Vai al contenuto

cossa ve sentì?  

32 utenti hanno votato

1. 1. cossa ve sentì?

• triestin
      19
    • italian
      1
    • triestin e italian
      12

Messaggi raccomandati

• Risposte 60
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Immagini Pubblicate

Inviato

Sinceramente niente in particolare , me piasi dove son nato e dove stago e dove starò avanti.

Ma non per questo posso dir me sento triestin e no italian o italian e no triestin.

Lo vedo come un flame inutile :cherobeara:

Inviato

sn curioso! :bandieraalabarda:

Cittadin del mondo. Pero' me sento Triestin, Italian, e anche Australian, colturalmente son tute

ste robe che a volte trovo difficile riconciliar. Ciao Coce :bandieraalabarda::bandieraalabarda:

post-457-1199349687_thumb.jpg

Inviato

Triestina...anche se ormai non esisti più el vero triestin..e ve posso assicurar che mio nono, che non xe più da 10 anni, parlava un dialetto molto diverso da quel che gavemo noi..

Inviato

triestina... anche se, come disi kermit, neanche mi son triestina purosangue e el stesso dialeto che parlo e scrivo no corrispondi a quel che parlava mia bisnonna

Inviato

mi me sento triestina, italiana e europea, ma per el triestin mi me par che parlo più o meno el stesso che parlava mia nona, 1871-1978. Con in più qualche sfumadura sul istrian ciapada de mia mama, triestina anche ela, ma con mio nono de origini capodistriane- a Trieste del 1906.. De nona so ben, perchè go vissudo 30 anni in casa con ela.

Inviato

Ve conterò anche una mia esperienza, che me ga dado un'idea de appartenenza: la cusina. Mi de picia gavevo sempre la cusina de casa nostra, triestina, con tendenze austriache. ierimo nei anni 50, e i gusti no iera ancora cussì omogenei, la pizza mi no la gavevo mai magnada, nè a casa e gnanca in ristorante a Trieste. pizzeria? la prima ga verto un poco dopo..

ben bon, i mii me portava sempre in villeggiatura in Austria, in Carinzia e me gavevo abituado ala cusina carinziana: sempre la Suppe ala sera, ovi, schnitzel... dopo i me ga portado in villeggiatura in Dolomiti: Alto Adige, Suedtyrol, anche là la cusina iera sempre simile ala mia: gnochi, carne, pastina... po i me ga portado in viaggio a Monaco e la Monaco del 1956 iera ancora del dopoguerra: cusina tedesca, con grassi spuzalenti che no ve digo! un dramma magnar, idem nel 1959 in Germania e Austria.. e po la rivelazion. Do viaggi, un a Firenze e un a Bologna, Modena e Parma!! muli, che cusina! go scoperto i primi tortelloni suti ala pnna e prosciutto ( finora a casa nostra ben che vadi i iera in brodo) certe bistecche, certi dolci... e de quel giorno posso dir che go trovado , almeno culinariamente, la mia patria!!

Inviato

Italian, sì, no lo nego.....ma soprattutto Triestin :bandieraalabarda: con forti tendenze Asburgiche!

Che me possi gaver influenzado mio nonno materno, che iera de la????

....la galina con do testeeeeee......... :aaaaaatttillla:

Inviato

Italian, sì, no lo nego.....ma soprattutto Triestin :bandieraalabarda: con forti tendenze Asburgiche!

Le do robe me par bastanza in antitesi.. no? :aracheroba:

Inviato

Le do robe me par bastanza in antitesi.. no? :aracheroba:

Si, xè assolutamente vero, ma quando gò fato el giuramento per el servizio militar, gò zigà "lo giuro!" con la consapevolezza de quel che stavo fazendo; la stessa roba se gà ripetu' con el giuramento per quanto riguarda el mio lavor, però.......in fondo in fondo.........Franz Josef , Maria Teresa and co. me fa ripensar a quel detto....."L'Austria era un paese ordinato!" e mi ghe aggiungo: forsi adesso no tanto come quela volta, ma sicuramente piu' de noi........

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro