Jump to content

Milan campione del mondo

Recommended Posts

Scuseme per il ritardo ma xe doveroso ricordar che ieri mattina alle 11.30 ora de Trieste :D se ga disputà la finale della coppa Intercontinentale...oppur come se ciama adesso "Mondiale per club" tra il MILAN el BOCA JUNIORS vinta dalla squadra italiana per 4 a 2 con gol di Kakà,Nesta e doppietta de Superpippo Inzaghi....sempre più re di Coppa (no quela che se magna)... :D

Con sta vittoria el Milan in un solo anno diventa campione d'Europa...Supercampione d'Europa....campione Intercontinentale.....e diventa anche il club più titolato :ave::ave::ave:

kaka.jpg

Forza Milan

Guest brunotto

Vittoria meritata, grandi muli!!!!!!!! :ave:

Nel primo tempo el boca ga opposto resistenza.....nel secondo non xe stado scampo per lori!!!!!!!! :foracolcul:

Paolo Maldini EROE!!!!!!Arrivar ancora a questi traguardi a 39 anni vol dir tantissimo!!!!!Grazie capitano!!!!!!!

Senza offesa, ma che coppa era!!?? In Tv non si è vista nemmeno su Skay, comunque bravi e complimenti

ma mi sembra la coppetta del nonno, con giapponesi,tunisini, australiani,neozelandesi,cinesini,mandarini.

Finalmente ho rivisto sorridere quella bella faccia di Galliani e quella centenaria del Berlusca. Avrà i capelli finalmente, ma dovrebbe mettersi così :ninja: per fare bella figura. Comunque complimenti ancora per la coppa, bravi, ma con chi avete vinto !!?? :D:aaaaaatttillla:

Senza offesa, ma che coppa era!!?? In Tv non si è vista nemmeno su Skay, comunque bravi e complimenti

ma mi sembra la coppetta del nonno, con giapponesi,tunisini, australiani,neozelandesi,cinesini,mandarini.

Finalmente ho rivisto sorridere quella bella faccia di Galliani e quella centenaria del Berlusca. Avrà i capelli finalmente, ma dovrebbe mettersi così :ninja: per fare bella figura. Comunque complimenti ancora per la coppa, bravi, ma con chi avete vinto !!?? :D:aaaaaatttillla:

Ahiahi qua a qualchedun ghe rosiga... :p

A parte che tutta la coppa se vedeva su Mediaset Premium...

Col Boca Juniors gavemo vinto, che fino a ieri iera la squadra col Milan con più coppe internazionali...adesso i xe secondi :D

Non me par proprio una squadretta, no? :confused:

Guest brunotto

Ahiahi qua a qualchedun ghe rosiga... :p

A parte che tutta la coppa se vedeva su Mediaset Premium...

Col Boca Juniors gavemo vinto, che fino a ieri iera la squadra col Milan con più coppe internazionali...adesso i xe secondi :D

Non me par proprio una squadretta, no? :confused:

Mulone, scherzavo naturalmente, so che era su Premium, solo che avebbe dovuto essere più pubblicizzata, secondo me, non solo per pochi intimi e poi c'era anche il dubbio sul nome della coppa: del Mondo, intercontinentale, interspaziale anzi milancontinentale, milanspaziale. Stellare, Galattica. Alla fine sono solo soldi che vanno in tasca a gente che non sa dove metterli. Questo coppa o non coppa dovrebbe far pensare.

:confused::down::noghesemo:

Alla faccia de tutti quei che gufava.......

Una volta xè sta dito che xè piu' importante la Champions che el Campionato....el Milan gà vinto el Campionato.

Dopo, i gà dito che xè piu' importante el Campionato che la Champions....el Milan gà vinto la Champions (piccole :7: volte....)

Adesso, che de Intercontinentali (o Mondiali per club) ghe ne gavemo :4: , e semo i piu' titolati al Mondo.....xè meio un celibi - ammogliati al campo Trifoglio????

Ringrazio tutti i veri sportivi che, anche se non milanisti, i se gà complimentà per un'altro trionfo intercontinentale. Quei che non sà che tipo de competizion che saria questa, prima de paragonarla alla coppa del nonno, saria el caso che prima de tutto i se informi...(se no te sà cossa che xè, vol dir che per ti el balon xè solo quela roba che te ciapi in osteria), secondo: provè a rivar almeno in finale....no digo de vinzerla ma almeno in finale!

Batter per 4 a 2 el Boca, (che no xè assolutamente i ultimi arivai) vol dir supremazia totale.

-Mancini!!!! te son solo un invidioso de :memele: ....anche come giogador (che te ieri fortissimo)...no te gà vinto un tubo (per no dir altro)....adesso che te gà vinto un scudetto te par de esser chissachì......meti el cul in acqua fredda e......meno invidia, picio........meno invidia........

Complimenti al Milan e a Gilardino che xe riuscido nell' impresa de no zogar nè la finale dei mondiali, nè la finale de champions league, nè la finale de coppa intercontinentale :D

Per quanto riguarda i avversari... apparte che il Boca se ga visto ieri che no xe una squadretta...anche se fossi bisognava rivarghe a zogar sto torneo e bisognava rivarghe vinzendo la champions... ora varrà almeno questa o nel momento in cui la vinzi el Milan no val più niente?

E lo digo non da Milanista, se fussi stà l' Inter, la Giuve o el Napoli gaveria dito lo stesso

Guest brunotto

Non sanno più cosa inventarsi per beccare soldi, alla faccia di chi tira avanti con 1000 euro al mese!

