Jump to content

Cono o coppetta?

32 members have voted

1. 1. In cosa preferì che el gelataio ve meti le balete de gelato?

• Cono
      13
    • Coppetta
      17
    • Altro
      2

Recommended Posts

Adesso che stemo per entrar nella stagione dove dovesi far più caldo, trattemo un sondaggio su una pietanza che piace un po a tutti...el gelato!! :foracolcul:

Come preferì ciorlo( quel de gelateria intendo)?In cono o nella coppetta? Mi personalmente preferiso coppetta....el cono no me va tanto: te rischi de sporcarte la man e soprattuto co te magni el cono el xe sempre svodo :cherobeara:

mi me piasi il cono... sia quel in cialda che quel tipo biscotto.

Ma me piasi sai anche le cassate ... e se go de metterghe tanta cioccolata fondente liquida sora ciogo la coppetta :D

mi che no dovesi magnar gelati e li magno lo stesso :D

go votado cono. Oviamente, ghe volessi una cialda de bona qualiotà. Svodo dentro??? ma chi xe che no sa come magnarlo fazendo andar zo el gelato intanto che se magna? Coppetta xe se se devi portar a casa.. magnar una coppetta per strada.. bleah...

cono con una bona cialda riempida a spinta con la linguetta mentre te se sbafi la parte sora, anche perchè non me piasi lasar rifiuti. Col cono te ga solo una salviettina e via.

Poi el cono te se lo magni con una man sola, per la coppa te devi doprarle tutte 2... uno spreco de risorse. Se proprio devo usar 2 mani magno 2 coni, son una persona pratica

:amicici:

Edited by Rolf

Mi personalmente preferiso coppetta....el cono no me va tanto: te rischi de sporcarte

quoto e sottoscrivo

cossa volè...a noi veci, dopo una certa età, ne ciapa el tremaz e magnando col cono xe pericolo de combinar sbrodighezi.

Con la copeta, inveze, te se (almeno teoricamente) salvi..

:D