assist Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Adesso che stemo per entrar nella stagione dove dovesi far più caldo, trattemo un sondaggio su una pietanza che piace un po a tutti...el gelato!! Come preferì ciorlo( quel de gelateria intendo)?In cono o nella coppetta? Mi personalmente preferiso coppetta....el cono no me va tanto: te rischi de sporcarte la man e soprattuto co te magni el cono el xe sempre svodo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidin Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 mi go messo altro...solamente perchè no xe che preferisso un in particolare...gelato xe gelato..cono o coppetta per la mia scafa va ben tutto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Preferisso la coppetta, ma no disdegno el cono Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Cono forever Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 go votado cono. Oviamente, ghe volessi una cialda de bona qualiotà. Svodo dentro??? ma chi xe che no sa come magnarlo fazendo andar zo el gelato intanto che se magna? Coppetta xe se se devi portar a casa.. magnar una coppetta per strada.. bleah... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 De solito ciogo el cono, semplicemente per el fatto che la coppetta no poso magnarla e me resta gocce de gelato dentro che no rivo a tirar via.. Però pol capitar che me ciogo el gelato in coppetta.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 mi me piasi il cono... sia quel in cialda che quel tipo biscotto. Ma me piasi sai anche le cassate ... e se go de metterghe tanta cioccolata fondente liquida sora ciogo la coppetta mi che no dovesi magnar gelati e li magno lo stesso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 (edited) go votado cono. Oviamente, ghe volessi una cialda de bona qualiotà. Svodo dentro??? ma chi xe che no sa come magnarlo fazendo andar zo el gelato intanto che se magna? Coppetta xe se se devi portar a casa.. magnar una coppetta per strada.. bleah... cono con una bona cialda riempida a spinta con la linguetta mentre te se sbafi la parte sora, anche perchè non me piasi lasar rifiuti. Col cono te ga solo una salviettina e via. Poi el cono te se lo magni con una man sola, per la coppa te devi doprarle tutte 2... uno spreco de risorse. Se proprio devo usar 2 mani magno 2 coni, son una persona pratica Edited April 5, 2007 by Rolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Coppetta... così non sgocciola Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Coppetta... così non sgocciola perchè no te sa magnar un cono senza far sgocciolar?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Sempre e solo cono. Il cono e commestibile e gratuito. La coppetta ed il cucchiaino inquinano l'ambiente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 el cono grande con almeno tre balete drento! Slurp! (che po' el doveria eser gratis.. grr) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilli Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 quasi sempre coppetta... me trovo meio.. e poi il cono non me piasi, se incastra tra i denti... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 ciogo la coppetta solo quando me sento in colpa per le calorie ma cono con bona cialda tutta la vita! come no quotar baba e rolf e poi fa sentir più bambini :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Mi personalmente preferiso coppetta....el cono no me va tanto: te rischi de sporcarte quoto e sottoscrivo cossa volè...a noi veci, dopo una certa età, ne ciapa el tremaz e magnando col cono xe pericolo de combinar sbrodighezi. Con la copeta, inveze, te se (almeno teoricamente) salvi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Coppetta tutta la vita, el cono me fa sede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 coppetta in primis!!! ma non disdegno neanche el cono.. ogni tanto ghe vol [ara ti cossa el va a pensar co semo fora a magnar gelato ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 dipendi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 Cono da passeggio, coppetta per asporto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlodegraia Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 coppetta perchè mi piacevano i coni semplici,quelli sottili,ma adesso sono tutti grossi e il gusto è orrendo!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 mi son mula de coppetta perchè col cono me sbrodolo tuta! e poi me lo gusto anche meio.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoxii Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 coppetta... secondo mi i te metti più roba in coppetta!!! forza COPPETTA!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 Xe uguale, basta magnar gelato Cmq no me piasi sai i dolci quindi el gelato lo magno sai de rado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 Xe uguale, basta magnar gelato Cmq no me piasi sai i dolci quindi el gelato lo magno sai de rado ma noooo ma come te faaaaaaa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 Cono. Meglio ancora una coppa gigante a posto della cena con bicchiere d'acqua minerale alla fine. (Anche se la faccina giusta sarebbe quella di Homer quando dice ..."Ciambelle") Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts