bronza coverta Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 Vorrei sapere......hem volessi saver se qualchedun sa' se un flash Canon speedlite 420ez, comprado per utilizzar con la mia vecia Canon eos 600, pol andar ben anche su una eos digitale tipo eos 300d opur eos 20d. Pol gaver problemi de sincro?? o altro? opur no se pol proprio doprarlo con le digitali? Mi go prova' ma me par che no funzia proprio ben. Grazie Scuseme se magari go sbaglia de postar qua 'sta domanda........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 l'ez no ga come l'ex l'ETTL (ovvero quel che misura l'esposizion e la distanza del soggetto) quindi xe come un qualsiasi flash universale per analogica.. mi go montado sula mia 20d un flash metz d'epoca e ga fato falisca (ma dovessi funzionar) però dopo 2 setimane la macchina no funzionava più e la go mandada in garanzia ma no savessi dirte se xe per questo.. xke in tanti parla che xe una remota possibilità che i flash veci per analogiche i pol dar problemi sulle digitali e che bisognassi cior un filtro.. ma no go mai studiado tropo l'argomento in quanto go un 430ex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronza coverta Posted July 25, 2007 Author Report Share Posted July 25, 2007 Grazie trert....tegnero' de conto anca la tua informazion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts