Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

presentati oggi i nuovi ipod

hero20070905.jpg

ipod

p.s.: ipod touch se una figada...........se gaveria avu + de 16 gb lo ciodevo

Modificato da 666
  • Risposte 96
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

alla fine xe un iphone senza le funzioni de telefono...

mi consiglio visto che lo go provado de ciorve l'iphone perchè xe una figada la gestion del telefono da parte de apple.

ciao ciao

Inviato

alla fine xe un iphone senza le funzioni de telefono...

mi consiglio visto che lo go provado de ciorve l'iphone perchè xe una figada la gestion del telefono da parte de apple.

ciao ciao

[ot]el problema del'iphone credo sarà el discorso del'operator da usar x telefonar...se no go leto mal xè vincolado...anche se già gira sistemi x doprarlo liberamente...imho i venderia de + se i lo fazesi utilizabile da tuti i gestori...sempre che no sbaglio qualcosa mi :D .cmq a vederlo l'iphone merita.[/ot]

sto novo ipod touch me convinzi de +...l'ipod in sè me xè davero insignificante e folle anche quanto chel costa imho

Inviato (modificato)

sta uscita in italia però de sto iphone touch me fa pensar che forsi l'iphone nn ne arriverà in tempi brevi.

Modificato da DoLbY
Inviato

Ho letto qualche giorno fa che l'iphone dovrebbe uscire in certi paesi europei a fine 2007...

in Italia si parla appena di 2008 (non mi ricordo se fine o metà) :)

Inviato

Sembra un segno del destino... go tanto spetà e adesso che go deciso de ciorlo finalmente vien fora quei novi (i xe za acquistabili sul sito quindi immagino che li troverò - o me li farò ordinar - anche in negozio Apple).... no vedo l'ora de aveeerloooooooo

Son solo sai indecisa tra el Nano (che se ga slargà e adesso leggi anche i video) e el Classic (quel da 80 giga costa come che costava el 30 giga vecio!)....

Inviato

nonostante gabi un raporto prezzo/qualità un poco meio, i vien ancora troppo. Ma almeno se ghe pol vardar i video "realmente".

Discorso a parte per el touch. Se de cior el iphone me frega in sto momento relativamente, l'ipod touch xe el primo ipod che me tenta veramente, per le funzioni wi-fi.

Update interessante, se no altro.

Inviato

efettivamente i prezzi secondo mi xè veramente una roba folle...e folle xè che i ga vendudo talmente tanti tochi che i ga podù permeterse de tenirli alti cambiando el model vecio in novo inveze de sbasar i veci e butar fora roba nova in +.

xè un bel zogatolo el touch,come sarà bel anche l'iphone...forse a chi che smaneta un poco de eletronica e pc ghe poderia convenir ordinarlo deso dagli states e liberarlo per doprarlo anche qua...in italia co el riva sarà un successo penso...ma costerà un fracco come tutto.

cmq da deso spetemose "un'esplosion" de lanci sul mercato de robe simili al'iphone...xè pien de rumors in sta direzion...vederemo el mercato come reagirà.

ma cmq l'apple in sto campo xè avanti,poco de far...pecà che come per i mac i fa roba de "nicchia" visti i prezzi

Inviato

per la cronaca ,iphon ga cala de prezzo adesso quel con 8 giga el costa 399 dollari,prima el costava 499 (che contenti che sara' i americani che lo ga compra fino a ieri a 499)

Inviato

Fatta la xe :-)

Za che ierimo all'Apple Store a ordinar i Mac novi per l'ufficio e el portatile :D go ordinà anche l'Ipod Classic da 80 giga nero :-)))))

I primi dovessi rivar oggi pomeriggio... ma siccome iera parecchie ordinazioni mi no so quando che lo gaverò in man :-)

No vedo l'ora! Ve saverò dir :p

Inviato

cmq manca programmi svilupadi da terze parti per iphone e touch.. son bastanza sicuro che sarà questi a decretar el suceso a lungo termine, o meno.

