Jump to content

Inter campione d'Italia


Recommended Posts

Battendo il Siena 2-1 (doppietta di Materazzi e gol del momentaneo pareggio di Negro) i nerazzurri conquistano il 15° scudetto della loro storia. A Milano esplode la festa

MILANO, 18 aprile 2007 - L'Inter è campione d'Italia. Per la quindicesima volta nella sua storia. Uno scudetto conquistato con cinque giornate di anticipo, con una sola sconfitta. Lo scudetto dei record. Come e più di quello del 1988-89, l'ultimo tricolore conquistato sul campo. Prima di quello dell'anno scorso, arrivato a tavolino. Un dominio assoluto. Il cielo è nerazzurro.

È lo scudetto di Massimo Moratti. Presidente, magnate, papà nerazzurro. Ma soprattutto tifoso. Ha speso tanto, dal 1995. Soldi, emozioni. Tutto per arrivare alle 16.45 di stasera, al triplice fischio finale di Siena-Inter. Per godersi un trionfo strameritato. Perchè chi ha sofferto tanto sa gustare più profondamente la vittoria. Per guardare tutti dall'alto. Per vedere San Siro vestito di nerazzurro. Per continuare la tradizione familiare di successi.

È lo scudetto di Roberto Mancini. Un passato da grande giocatore. Un presente da grande allenatore. Invidiato. Discusso. Ma capace di vincere, anzi di stravincere, e di farlo con il gioco sempre come filo conduttore. Forte nel gestire un gruppo di tanti campioni, ma capace di tendere la mano a chi ha sbagliato (vero Adriano?) senza anteporre l'orgoglio al buon senso. Forte delle proprie idee. Capace di parlare senza dover per forza usare il "politichese".

È lo scudetto dei giocatori. Perchè in campo ci vanno loro. E quindi merito alla vecchia guardia, a Zanetti, a Materazzi, che in campo ci hanno messo l'esempio, e fuori la faccia. E non da oggi. Merito ai nuovi acquisti, decisivi per compiere il salto di qualità. Alle sorprese come Maicon, alle conferme come Vieira, e al campione consacrato in nerazzurro. Indovinato: parliamo di Ibrahimovic. Talento cristallino diventato continuo, genio che ha saputo ridurre la sregolatezza, attaccante illuminato diventato spietato goleador.

È lo scudetto dei tifosi. Innamorati. A prescindere. Nelle gioie e nei (passati) dolori. Si sono cementati nelle delusioni, sfogati in pomeriggi e serate amare. È?l'ora del riscatto. Della liberazione. Dell'orgoglio. Della gioia sfrenata. Perchè è scudetto. Perchè per loro nerazzurro è sempre stato sinonimo di bello. Ma da stasera lo è ancora di più. C'è più gusto ad essere interisti.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

altri articoli e foto quà

Link to comment
Share on other sites

Complimenti, se andè avanti cussì bisognerà impinir un secondo floppy disc novo con le foto de tutti i successi della vostra storia! :D

Forza Milan ( ma oggi brava Inter) :crylol:

non sfottere i cuginetti dai :p

lascia che festeggino il meritato scudetto :D

ci risentiamo il prox anno :D:D:D

13as3.jpg

Link to comment
Share on other sites

No per far polemica, oggi xe giorno de festa, però se anche el Milan partiva senza penalizzazioni e ghe iera la Juve, con la squadra e le prestazioni de sto anno ghe fazevimo el c** a tutti... con lo scarto che ghe gavemo da alla Roma penso che no iera storia per nessun!!!

Link to comment
Share on other sites

Complimenti all'inter.....questo anno iera un obbligo verso tutti i loro tifosi vinzer sto campionato, considerato che poi l'effettivo valore degli avversari iera modesto ( da milanista, digo compreso el milan con o senza penalizzazione ) ma con questo no digo che no sia meritado, tutt'altro.

Spero che la prossima stagion sarà molto più combattuda e avvincente de questa :D

Link to comment
Share on other sites

ma perchè mai nessun sa far i complimenti senza ficcarghe dentro qualche frecciatina? Diria che gavemo spetta talmente tanto e semo stai cussi brocchi e sfigai nei ultimi anni che se meritemo delle congratulazioni senza se e senza ma... sara mica che qualchedun starà rosicando????? :p:p:p

Link to comment
Share on other sites

ma perchè mai nessun sa far i complimenti senza ficcarghe dentro qualche frecciatina? Diria che gavemo spetta talmente tanto e semo stai cussi brocchi e sfigai nei ultimi anni che se meritemo delle congratulazioni senza se e senza ma... sara mica che qualchedun starà rosicando????? :p:p:p

Sa cossa xe...son contento sinceramente per l'Inter per questo meritado scudetto...però non me va zo el fatto che se gabi appropriado indebitamente del scudetto dell'altro anno...passando come i santarellini de turno...quando xe sta dimostrado che così no iera, sia per i tentativi de manipolar anche lori le partide sia per la storia delle intercettazioni telefoniche...

Link to comment
Share on other sites

non posso che quotar jazz :D

per quanto riguarda Juve e Milan... L'Inter de sto anno non saria stada questa senza la Juve in B, dato i giogadori juventini che i ga comprà solo perchè i xè stadi retrocessi ;)

Per el Milan, el discorso xè un po' diverso, la campagna acquisti xè stada fatta una settimana prima dell'inizio, proprio perchè no se saveva el tipo de "condanna". E poi, quando no ghe xè stadi tolti punti de penalizzazion come le altre squadre, ga avudo un crollo.

