Vai al contenuto

El decalogo del comeso triestin


Starlite

Messaggi raccomandati

Girava za ani fa e me iera rivado per email... deso lo meto qua...

xe el decalogo del comeso triestin

1. No tignimo

2. No esisti

3. No i fa piu'

4. Quel no dopra piu' nissun

5. Ghe volessi ordinar

6. Gnanca che la zerchi

7. Gavevimo, ma xe andado via

8. Mai inteso, forsi sa el paron ma el xe fora negozio in sto momento

9. La provi in Friul, forsi lori

10. La cioghi sto altro, xe la stessa roba

...e dulcis in fundo, ma un poco più sotovose

"Uccio, va a veder in magazin se xe ancora quel che zerca 'sto mona !!!"

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 anno dopo...

come disevo la xe tropo forte,però ve conto anche questa:

mi go un edicola,quindi disemo che fazo parte dei comercianti anche se no go un negozio vero e proprio

mi zerco de esser sempre gentile (se se devi tignir bon el cliente!) ma a volte me xe capitade robe che dir surreali xe poco! e gavessi tanti episodi de contarve!!

me ricordo de una baba,mai vista prima,la me riva in edicola e la sta zita,mi ghe digo"buon giorno" e ela me disi: "perchè la me saluda? mi no la conosso,mi in sta edicola no vegno mai!" O|

resto alibida e rispondo che mia mamma me ga insegnà a dir bongiorno anche se no conosso la persona tanto piu' se xe una cliente

la baba compra "visto" e "chi" (la iera un intellettuale! :crylol: ) e la va via senza dirme niente.....

quindi,xe vero che i comercianti a TS per la magior parte i xe cafoni,ma credeme che a volte mi che son anche dal'altra parte,te ga de far con dela gente che xe a sua volta maleducata,cafona,isterica e "disturbada" seriamente.... :disgust:

Link al commento
Condividi su altri siti

l'altro giorno che iero da mia zia che fa commessa de smolars anche go assisti a scenette divertenti tra ela e i clienti. Premetto che mia zia xe sai brava come commessa, ga sempre il sorriso, disponibile a cercar tutto quel che vol il cliente ecc ecc...

bon entra sto mulo sui 25 anni e ghe fa che volesi saver il prezzo de un portafogli della juve... ela ghe fa de spetar un attimo che la varda in vetrina, nel frattempo arriva una baba e ghe chiedi qualcosa altro a mia zia, ela ghe rispondi, la va intanto verso la vetrina e la ciol fora il portafogli, la se gira per dirghe il prezo al mulo ma lui xe za usci dal negozio, mi lo vardo e ghe fazo segno che mia zia lo zerca, il mulo torna indrio ... ma mi digo... prima el chiedi una roba e poi el va via :lol::lol: ma che gente!

o poi riva questo tipo anzianotto e ghe fa a mia zia dove xe una sua amica che lavora la, siccome mia zia xe amica de sta signora ghe rispondi che non la lavora più la ma che se ghe lasa il numero appena la vedi lo fa riciamar... sto qua se incaza e ghe fa perchè non pol darghe il numero direttamente a lui, mia zia sconvolta la ghe zerca de spiegar che non pol lasar il numero dei altri ai primi che capita, lui insisti che xe un amico da tempo, poi incaza el fa: bon allora andarò a trovarla a casa in via ecc ecc... mi lo vardo perplessa. mia zia me varda e mi ghe fazo segno che xe mato :lol::lol:

che gente dai!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

naaaaaaaaaaaahh!

leger "chi" o "novella" xe un esperienza trascendentale! :p

xe de rider,erchè dopo tanti ani rivo a intivar cossa che ciol al gente dalle facce,giuro!specie per i quotidiani...ariva un mato e me digo: questo ga ha la facia da Libero,questo de Repubblica e raramente capelo!!

una volta me riva una baba,bela finota,tailleur..la comincia a tocar tute le riviste senza rimeterle a posto (e za qua,me gira..) la le sbati con suficienza, sospirando

guardandole anoiada..

mi la studio perchè go za capi' el tipo..poi la me guarda dall alto in basso e la me disi: Avete "le figaro"? (naturalmente parlando con la "r" moscia :lol: )

no ghe digo,xe le 6 de sera lo go finido (volesi veder a sta ora te vien!)

e ela: "e il sole 24 ore"?

idem rispondo mi (sveiarse prima..)

alora tutta scociada la me fa: " e allora mi dia novella 2000" :crylol:

ecco appunto,stupida de baba!! quel xe per ti,la me ga fato perdere u ncasin de tempo dandose tute quelle arie de gran signora per poi cior novella 2000!

ma va a...

credime che de mati in edicola ghe ne vien talmente tanti da scriver un libro!

quel che disi che el xe el fio del papa,quel imbriago che se rampiga sul pal dela luce vizin del edicola e me ziga: io Tarzan tu Jane!" quel che sta su un pie solo e fa finta de eser un cocal,chi che me ga chiesto se vendevo radiatori per l'auto (in edicola!!! O| )...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×