Jump to content

Civitanova Marche - Acegas Aps Trieste 85-73

Recommended Posts

Civitanova Marche - Acegas Aps Trieste 85-73 (28-21, 46-37, 63-56)

Brutta partida a Civitanova Marche per Trieste, meritatamente battuta per 85 a 73. Mai in gara veramente, con il solo Ciampi a tener testa (25 punti per lui alla fine), l'Acegas trova una nuova sconfitta in trasferta.

Solito problema dei falli: ben 3 giocatori fuori prima della fine (Muzio, Corvo e Ciampi).

E la Reyer continua a vinzer... :ehno:

A mente fredda me chiedo: vista la forza della Reyer (magari cala anche lori, ma la vedo dura), visto che semo stadi messi in difficoltà da molte formazioni in questi ultimi tempi, visto che adesso come adesso semo secondi ma xe anche vero che no stemo dimostrando de gaver un zogo....perchè el G.M. della squadra oggi sul Piccolo ga affermado che no i vol metterse sul mercato per corregger qualcosa a livello de zogadori? :confused::confused:

Ma come, non ierimo partidi per sbregar tutto? Magari xe presto per parlar, però nell'ultimo mese semo caladi in maniera paurosa...

:bye:

Francamente alla luce de quanto visto l' altro mercoledi e de sta sconfitta go dei seri dubbi che riveremo a sbregar... :wacko: Se consideremo che ai play off tutti zogerà alla morte, go 'ssai paura che la gaveremo dura, ma proprio durissima.

Quindi mi un ociadina al mercato ghe la daria... non se sa mai....; a proposito de giogadori se sa qualcossa del Lotti?

Comunque speremo ben; go paura che se no risc'emo de restar impantanadi in B2 per anni :pianto::pianto:

A gennaio come minimo:

-un play de scorta (o a sto punto un primo play...)

-un lungo decente

-al limite anche un allenador novo, ma son convinto che salvo cataclismi Steffè resta fin giugno

Chiedo troppo?

Cossa disè se provemo a scriverghe a Babbo Natale? magari ne accontenta :p

In fin dei conti sto ano son sta bastanza bon.....

Cossa disè se provemo a scriverghe a Babbo Natale? magari ne accontenta :p

In fin dei conti sto ano son sta bastanza bon.....

Penso che tutti noi tifosi de basket triestini semo fin troppo boni, dopo un 2004 che xe stado nefasto per la pallacanestro trieste...

Penso che tutti noi tifosi de basket triestini semo fin troppo boni, dopo un 2004 che xe stado nefasto per la pallacanestro trieste...

Te ga proprio ragion, dopo quel che xè successo no so in che citta che i gavessi rivado a impignir un palazzetto, a far no so quanti abbonamenti ecc ecc.

Magari DiPiazza vesti de rosso e co la barba bianca podessi almeno distribuir qualche panetton ai tifosi... :lol::lol:

Scherzi a parte me vien de pianzer a pensar che gnanche 8 mesi fa vedevo Siena, Treviso, Bologna e adesso devo accontentarme de Caponi :wacko:

Cari muloni, spero solamente che i vertici societari (presidente, vice presidente, g.m ecc ecc) i se renda conto che

-le robe no xe cussì semplici come xe stade decantade

-non podaremo comprar altri diritti da altre squadre (e questo me fa incazzar perchè a sto punto saria stado + logico compar un diritto de B1 perchè no saria stade vagonade de soldi in più)

-in relazion ai punti sopra citati, se sciaguratamente no dovessimo andar su (il che xe tutto possibile) o se fa un progetto serio oppur andaremo a veder el Don Bosco o el Bor....basta ciacole!

Qua go notado che molti ga decisamente alte aspettative nei confronti de questa squadra.

Ma calcolemo una roba......se i soldi no ga girando per tutto l'anno scorso ( e anke prima ) come podè pretender che semo in grado de allestir una squadra che ne riporti de balin in A?

Xe vero che esisti anke precedenti + che positivi, vedi la virtus bologna che con el signor Sabatini in poco tempo sta cercando riportar in gloria le V nere...ma purtroppo no xe sempre cusì.

Qua da noi questo no esisti.....come no esisti che pretendemo de gaver squadre de vertice in calcio, basket, pallamano e pallavolo( in riferimento alla scorsa stagione ) se no gira i soldi......in questi ambiti go sempre considerado Trieste una "Treviso dei poveri" ( in ambito sportivo): gavevimo le squadre de vertice come Treviso ( che ga calcio, basket pallavolo e rugby), solo che lori ga una carterva de pila; grazie a Benetton ma non solo e inoltre le strutture organizzative xe alquanto solide e rodate.

Qua non se tratta de dir "sto anno dovemo sbregar e andar su in B1"[ comprando un titolo de B1 comunque non cambiava assolutamente niente da come semo adesso], qua el problema xe molto + profondo de quel che podemo pensar......va sanado in primis alla base con delle strutture socio-economiche in grado de sopportar progetti che va oltre i classici 3 anni.

Questo ben o mal xe come la vedo mi.

Cmq giusto per far un appunto che lo letto in qualche risposta.....secondo mi l'acquisizione dei diritti sportivi delle società xe la roba + denigrante per quanto concerne questo mondo: mi son dell'idea che le robe se le se guadagna su un campo, non dietro ad una scrivania ( per far degli esempi Pesaro con Gorizia ed Udine con Vicenza) perchè te ga soldi da spender cusì.

Allora...vedo de risponder ben a quel che el bon assist ga scritto :ehsi:

Qua go notado che molti ga decisamente alte aspettative nei confronti de questa squadra.

Beh ghe mancassi altro :D Voio dir, pezo de cussì...(ok, podevimo anche esser in C... :D)

Ma calcolemo una roba......se i soldi no ga girando per tutto l'anno scorso ( e anke prima ) come podè pretender che semo in grado de allestir una squadra che ne riporti de balin in A?

Xe vero che esisti anke precedenti + che positivi, vedi la virtus bologna che con el signor Sabatini in poco tempo sta cercando riportar in gloria le V nere...ma purtroppo no xe sempre cusì.

(CUT)

Purtroppo qua, a livello imprenditoriale, savemo tutti ben come xe le robe, quindi dimentichemose grandi mecenati che tutto in un colpo va a spender palade de soldi (discorso trito e ritrito). Però me vien de pensar che Acegas Aps no xe un sponsor cussì cul...quindi se veramente ghe tien a far el salto de qualità...

Non pretendo de andar in serie A in tre anni, la sarà terribilmente longa e su questo semo tutti d'accordo, semo disposti a spetar, spero solamente che la dirigenza che xe adesso parona della Pallacanestro Trieste sappi moverse come tutti se auspica, e non solo per una question "volemo tutto e subito": savendo dei errori commessi in passato, saria meio no commetterli ancora

Cmq giusto per far un appunto che lo letto in qualche risposta.....secondo mi l'acquisizione dei diritti sportivi delle società xe la roba + denigrante per quanto concerne questo mondo: mi son dell'idea che le robe se le se guadagna su un campo, non dietro ad una scrivania ( per far degli esempi Pesaro con Gorizia ed Udine con Vicenza) perchè te ga soldi da spender cusì.

Anche mi son sempre stado contro l'acquisizion dei diritti sportivi dei altri...quel che go affermado nei post precedenti sona cussì: visto che semo stadi costretti a comprarli, no podevimo cior quei de B1? :D E ripeto, son contro ste robe!

diria che la soluzion migliore che podemo pensar che i trovi xe che el nostro simapico presidente zoghi anche de 'guardia' :D

scherzi a parte, o entro un per de partide i tira fora tuto quel che secondo steffe' i pol far o in alternativa mandemo via steffe' insieme ai 3 re (muzio, corvo e ciampi) e zoghemo coi muleti... e questo ne faria risparmiar penso piu del 50% dele spese de stipendi all'anno... anche 70 forsi... visto che no credo che i altri zoghi x soldi.. forsi i ghe dara' qualche paco de pasta, peperoncin e oio, giusto x farse do spagheti ogni tanto :D

son contrario a 'ndar sul mercato x trovar un altro che vien qua a zogar a geton pretetendo 38 minuti a partida .. solo pei soldi. :down::down: