molly Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 Son ndada veder sto film la scorsa settimana. Bei effetti speciali e belle scene... ma go trova la trama sai banale... qualcosa de za visto insomma (qua Sergio gaverà de ridir ). insomma rispetto ai altri film tratti dai fumetti Marvel questo xe quel che me ga piasso de meno... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 Anche perchè per mi Ghostrider xe un'altra roba..... Stoccolma-Uppsala in 14 minuti Ok, me copo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 Anche perchè per mi Ghostrider xe un'altra roba..... Stoccolma-Uppsala in 14 minuti Ok, me copo Ehmm.. pensavo anca mi, veramente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 per capirse http://video.google.com/videoplay?docid=5984187290687814499 un criminal, ma come che el guida! (dai 3 minuti circa in poi, soppratuto) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 [MOD] Ehm...tornemo in topic, please [/MOD] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 ohè, XE in topic almeno secondo el titolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabieto Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 [MOD] Ehm...tornemo in topic, please [/MOD] Sciò, puSSa via ti! Non te son moderator qua in questa sezion... vegnimo apposta qua che xe Stefano e Jazz che i ne lasa far quel che volemo!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 [MOD] Veramente qua semo mi e trert...Deso tornemo IT però [/MOD] No savevo nianche dell'esistenza de sto fumetto ghost rider Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted March 19, 2007 Author Report Share Posted March 19, 2007 neanche mi ... go scoperto l'altro giorno infatti ... tra l'altro me interessassi veder come xe fatto... ma no so se se lo trova in giro... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 Bhe. Il "Ghost rider" dei viedeo ha preso il nome dal fumetto. Certo che la moda dei film ispirati a eroi marvel pare essere ancora in voga, ne hanno fatti tantissimi. Chissa se sarà un film solo effetti speciali e azione come altri film simili o riusciranno a fare un film decente comuque.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sergio78 Posted April 2, 2007 Report Share Posted April 2, 2007 Son ndada veder sto film la scorsa settimana. Bei effetti speciali e belle scene... ma go trova la trama sai banale... qualcosa de za visto insomma (qua Sergio gaverà de ridir ). insomma rispetto ai altri film tratti dai fumetti Marvel questo xe quel che me ga piasso de meno... Effettivamente go qualcosa de ridir El film iera coccolo merita la sufficenza almeno...a Nicolas Cage ghe vien ben la parte del Ghostrider El film xe comunque tratto da un fumetto perciò te va già in cinema savendo ben o mal quel che te va veder - te ga un personaggio principale comune con una vita comune - ghe succedi qualcosa che cambia la sua vita fazendolo diventar un'eroe (sempre se no xe nato così) - trova el suo antagonista che nel 90% dei casi xe el cattivo de turno - i personaggi che i fa de contorno i se schiera o de una parte o dall'altra - il protagonista sconfiggi il cattivo o lo fa scampar via (dando un seguito al tutto) Adesso dime quanti film te ga visto con sta trama?("I fantastici quattro","Hulk","Spiderman","Spawn" ecc....) te credo che dopo te par tutti uguali Per quel gli effetti speciali ogni tanto aiuta a valutar el film Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted April 2, 2007 Author Report Share Posted April 2, 2007 (edited) secondo mi ialtri film tratti dai fumetti xe meio fatti... per scene, trama più elaborada (qua la iera sempliciotta ah ) e interpretazion degli attori. e se volemo un attimo parlar de Spawn xe comunque diverso dagli altri eroi, xe più "cattivo" e interessante come personaggio. e neanche Hulk me ga entusiasma riporta sul grande schermo... preferivo la version squallida del telefilm eh no so... Ghost Rider co se trasformava in scheletro fazeva rider (ma probabilmente no me gavesi piasso neanche el fumetto a sto punto :S) Edited April 2, 2007 by molly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts