Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mi son una de quelle che domani mattina se avvierà in piazza Unità a ciapar posto per veder tutta la parata e la festa che sarà giù.

Pensavo, ovviamente lavoro e univ permettendo, che saria bel, per chi de voi ga voia de venir, trovarse giù. Occasiona che per veder el Sandrone che xè una vita che non lo vedo!

Sandro se te vien, mandime sms o ciamime. Baci

Posted

Venissi ben che volentieri, ma le robe schifide che stago studiando (con annesse le provette che go de far l'inizio della prossima settimana) no me permetti de seguir la parata (roba che assai me dispiasi, purtroppo capita in un periodo abbastanza incasinado :pianto::testadamuro: )

Nel caso rivo a sistemar un paio de impegni, forsi forsi che un scampon lo rivo a far ...te farà saver :)

:bye:

Posted

e mi invece son al lavor, ve pensero' e dopo me vardero' le vostre foto rosigandome elo fegato :)

ciau e bona sfilata!!

carlo

Posted

Iera veramente bel! Non esserghe saria sta un vero pecà.

Go fatto più o meno 50 foto, ma non so se riverò farve veder tutte. Meterò quella delle frecce tricolori, un capolavoro de foto!

Posted

Iero veder l'amaina bandiera...

e dopo son anda' via senza vardar i foghi...

ma durante l'amaina bandiera me ga rattristado che no iera la banda a sonar... :down:

ma solo una registrazion diffusa da un camioneta con l'altoparlante...

che triestessa :down:

Ah.. e l'alabarda se ga iverigolado sula tore de tubi inocenti del palco presidentziale :wacko:

Però iero in mezo al fior fiore dele autorita' :linguaccia:

Robi (Dipiazza), Fabieto (Scoccimarro), Ricky (Illy)

tuti la a do' metri... anzi Illy se ga messo propio tacà de Jazz, che iera con mi...

solo che dopo xe riva' un e ghe ga dito "no, da questa parte, prego" e alora xe anda' via

:lol:

• 4 months later...