma forse retrocederemo. :incazzado:

Per mi sto anno ne manca uno come Corvo, con un casin de esperienza, penso uomo spogliatoio, con 2 coj**i enormi, sempre pronto a menar le man per difender i compagni.

Mi resto dell'idea che l'allenador ga zero carisma, zero personalità, penso che nissun credi in lui. Mi mettessi un vice allenador al suo posto, cussì no gavessimo spese aggiuntive :D

ciau

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×