PS Go sentì che no xè del tutto finida la storia dello scudetto dell'anno scorso, podessi esserghe ancora sorprese.

PPS Giuro, son contenta per i tifosi interisti, dopo anni de sofferenze, ma me infastidisi quando non i ammetti che iera un campionato suigeneris, no se pol dir che iera "regolare", se no i vinzeva questo, i podeva veramente spararse tutti un colpo :p

Link to comment
Share on other sites

Sa cossa xe...son contento sinceramente per l'Inter per questo meritado scudetto...però non me va zo el fatto che se gabi appropriado indebitamente del scudetto dell'altro anno...passando come i santarellini de turno...quando xe sta dimostrado che così no iera, sia per i tentativi de manipolar anche lori le partide sia per la storia delle intercettazioni telefoniche...

Uhm...appropriado indebitamente? Forse xe sbaiado el termine, ma non diria proprio "appropriado". Ghe xe stado dado che xe ben diverso.

PPS Giuro, son contenta per i tifosi interisti, dopo anni de sofferenze, ma me infastidisi quando non i ammetti che iera un campionato suigeneris, no se pol dir che iera "regolare", se no i vinzeva questo, i podeva veramente spararse tutti un colpo

Per esser regolare iera regolare :D Che sia stado sui generis son completamente d'accordo. El distacco dado ai altri concorrenti xe stado assiderale e no se ga vinto de 1 punto all'ultima giornada. Demerito della Juve che ga vendudo i giogadori? Pol esser. Demerito del Milan che ga costruido la squadra in una settimana? Dubito, ma pol esser. No seguo sai ma me par che el Milan sia in semifinale della Champions. Allora la squadra xe formada da brocchi oppur no? Xe la solo per cul se la xe là? :D Sinceramente non lo so, ma visti i discorsi che sento par de sì :D

Link to comment
Share on other sites

Mi una roba no rivo a capir: perchè l'Inter devi SEMPRE giustificarse? Giustificarse perchè la perdeva, adesso giustificarse perchè la vinzi. Campionado falsato un cavolo: gavemo conquistado el scudetto VITTORIA dopo VITTORIA. 25 vittorie, 6 pareggi e un'unica sconfitta ve par sinonimo de "campionado falsado"???? Col Milan gavemo vinto. Con la Juve, se anche la iera e gavessimo perso, gavessimo solo una sconfitta in più. Oppur perchè no xe la Juve e el Milan xe parti penalizzado vol dir che tutte le altre squadre conta de meno???? No ve par un pochettin presuntuoso dir che senza la Juve no xe un vero campionato???

Quel che proprio no capisso, ma che per fortuna no go riscontrado in questo forum (ma in tanti altri sì), xe l'atteggiamento dei juventini. I ga magna per anni, i ga falsado i campionati, i dovessi solo star zitti, e inveze ghe vanza de parlar de "scudetti de cartone" e de "interisti che ghe fa pena". Ma porca miseria, gavemo stravinto. Gavemo battu el record de vittorie consecutive che iera della Juve dal campionato '49/'50, se non sbaglio. Gavemo vinto perchè gavemo compra certi zogadori? E allora? Gavessimo podudo comprarli anche se iera la Juve in A. In sti anni ghe ne gavemo compradi, de giogadori, eppur no gavevimo mai avudo risultati.

Finila per favor de dir che questo campionato xe falsado... la Juve no xe l'unica squadra del campionato de calcio. El mondo no se ferma perchè la xe in B. Ghe volessi un poca de umiltà, ogni tanto!

Con una squadra come la nostra iera ovvio vinzer el campionato. Punto e stop. Andar tanto avanti vol dir a. rosicar de brutto b. mancar spudoratamente de sportività.

Scudetto de cartone... e quei rubadi dalla Juve allora de cossa iera fatti???????? E poi concordo con Cucc, el scudetto de l'altro anno ne xe stado assegnado, no se ne gavemo appropriado. Chi iera d'accordo, chi no (mi personalmente lo gavessi lassado "non assegnado"). Lo gavemo ciapa per quel che iera, ossia come un premio all'onestà. Perchè diseme quel che vole, ma metter sullo stesso piano Moratti e Moggi me fa vomitar.

Edited by Giada
Link to comment
Share on other sites

Giada, te vanzi un basetto :ave:

No se pol paragonar le partide truccade con le intercettazioni telefoniche. Ste ultime casomai pol esser punide dalla giustizia ordinaria per violazion della privacy, ma de certo non influenza el risultato delle partide.

Considerando i metri de giudizio utilizzadi per le altre squadre, per quel che la ga fatto, la Rube doveva esser radiada dall'albo del calcio. E xe vegnu fora solo el marzo dei ultimi due anni.....

Ga rubà anche l'Inter in passato? No so, pol esser...dimostrelo.

Tutta sta storia me ricorda el classico caso del vigile che te ferma per eccesso de velocità. Xe inutile lamentarse per la multa disendo che tanto tutti cori, chi vien becà vien multà, stop.

Onore all'Inter per la vittoria. Onore anche alla Juve, perchè anche in serie B i ga rivà ladrar parecchie partide, un talento unico :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×