SandroWeb Inviato 19 Marzo 2007 Segnala Inviato 19 Marzo 2007 Aldilà dei meriti della Juve (pecà che proprio con noi i gabi deciso de metterse a zogar sul serio....) penso che i muli no meritava una punizion cussì. Gavemo zogado a viso aperto, gavemo anche manovrado discretamente: purtroppo 5 svarioni in difesa ne ga costado 5 gol. Forse fin troppo spregiudicadi a conceder tutti quei spazi ai gobbi...vabbè...almeno se la semo zogada, in un modo o nell'altro. Gran azion de Peana per el gol de Piova...beh ghe gavemo sperado 30 secondi Cita
gigits Inviato 19 Marzo 2007 Segnala Inviato 19 Marzo 2007 eliakwu doveva giocare tutta la partita,al contrario di un Ceron e Cossu inguardabili.... Cita
davidin Inviato 19 Marzo 2007 Segnala Inviato 19 Marzo 2007 go visto una bella partida el primo tempo. secondo tempo iera più una partida de quasi allenamento.... la juve ga gioga una tra le migliori partide! noi secondo mi messi mal in campo...allegretti no servi che el fazi el trequartista...eliakwu a sinistra no pol giogar no ga pie per giogar in fassa...e far el fuorigioco sul cercio de centrocampo...troppo spregiudicato contro la juve... pivotto peggiore in campo! peccado però perchè cmq gavemo fatto qualcosa de bon! Cita
saretta Inviato 20 Marzo 2007 Segnala Inviato 20 Marzo 2007 devo dir una bella partida... anche se dal risultato non emergi questo... 5 pippe xè tante.. e ve dirò che me par esagerade! I gobbi podeva anche limitarse... vabbè la superiorità in tutto, ok.. ma dai... i ne ga massacrà quasi a voler farne pagar a noi la partida con el Brescia. Devo ammetter che me son illusa anche mi sul gol de Piova.. ga durà sai poco... Ma non go de recriminar nulla ai nostri, i ga giogà ben, Lima su tutti! Le ga ciapade tutte, de testa, de panza, de cul, ... tutte! Se la gavemo giogada, anche se credo fermamente che dopo el 3 a 1 i se ga buttà zo.. inevitabile! Cita
diego Inviato 20 Marzo 2007 Segnala Inviato 20 Marzo 2007 Spero che nissun de voi se gabi illuso dopo el goletto de Piovaccari (un pochettin mi si), come sempre se gavemo rilassado in maniera schifosa e xe rivado subitissimo el pareggio. No go capido del tutto la formazion iniziale de Varella , giogavimo senza fasce e senza giogadori de spinta , mah, l'allenador xe Lui. La Juve xe veramente un altro pianeta ma noi ghe gavemo facilitado tantisimo le robe applicando un non marcamento a centrocampo che se ga dimostrado devastante nel tempo. Micidiale la difesa de ieri , no go aggettivi per descriver tutte le bianche combinade. L'aatacco Juventin gaveva spazi da Praterie , anche perchè Lima ga sempre la maledettissima abitudine de raddoppiar quando che no occorri lasando el suo avversari semplicemente libero de far quel che vol. Resto dell'idea che anche el BonFantinel e De Falco gabi le sue colpe: ne manca oltre che el famoso e richiestissimo Attaccante de peso un bel centrale in difesa che fazi e daghi ordine al reparto. Bon, pensemo al Brescia che xe meio. Cita
iguanadan Inviato 20 Marzo 2007 Segnala Inviato 20 Marzo 2007 Dallo stadio, per un tempo abbiamo giocato. Poi il 3-1 avrebbe abbattuto il Manchester... Cita
gufo805 Inviato 20 Marzo 2007 Segnala Inviato 20 Marzo 2007 Questa sconfitta pesante la xe dovuda secondo mi perchè l'allenador ga impostado la partida alla magnera de Sacchi (scuola da cui lui provien) cioè tenendo la difesa alta e impostando un giogo de attacco senza pensar che l'incontrava una signora Juve. Spero che sta batosta ghe sia de insegnamento. Cita
MONTAG Inviato 21 Marzo 2007 Segnala Inviato 21 Marzo 2007 Peccato che siamo riusciti a tenere il vantaggio per così poco. Il goal di Camoranesi mi ha colto impreparato come la difesa della Triestina, mentre stavo ancora festeggiando. Sono "rimasto" in partita fino al 3-1 dopo di che ho incominciato a imprecare ed a inveire infantilmente. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.