Vai al contenuto

19 utenti hanno votato

1. 1. Ve xe mai entrado un colombo in casa?

• No, mi no arieggio mai le camere e le uniche bestie che entra in casa mia xe i bacoli
      5
    • No, però me piaseria far l'esperienza de gaver un colombo in casa
      2
    • Si, in prossimità del davanzal
      3
    • Si, e se ga sistemando sotto la credenza assieme alle pennette
      0
    • Si, e se ga sistemado sotto el frigo
      1
    • Personalmente me xe entrado un cocal e non un colombo
      2
    • Altro
      6

Messaggi raccomandati

Inviato

Dopo i discorsoni de ieri sera (chi iera de Dante, sa cossa parlo :D E no parlo cazzade, premetto :D) una domanda xe d'uopo: ve xe mai entrado un colombo in casa? E se sì, dove se ga sistemado?

Inviato

A mi me xe entrado un due volte per la canna fumaria,robe che vadi a finir in pignatta :grin: dopo lo gavemo tirà fora del tubo e liberado,poi adesso in pergolo go una colonia de colombi che i fa casin :angry: e che no me lassa riposar :angry:

Inviato

Un due volte me xè entradi in camera dei passerotti :D

difficile farli tornar fora :D

I colombi sta sempre e solo sui tetti delle altre case, mentre i passerotti se ripara dal vento e dalla piova sul davanzal delle mie finestre, lasandome dei poco graditi regalini :D

Niente colombi o cocai in casa, quindi.

:bye:

Inviato

Per fortuna NO... :D

si limitano al davanzale e anche lì hanno vita dura :baston: ....

Vorrei sapere chi ha avuto esperienze + "ravvicinate" :p

Inviato

No, un colombo mai...quand'ero piccola però mi è entrata in casa una pantigana..mia mamma l'ha cacciata fuori e sterminata a suon di ombrellate.. :D

A casa di mio nonno invece una volta è entrato un pipistrello...ma ha trovato da solo l'uscita.. :p

Inviato

Colombi no me xe mai entrai, ma pipistrei sì, due volte. E tre volte le pantigane (go giardin), la prima volta sterminade a bastonade e le sucesive col velen . I colombi li go sul tetto insieme a passerotti che i tenta de sfugir ale cornacchie che li ciapa fora del nido e anche cocai che ne gira su la testa co rostimo qualcossa in giardin. Ogni tanto vedemo anche qualche tortora, quando no le sa che qua xe cornacchie.

Inviato

colombi mai... una volta veniva i passerotti sulle finestre me ricordo.

E una volta co dormivo a casa de nonna xe entra un pippistrel eme ricordo la scena de ela con cuffia in testa e armada de scova che zercava de ciaparlo...povera bestia.. per fortuna xe volada via dalla finestra da cui iera entrada :D

Inviato

quand'ero piccola però mi è entrata in casa una pantigana..mia mamma l'ha cacciata fuori e sterminata a suon di ombrellate.. :D

povera bestia.. propongo una petizion! :angry::aracheroba:

Anzi, mi a quei che fa ste robe ghe riserveria el steso tratamento! :D :D :D

Inviato

Voto altro. Colombi al massimo in pergolo, ma le tortorelle xe entrade più volte :D

Una volta ghe gavemo lasado far el nido su un vaso svodo in pergolo. Alla fine le iera talmente ammaestrade che le me magnava dalla man :D E se me dimenticavo la porta del pergolo verta le me bagolava per la cusina :D

Inviato

no, mi go solo pantigane, che in Giappon xe utilissime perchè le te avvisa sull'arrivo de un terremoto con almeno mezz'ora de anticipo :D che casin che le fa..... :ehno:

Inviato

colombi mai, non i se azzarda :p

le tortorelle si, come quelle de Stefano, ormai le xè ammaestrade... anzi, le xè anche troppo invadenti, le vien in casa per farghe capir a mia mamma che xè ora de darghe la pappa :D

• 3 settimane dopo...
Inviato

aneddoto dell'altro giorno: solita coppia de colombelle decidi de visitar camera mia, mio papà le vedi e ghe disi a mia mamma che xè vegnude le sue amiche a caccia de cibo...

le ciapa paura, una scampa, l'altra no trova l'uscita e la comincia a svolazzar per la stanza. Gavevo un vasetto de vetro con una bellissima rosa a stelo lungo :bacini: ...la rosa se ga fortunatamente salvà, el vasetto...in mille pezzi con tutta l'acqua spanta per la camera. Mia mamma no iera sai contenta :p (mi no iero a casa co xè successo)

Inviato

aneddoto dell'altro giorno: solita coppia de colombelle decidi de visitar camera mia, mio papà le vedi e ghe disi a mia mamma che xè vegnude le sue amiche a caccia de cibo...

le ciapa paura, una scampa, l'altra no trova l'uscita e la comincia a svolazzar per la stanza. Gavevo un vasetto de vetro con una bellissima rosa a stelo lungo :bacini: ...la rosa se ga fortunatamente salvà, el vasetto...in mille pezzi con tutta l'acqua spanta per la camera. Mia mamma no iera sai contenta :p (mi no iero a casa co xè successo)

Importante che le colombelle no finissi sotto el frigo :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro