Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Zapando quà e là a sera tarda, me son imbatù nel programma de Benigni su Dante.

Purtroppo me son acorto che xe sai bel scoltar la sua recita, tropo tardi però non gò podù registrarmele, e penso che in futuro ne sarà sai poche ancora o adirittura non le sarà più.

Mi a scola iero igno.. in talian e derivati, ma desso con l'età me faria piazer leger e scoltar Dante. Purtropo per leger ghe vol tempo, quel che tuti no gà; spero che magari qualchidun de noi del SDS, piasendoghe la materia gabi registrà qualche puntata o tutte; se fossi cussì, saria sai contento che magari podarìa farme gaver qualche cassetta o dvd?

Speto un PM o qualche delicidazion se in futuro sarà ancora fato el stesso programa.

Grasie, forum! :ave::amicici:

Inviato

Falischetta mio....

Mo' te digo cosa go trovado in rete, vedemo se te son utile in qualche modo :)

QUA, sul sito della Stampa, Fioroni disi che el dvd de Benigni che recita Dante xe stado dado a tutti gli studenti delle scuole superiori. Detto questo presumo che se li possi trovar in libreria.

Prova a sentir qualche libreria per studenti, forsi lori sa qualcosa :)

Inviato

grazie cucciolina :bacini: dela info, me movo subito a telefonar.

ringrasio ghost pel PM che me gà mandà.

scuseme de stà risposta cussì in ri tardo, se me gaveva piantà el pc..... :spacotutto: .....

secondo mi quà de mi i fa sabotaggio :caregaintesta::incazzado: .

Inviato

Stamattina da MW (mediaworld) go visto che i ga dei cofanetti o semplici dvd su benigni in offerta.. prova veder se i ga anche quei de dante!

Grazie @saretta, :bacini:domani farò un scampon da quele parti visto che son in zona.

La speranza xe l'ultima a morir, ma penso che quei, anche se dovessi esser la registrazion dele serate fate a firenze nel '06, non le sia ancora comercializzade a livello dei mega center, anche perche i stà dando ancora dei tochi sula rai.

cmq ogni consilio xe utile per ragiunger el scopo........ :ave::ave::ave:

:bye:

• 2 mesi dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro