Maurizio72Ts Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 (modificato) Questo il roster per la stagione 2007-2008 della Pallacanestro Trieste Play: Alessandro MUZIO Peter SOSIC Play/Guardia: Matteo METZ Daniel TONETTI Guardia: Claudio BONACCORSI Daniele CERAMI Ala: Adriano PIGATO Andrea BARTOLUCCI Marco PILAT Pivot: Diego GODINA Max LOSAVIO Head Coach: Ferruccio MENEGUCCI Assistant Coach: Giuseppe MASALA David SUSSI Modificato 27 Gennaio 2008 da SandroWeb Cita
Beck's Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 IN A1 SI VA!! IN A1 SI VA!! IN A1 SI VA!! Cita
SandroWeb Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 IN A1 SI VA!! IN A1 SI VA!! IN A1 SI VA!! Forsi te ga sbaiado la lettera iniziale No semo mal, assolutamente. Ma manca sempre un pivot, IMHO Cita
tuxav Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 Anche secondo mi manca un pivot, forsi pero in B2 no sara cosi grave xe Pilat riva dar una man soto.... Son tanto curioso de veder Sosic e spero che el gabi spazio (tanto) e che el zoghi piu come play titolare che come bombola de osigeno x muzio. Speremo ben.... Cita
Ansiotic Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 (modificato) SOSIC non è un play! E' un 2/3 che può giocare qualche minuto da 1. Su Latin velo pietoso... Masala e Sussi? ... Modificato 20 Agosto 2007 da Ansiotic Cita
SandroWeb Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 SOSIC non è un play! Dighe a quei del Piccolo che no xe un play...i lo ga segnado come tale, sul giornal de oggi Cita
tuxav Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 Anche mi go visto sul sito del Bor che Sosic no xe un play, ma forsi me vien el dubbio che Ucio lo voli far zogar prevelantemente 1 .... penso che el lo conosi ben e in ogni caso son fiducioso Cita
giuli Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 , ma forsi me vien el dubbio che Ucio lo voli far zogar prevelantemente 1 è già diventato un idolo vedo Cita
Beck's Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 Forsi te ga sbaiado la lettera iniziale Te me ga sgamado! Comunque neanche per mi semo mal. Cita
Ansiotic Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 Sosic l'anno scorso giocava al Bor, con Mengucci in panca, prevalentemente da 3, ma spesso zogava 2. Play iera Krizman e Crevatin, eventualmente dava una man Stolekj e Babich, raramente Sosic. Se i lo vol trasformar in play servirà parecchio tempo, credo... lo conoso sai ben el mulo, xè un che attacca el canestro possibilmente in uscita da un blocco alto-basso, non certamente le qualità de un playmaker! Cita
basketteam Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 mi nutro seri dubbi... quel che me fa pensar xe che l'asse portante della squadra xe 4 vecioni (Muzio, Bonaccorsi, Pilat, Lo Savio) 4 che pol appender le scarpette al ciodo da un momento all'altro... semo de novo al "tutto subito" al voler tornar in B1 a tutti i costi el primo anno... ma a che pro?? e la prossima estate saremo de novo qua a pianzer el morto a dir che no xe soldi, a dir tante cagade... perchè nisun riva a guardar più in là della prossima stagion??? mi volesi che sia sta fatto de tutto per tenir Valentini e Tagliabue... come volesi che l'anno scorso sia sta fatto de tutto per tenir Iannilli... e inveze xe sta fatto de tutto per tenir Muzio... per carità, niente contro de lui, xe ormai la nostra bandiera ma... no future... con solo 2 de sti 4 se restava in B2 senza grossi patemi e se podeva metter su basi solide per el futuro... xe inutile che compremo condizionator e serramenti in alluminio termo isolanti dell'ultima generazion se le fondamenta xe marze e i parchetti ga i tarli... spero che Mengucci no sia come l'omino in gel... spero tanto... spero che el gabi el coraggio (o che no i lo obblighi a far altrimenti) de butar nella mischia Cerami, Sosic, Latin... se questi marzisi in panca come i loro predecessori (vedi Diviach per esempio) saremo punto e a capo... Cita
SandroWeb Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 xe inutile che compremo condizionator e serramenti in alluminio termo isolanti dell'ultima generazion se le fondamenta xe marze e i parchetti ga i tarli... (OT) Questa me la devo segnar...xe meio del late coi fenoci Cita
Ansiotic Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 spero che Mengucci no sia come l'omino in gel... spero tanto... spero che el gabi el coraggio (o che no i lo obblighi a far altrimenti) de butar nella mischia Cerami, Sosic, Latin... se questi marzisi in panca come i loro predecessori (vedi Diviach per esempio) saremo punto e a capo... Su Sosic d'accordo, su Latin e Cerami meio che i ghe disi subito che el basket no fa per lori, prima che i molli de studiar o de zercar un lavoro serio... Cita
SandroWeb Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 Su Sosic d'accordo, su Latin e Cerami meio che i ghe disi subito che el basket no fa per lori, prima che i molli de studiar o de zercar un lavoro serio... Se fossi per ti, ghe volessi mezzi zogador del Bor nella Pall.Ts...scusa se te lo digo Ma perchè tutto sto astìo? Su Sosic no discuto affatto, ma stemo disendo allora che Latin e Cerami xe delle vere .... Cita
Ansiotic Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 Nissun astio, no xè delle m...de, ma ognidun devi gaver el suo ruolo. Cerami vien dalla C2 calabrese, ga discreta esperienza nelle minors al sud, ma in C1 al sud va tutti quei che no trova spazio in c2 qua (Sain, Impagnatiello, Benvenuto, Fefoglia...). Su Latin digo che no lo vedo da 1 anno e mezzo, ma che chiaramente no xè un zogador de B. Come 11-12esimo va + che ben, per metter pie in campo però... A proposito de Bor, Batich xè ancora a pie, mi un pensierin lo gavessi fatto! Cita
Ansiotic Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 Iera della Servolana, alla Servolana restarà! (in C2 all'Acli) Cita
MuloGiovine Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 confermo...comunque me pareva che non ga zogado tanto perché i ga puntado sui giovani del 91, chiedo conferma... Cita
basketteam Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 spero che Mengucci no sia come l'omino in gel... spero tanto... spero che el gabi el coraggio (o che no i lo obblighi a far altrimenti) de butar nella mischia Cerami, Sosic, Latin... se questi marzisi in panca come i loro predecessori (vedi Diviach per esempio) saremo punto e a capo... Su Sosic d'accordo, su Latin e Cerami meio che i ghe disi subito che el basket no fa per lori, prima che i molli de studiar o de zercar un lavoro serio... mi no li conoso... te m sta disendo che come giovani, a parte Sosic, gavemo delle zavorre??? ben dei... ancora meio allora... wow!!!! Cita
Ansiotic Inviato 20 Agosto 2007 Segnala Inviato 20 Agosto 2007 No, quel de Novellara xè bastanza bon, anche se go dei dubbi sul fatto che possi zogar stabilmente da "4"... Godina lo conosemo, iera un peso morto a Corno... Cita
jota&piada Inviato 21 Agosto 2007 Segnala Inviato 21 Agosto 2007 Mi credo che gavemo "6 giogadori 6" validi per tenir el campo, quei del scorso anno che xè Muzio, Tonetti, Bomba, Pilat e Mix, che ricordemose i ga fatto un gran giron de ritorno (e senza tutti gli infortuni saria stada ancora B1...ma non stemo + pensarghe..) oltre al gradito ritorno di Pigato che spero gabi messo sù anche un pochi de muscoli oltre a gaver fato esperienza. Il settimo podessi esser Bartolucci, però non lo gò mai visto giogar e il suo score de lo scorso anno, ricordo, è di una squadra retrocessa in C1...e non de vertice ( e per mi conta sai, visto come xè andà in passato anche con Drusin..) Mi invece son sai fiducioso in sto Cerami, visto che a livel giovanile comunque xè abituado a bottini cospiqui e gà zà un bon fisico a giudicar da le foto che girava in sti giorni! Sinceramente, de Latin me ricordo la comparsada in campo a Forlì (2 minuti) assieme a Zurch che se non sbaglio gà messo anche una o due triple in quella partida, ma Latin sembrava più un raccattapalle che un giogador, la maja ghe andava larga el doppio... E per mi se a un del Bor ghe vien data la possibilità de giogar per Trieste dovesi far salti degioia e inveze fa anche tira e mola perchè gà de pensarghe sù...certo che se non rivava sto Mengucci lui non se lo gagava nisun...el por star anche in panca per mi! De Godina beh, non savessi, ma a Trieste scaldava la panca, forsi con Mengucci zogherà un poco de +! Considerando che al 5° fallo Mix và fora, un dieci minuti a partida el devi prepararse a tenirli, senza perder baloni per lo meno! Per salir sù subito non podemo pensar de lanciar QUESTI giovani, me par che lo scorso anno gavevimo delle promesse 100 volte migliori de queste e non solo non giocavano ma anche gà cambiado aria... Mi non vedo el novo Moro, la grinta e il cuore. Insomma mi punto sui primi 6 e sorpresa Cerami, e che dio ne la mandi bona! Cita
Barcolana Inviato 21 Agosto 2007 Segnala Inviato 21 Agosto 2007 E Zurch che fine ha fatto? Sembra che sia andado per un anno in USA per motivi de studio, quindi per questa stagion no zogherà qua a TS. Cita
giuli Inviato 21 Agosto 2007 Segnala Inviato 21 Agosto 2007 E Zurch che fine ha fatto? Sembra che sia andado per un anno in USA per motivi de studio, quindi per questa stagion no zogherà qua a TS. ah..come sua sorella Cita
toga Inviato 23 Agosto 2007 Segnala Inviato 23 Agosto 2007 zurch xè andado in canada se allena a toronto con i raptors Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.