cocal Posted July 14, 2007 Report Posted July 14, 2007 (edited) Ispirado da un altro sondaggio, me son voltà a veder quel che gavevo prodotto in bagno... e son rimasto sconvolto Se disi sempre che i st...i galleggia... (o per lo meno, a mi i me lo diseva co no savevo sai ben nudar ) Ma i miei stava bei soto acqua sul fondo del wc... Son seriamente preoccupado, forsi no son normale... (no val risponder no te son normale se te proponi sti sondaggi, eh ) Per cui via de sondaggione... I miei va a fondo Edited July 14, 2007 by cocal Quote
tuxav Posted July 14, 2007 Report Posted July 14, 2007 mi credo che te dovesi smeterla de frequentar el peteson bisiac .... xe sai preocupante questo tuo sondagio :D e po lui no ga problemi col suo tritam***a :D :D Quote
mula alabardata Posted July 14, 2007 Report Posted July 14, 2007 ma ma! anche ti?! nooooooo!! me cadi un mito! x mi ieri sera el te ga fatto bever qualcosa de pesante! Quote
trert Posted July 14, 2007 Report Posted July 14, 2007 pol esser che in acqua de mar i blocchi galleggia xke l'acqua de mar xe meno densa? Quote
babatriestina Posted July 14, 2007 Report Posted July 14, 2007 Osteria della farfalla tutti i ***** resta a galla Quote
arska Posted July 15, 2007 Report Posted July 15, 2007 pol esser che in acqua de mar i blocchi galleggia xke l'acqua de mar xe meno densa? No ah, xe meno liquida, con sal & co..! Quote
SandroWeb Posted July 15, 2007 Report Posted July 15, 2007 (OT) Sarà meio che nei week-end sero sta sezion...ara che "prodotti" che vien fora Quote
assist Posted July 15, 2007 Report Posted July 15, 2007 Oddio, a dir el vero no savesi cosa risponder....anche perchè capita sempre dei comportamenti diversi: a volte galleggia, a volte no.....se vedi che dipendi da quel che se magna Quote
saretta Posted July 19, 2007 Report Posted July 19, 2007 me par che vadi a fondo.... ma a dir el vero non xè che stago la a guardar.... Quote
Stefano79 Posted July 19, 2007 Report Posted July 19, 2007 I realtà i str.... xe più neutri che positivi, cioè i tendi a star alla profondità a cui i vien moladi (provè in mar) Dal gabinetto i casca da una certa altezza, quindi con la velocità i va a fondo e la i resta, de norma Quote
MONTAG Posted July 19, 2007 Report Posted July 19, 2007 Dipende da quello che ho mangiato. In ogni caso da bravo ing. controllo sempre i miei capolavori. A volte cadono verticali e rimangono in piedi e questo fa un pò "isola di Pasqua". Quote
Recommended Posts