Hanno inventato tutte le feste possibili per fregare i ns poveri euri : della mamma, del papà, del nonno, della nonna, degli zii, dei becchi, della bisnonna, dei pelati, dei cojotes etc etc. Nel calcio, stanno facendo lo stesso con i titoli e coppe che non hanno senso, questa per me che non sono contro il Milan assolutamente, è una coppa voluta a suo tempo dai Giapponesi solo per fare jen e che ha un valore come la coppa del bisnonno veramente, poi questo anno vista da pochissimi, almeno in Italia, e con un sistema per coinvolgere ancora più cojotes del solito, solo ed esclusivamente per euri, jen, dollari. Un calciatore medio di quelli andati in oriente guadagna al giorno quanto un povero operaio che si fa un c**o dalla mattina alla sera, al mese. E poi rischia anche di morire. Pensaci, gaudente tifoso che oggi gioisci e domani ti fai una mazza così!! Non ci accorgiamo purtroppo che ci prendono per il sedere tutti, Inter,Milan,Yuve,Roma,Lazio etc.

E noi purtroppo, continuiamo a seguirli, perchè è lo sport più bello del mondo, ma forse anche il più sporco! :confused::down::disgust:

Gufavo xkè mi secca ke il Milan vinca tanto XD.....cmq complimenti ai campioni dell' Intercontinentale, sono contento x Maldini + ke altro

Cola.....el fatto de gufar, xe logico e capibile....anche mi lo fazo.....(logicamente, e te lo gaverà capì, el mio post precedente no iera indirizzado a quei come ti che gufa in modo goliardico) ma l'importante xè riconosser i meriti delle squadre vincitrici.....anche se le te stà sul ql.......

e no sminuir tutto, solo perchè ti non te gà mai vinto un zeks.....Es. Mancini, povero... :merodolodalrider:

(Ve par che el me stia un fià sulle @@???)

Adesso go capido el pensier de nildo... Purtroppo semo un paese de calciofili e co vedemo una bala no capimo più niente

Quoto anche mi el pensier de Nildo.....ma non son daccordo sul scarso valor dado a sta coppa....visto che la coppa esisti dal 1960 e che in giappon la xe rivada appena 20 anni dopo......e no voluda dal Giappone per i soldi ma principalmente per voler dei club europei che iera stanchi de esser trattadi come animali quando i doveva andar in trasferta in sud America...visto che una volta la finale veniva disputada in una doppia sfida...andata in sud America e ritorno in Europa....I giapponesi ga solo ciapà la balla al balzo e ga proposto tokyo come campo neutro per una sola finale :D:D:D

Sul resto no posso obbietar :D

- Tifone ga riassunto el mio pensiero :aracheroba:

Edited by sergio78

mi son super felice de sta coppa, el milan se la ga meritada e così semo i più titoladi al mondo!!! :D:D

:fiuclap: :s'ciopado: :foracolcul: Siamo i campioni del mondooooooo :foracolcul:

Un grande milna, un grande Maldini, un strepitoso Kakà! un bravo Inzaghi, so che xè grazie a lui che semo a sto punto, ma xè più forte de mi.. el me sta sulle oo.. non lo posso soffrir...

l'unica nota negativa xè stada la poca visibilità e pubblicità della partida. A mi parer essndo una squadra italiana a giogarse un tittolo così importante i doveva trasmetterla sulla rai e non sul premium al costo de 15 euro! :cossaaa?: Mi la gavessi anche guardada ma troppi schei muli... e non lo go trova giusto! poi la partida i la ga trasmessa ieri sera su rete 4, ma ormai.....

gavessi preferì andata-ritorno come una volta :D

l'ultima finale in tal senso xè finida con mezza squadra dell'Estudiantes in carcere... contro el Milan. Mio papà me ga contà certe scene che me fa vegnir i brividi solo a pensarghe :(1969 e i disi che solo adesso xè violenza nel calcio...

ma bando ai ricordi tristi!

Xè giusto che ghe sia una finale intercontinentale, perchè xè giusto che ghe sia una squadra campione del mondo sul campo. Non come per el basket... magari adesso xè diverso, ma fino a pochi anni fa iera el vinzitor dell'NBA el campion del mondo, senza nissuna partida esterna.

E me par anche giusto darghe la possibilità anche alle squadre vincitori dei altri continenti a partecipar.

Fin l'anno scorso, iera el Giappon perchè iera una terra dove el calcio, comunque, xè amado, e iera (più o meno) super partes tra europei e sudamericani :D

Grande MILAN! :daghe:

Almeno el secondo tempo go rivado vederlo online :p mezz'ora per connetterme al server ma ghe la go fatta :D

Xè giusto che ghe sia una finale intercontinentale, perchè xè giusto che ghe sia una squadra campione del mondo sul campo. Non come per el basket... magari adesso xè diverso, ma fino a pochi anni fa iera el vinzitor dell'NBA el campion del mondo, senza nissuna partida esterna.

Desso che ghe penso.. e far una mega-finale Eurolega-NBA? (ma con regole FIBA)

Per mi, nei ultimi 4-5 anni el risultato saria stado tuto trane che scontà. :D che bela idea! sisi, se poderia proprio far!

Edited by arlon

Nisun ghe ga fatto i complimenti a Inzaghi che con i gol adesso me par che xe l'unico giogador a gaver segnado in campionato, coppa italia, coppa uefa, champions league, supercoppa europea e coppa del mondo oltre a europei e mondiali per nazionali....

No posso che ringraziarlo anche mi :D ....anche se devo esser sincero no rivo capir come mai Inzaghi segna sempre co xe partide importanti...mentre in campionato te ghe metti un Empoli o un Cagliari davanti no te lo vedi per tutta la partida :cherobeara: