Vai al contenuto

il peggio della TV


ale79

Messaggi raccomandati

il codacons ieri ga scritto che trasmissioni come buona domenica e uomini e donne xe stade considerade le peggiori della tv...voi cossa pensè????

mi d'accordissimo e in più che zonto anche c'è posta per te

senza dubbi costanzo e la defilippi fanno la tv più trash e orribile d'italia

Link al commento
Condividi su altri siti

Buona domenica xè la peggiore... la classica tv spazzatura! mi non la sopporto quella trasmission... gente che se insulta... che se ziga drio... mi non so come la gente fa a guardar...

Uomini e donne bu... go guarda poche volte, anche quel non xè che me entusiasmi sai... fa un pò pena... una specie de agenzia matrimoniale in diretta...

Link al commento
Condividi su altri siti

No so per uomini e donne perchè no go mai visto( cmq da quel che go capido no xe effettivamente un gran che )......sicuramente invece buona domenica xe andada in tracollo, praticamente da quando fiorello ga abbandonado alcune edizioni fa.....adesso xe veramente patetico. :disgust:

Link al commento
Condividi su altri siti

ciò ma secondo tutti buona domenica xe solo spazzatura...e allora perchè no i lo serra....che fora ciò e pur xe sempre pien de ascolti...che tristezza....

mi go anche varda un toco una domenica...e devo dir che le scene con bettarini che fa el figo xe stade veramente patetiche...come se pol scender cussi in basso no so

Link al commento
Condividi su altri siti

come ga dito Saretta, penso che xè trasimissioni che vegni "guradicchiade" soprattutto da anziani e gente sola, per farse compagnia. Comunque, credo, e spero, che le vegni messe quasi come sottofondo, no posso creder che uno passi tante ore con i oci incolladi su ste robe!

Devo dir che xè veramente anni che no vedo neanche 5 minuti de Domenica in e Buona domenica, ma go la sfiga de vardar studio aperto (purtroppo, zena a orari asburgici con Studio aperto e Fede obbligatori :pianto: )e là i mostra el sunto de sti programmi idioti. Xè veramente triste.

Uomini e donne lo go visto (10 minuti) un emsetto fa, giusto per capir cosa che iera...e no go capì! Ma qual xè el fin del programma? Mah! go visto solo bellimbusti con un cervel più picio delle pupe, e donne che li corteggiava...ma che senso ga???

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi dela de Filippi go guardà una volta dieci minuti de un programa e me ga bastà per sempre. Buona domenica go tentà, ma proprio no me va e de quel poco che go visto in qualche tg mediaset, dirìa che certe robe xe vergognose e diseducative. Preferisso andar a far un giro anche se piovi o leger un libro piutosto che guardar quele cretinade!

Per fortuna el più dele volte la compagnìa no manca e alora xe meio de tuto!

Link al commento
Condividi su altri siti

Provocatorio (nel senso bon). Xe mai possibile che in qualunque momento vegni fatto un sondaggio che riguardi , la (non) Television , una bona maggioranza se rifiuta categoricamente de ammetter de guardar no solo i programmi spazzatura , ma de esser addirittura schifado dalla TV. Perchè bisogna vergognarse? Mi la television la guardo, visto che me toca pagar anche el Canone, ma visto che esisti la libertà de scelta.....zerco nel possibile el mal minore. Considerado che el mal minore vol dir guardar programmi interessanti e de qualità alle ore piccole, visto che quasi tutti inizia dopo le 23,00, mi ve chiedo: perchè i li fa a quelle ore impossibili per uno che lavora?Mi me son dado due risposte, la prima xe che comunque devi vinzer el famoso SHARE, che xe completamente dovudo ai programmi formato famiglia. La seconda inveze, più cattivella, xe che noi reputa el popolume in grado de capir e assimilar certe trasmissioni Culturali o pseudo-culturali, oppur , questa cattiva, esisti ancora una certa voia de Censura per certi Format, voi cosa pense? :vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

Son vizina ala tua seconda ipotesi : i pensa che la cultura no xe per la massa.

Mi son cressuda senza TV, papà iera contrarissimo, el diseva le famiglia varda la TV e no se parla più. E el gaveva ragion, anche se el iera eccessivo. Po el ga cedudo, ma la xe stada messa in camera de letto, che no la intrighi la famiglia. Col xe morto, la go messa in soggiorno che la la vardi mama, che iera vecia, depressa e vardava i veci film.ma la preferiva le videocassette de film o musica classica. Go sempre proibido la TV ale ore dei pasti, che no la disturbi la digestion.

Co iera un bel programma, lo videoregistravo per vederlo ale ore che me comodava A MI.

Col tempo, anche dopo le baruffe fate cola gestion de SKY, la go sempre più lassada perder ( el mio insempiamento xe davanti al schermo del PC, no davanti ala TV) e me acorzo perchè: no sopporto de esser spettator passivo! no sopporto de doverghe dedicar le ore e i i tempi che i vol lori! e de zumbarme la pubblicità che i vol lori ( veramente, ve dirò, vardo cussì de raro la TV che la pubblicità per mi xe anche novità :D ). Se xe un evento importante in diretta, impizzo e vardo un poco. Ala mattina po, co son in viaggio vardo in camera per veder le previsioni del tempo, ma no fazzo che scansar programmi de cartoni animati che a mi me par bruttissimi

Ogni tanto la impizzo per meter su una vecia videocassetta de ginnastica de

Jane Fonda :D per far un poco de movimento.

Link al commento
Condividi su altri siti

mi l'unica volta che e proprio piasi vardarla xe tanto che cusino :-S che senò me annoio (no mentre magno, eh!).. e dopo, per spavar xe tropa roba :) xe de dir che vardarse le gare de taglialegna o i campionati de s'c'inke (biliardo) su eurosport xe meio de i vari mentana e vespa... :pianto: I programmi culturali dela rai me li vardo sempre su rai click (consigliado!)

http://www.raiclick.rai.it/

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×