Jump to content

Help. Go bisogno de 2 donne dai 25 ai 34 con fioi

molly

Recommended Posts

muloni ve prego aiuteme... go de far ste interviste... go tempo solo fin le ore 16:00 de Giovedì... no rivo trovar due donne dai 25 ai 34 anni con fioi disposte a farse intervistar.

Le interviste xe sui videogiochi, console e pc...domande stupide ... xe de perder dai 20 ai 30 minuti massimo...

le donne che gavevo contatta me ga tira pacco.. ve prego se conose qualcun che ga voia de farse intervistar me fe saver

:ave::ave:

Intervista el tuo cincillà e spacillo per donna matura di 30 anni divorziata con figli a carico!! El mio record xe 23(?!) minuti per l'intervista!! Rispondevo ancora prima che la domanda fossi stada fatta per intiero!

la mia intervista inveze no finiva più...

ciò un patimento davvero :D:D:D

forsi iera meio che rispondeva el cincillà :lol::lol::lol:

in che senso stefano? mi le fazo seriamente e più onestamente possibile...

no me invento le risposte... oddio xe degli intervistai che ad un certo punto i xe talmente stanchi che i da risposte a caso :D ma pochi però...

comunque posso confermar che alcune domande veramente no ga senso... xe lasade a libera interpretazion dell'intervistato e quindi vien fora un casin...

titti: grazie. Apprezzo l'impegno :bacini:

Ben dei, deso capiso perchè le varie statistiche che dà i giornali sulle robe robe più svariate ga dei dati che me par assurdi.....se vien fatte cusì :D

Stefano l'intervista xe seria davvero iera solo una battuda per sottolinear quanto me son sentì mona a no capir el senso de alcune domande... alla fine vedo che NSF invece le ga capide ancor prima che le vegni formulade per intero così me deprimo ancora de più e me rendo conto che son mona sul serio :D:D:D

BT no spaventarme i possibili intervistai... che tra l'altro me sa che ormai posso rinunciar a sperar de trovarne un...

e non sminuirte cussi tanto... ti te ghe ga messo de più semplicemente perchè iera domande che andava fatte solo a seconda delle risposte precedenti e con nsf go salta parecchie... e oltretutto nsf ga visto za tre interviste in precedenza (tra cui polpetta e assist che ringrazio sinceramente) e ga anche fatto l'elemento de disturbo :D per questo saveva le domande in anticipo :D

Beh, mi devo dir la verità.....go fatto sai presto perchè el test lo gaveva fatto polpetta prima de mi e quindi savevo za le domande :p

Cmq qua più che far considerazioni, saria bel darghe una man concreta a molly. Mi più de quel che go fatto non son in grado de far, me dispiasi :(

Grazie dell'aiuto.. ma ormai me sa che xe tardi :D sarà per le prox interviste

anzi approffitto per ringraziar i muli de forum che gentilmente i me ga concesso de farghe l'intervista e i ga avu pazienza :D.. e ringrazio anche i muli e mule che ga dito che le sarà disponibili per le prox interviste :D. grazie

Mi rispondevo alla caxxo xchè non zogo ai videogiochi. Zogo solo coi zoghetti del SdS!!!

Non go mai gavù e praticamente non go mai zoga alle varie playstation, x-box e roba del genere perciò se un me chiedi "cosa pensi della grafica, della console, del mouse o del joystic" de ste robe.. cos te vol che te rispondo?? A casaccio... appunto!

Ma scuseme, credo de non aver capido ben.....Molly all'inizio diseva che ghe servi 2 donne dai 25 ai 34 con fioi....allora cosa centra le interviste ai muli su videogiochi ecc? O| In tal caso me fazo intervistar anche mi, se te ga bisogno :)

Ela la gaveva alcuni target de persone ( totale 12) de intervistar ( l'età xe la discriminante e in alcuni casi aver fioi )e ghe manca questa tipologia qua. ;)

Ma scuseme, credo de non aver capido ben.....Molly all'inizio diseva che ghe servi 2 donne dai 25 ai 34 con fioi....allora cosa centra le interviste ai muli su videogiochi ecc? O| In tal caso me fazo intervistar anche mi, se te ga bisogno :)

Anch'io non ho capito...ma chi devi intervistare?

Quanto è lunga l'intervista? Non è che riesci a scannerizzarla e passarmela? così intervisto io le 2 parrucchiere se hanno un pò di tempo domani..(oggi eira casin).

Allora le indagini de mercato funziona così:

i te manda a casa tot interviste (inquesto caso 12 ma a volte iera anche 20-22), i te manda le interviste, i cartellini per le risposte da mostrar agli intervistati e a volte omaggi o altre volte cibi da far assaggiar alle persone.

In questo caso se trattava solo de trovar 12 persone divise per fascia d'età, 6 uomini e 6 donne e alcune doveva aver figli (3).

Ovviamente i da una scadenza.. el termine mio iera martedi... go riva prorogar fin domani nella speranza de trovar qualche anima pia ma niente da fare.. pazienza ... 30 euri persi :D

Grazie in ogni caso :D

mi so de esser una ciarlatana (tipico mio) ma visto che te mancava solo due donne e no te le trovavi, no te podevi compilar ti i questionari e inventarte le risposte, mi gavevo una tesi scientifica e te dirò che un pochi de questionari li go futtizzadi......solo pochini però :rolleyes:

eheh magari eheh xe de darghe un numero de telefono al quale i podesi telefonar per controllar se effettivamente go fatto le interviste de persona... e far un do domande cussi per veder se i rispondi più o meno uguali (ovviamente su quelle più ovvie)

conta pure su di me prossimamente!! con la faticaccia assurda che sto facendo per trovare soggetti per la mia ricerca, sono solidale a chiunque debba trovare soggetti, a maggior ragione se si tratta di lavoro!! purtroppo non ho figli se no ti avrei risposto subito, visto che come età vado bene....

futtizzadi

è triestino il termine? non l'ho mai sentito prima, anche se capisco bene il senso!! :p