Inviato

Fatta la xe :-)

Za che ierimo all'Apple Store a ordinar i Mac novi per l'ufficio e el portatile :D go ordinà anche l'Ipod Classic da 80 giga nero :-)))))

I primi dovessi rivar oggi pomeriggio... ma siccome iera parecchie ordinazioni mi no so quando che lo gaverò in man :-)

No vedo l'ora! Ve saverò dir :p

Grande Giadina! :D

Inviato

Gran bei oggettini, ma secondo mi (come za qualchedun ga dito) el prezzo xe ancora elevato. Ciò non togli che sia fighi sia esteticamente, sia a livello tecnologico

Inviato

per la cronaca ,iphon ga cala de prezzo adesso quel con 8 giga el costa 399 dollari,prima el costava 499 (che contenti che sara' i americani che lo ga compra fino a ieri a 499)

dal sito dela repubblica i da la notizia che la apple tenta de recuperar i rapporti nei confronti de chi che ga pagà l'iphone in piena...xò ghe xè de mezzo anche un calo in borsa...sarà + x questo?chissà...

Apple, iPhone a prezzo scontato, Jobs si scusa e rimborsa di 100 dlr.

Il capo dell'azienda di Cupertino ha deciso dopo le proteste e il calo in borsa: risarcirà chi l'ha comprato a prezzo pieno

link: http://www.repubblica.it/2005/b/sezioni/sc...pple-scuse.html

Inviato

no rivo a capir: ma se un disabile no ghe va ben l'ipod, no'l pol ciorse qualsiasi model de 200mila marche che ga i tasti in rilievo, ecc...???

Poso capir spulciar ogeti che se usa per neccessità, o una intiera categoria, ma eser ala moda no me par certo necessario.

(dopo, usabilità vol dir ben de più che uso dei disabili - quela al masimo xe la accessibilità)

Inviato

no rivo a capir: ma se un disabile no ghe va ben l'ipod, no'l pol ciorse qualsiasi model de 200mila marche che ga i tasti in rilievo, ecc...???

Poso capir spulciar ogeti che se usa per neccessità, o una intiera categoria, ma eser ala moda no me par certo necessario.

(dopo, usabilità vol dir ben de più che uso dei disabili - quela al masimo xe la accessibilità)

concordo con ti arlon, xe altri 1000 mp3 computer telefoni che pol esser usadi, se quel a lui nn ghe xe + congeniale amen se cioghi un'altro.

xe come dir che nn rivo impizar el forno xchè i ga fato le manopole picie... me ciogo un forno con le manopole + grandi. nn ghe vedo el problema.

ciao

• 2 settimane dopo...
Inviato (modificato)

Ero tentato molto per l'iTouch, ma alla luce di questo articolo , me ne sta passando la voglia.

Voglio la libertà di usare qualsiasi programma io desideri per inserire la MIA musica sul MIO lettore....

...sarebbe come se un produttore di auto mi dicesse che affinchè la macchina che ho comprato funzioni, devo fare benzina da uno specifico gestore...

E poi accusano Microsoft di posizione dominante per WMP su Windows? La differenza è che Windows funziona anche se uso un altro player.... :angry:

Ultimamente la politica di Jobs mi sta parecchio sulle palle...

Modificato da Bonovox767
Inviato

Quoto bono.

Anche io ho ricevuto un Inutilpod e devo dire che è scomodo. Dover istallare ed avviareItunes. DOver registrare con il seriale su ogni PC su cui lo uso è un rogna. Sopratutto se voglio collegarlo ad un PC di un amico solo per passare un paio di foto o un canzone.

Inviato

Boh.

Ho un Mac e tutti gli altri lettori, per quanto compatibili, mi hanno sempre dato problemi di sincronizzazione. L'iPod è l'unico che funziona senza controindicazioni... d'altra parte l'annosa diatriba Mac/pc mi sembra che penda dalla parte di Jobs per quanto riguarda la qualità, e da sempre la qualità ha controindicazioni come prezzo o fruibilità...

Poi scusate, ma immaginate di essere un produttore di macchine, diciamo il signor Innocenti. Un giorno vengono vietate tutte le macchine straniere e l'Italia si trova invasa dalle Fiat e gruppo relativo; quattro gatti hanno le Elba, che nel frattempo sono diventate delle macchine decisamente migliori delle varie Punto e Idea.

Un giorno sulla Elba mettete un simpatico gadget che fa sì che tutti comprino la Elba alla faccia delle Punto.

Come vi comportate? Permettete che il vostro gadget sia fruibile anche sullelle Fiat o li fate soffrire un po'? Mi sembra un discosto spietatamente logico e commerciale...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro