cassoggi.npc Inviato 28 Dicembre 2007 Segnala Inviato 28 Dicembre 2007 Zapando quà e là a sera tarda, me son imbatù nel programma de Benigni su Dante. Purtroppo me son acorto che xe sai bel scoltar la sua recita, tropo tardi però non gò podù registrarmele, e penso che in futuro ne sarà sai poche ancora o adirittura non le sarà più. Mi a scola iero igno.. in talian e derivati, ma desso con l'età me faria piazer leger e scoltar Dante. Purtropo per leger ghe vol tempo, quel che tuti no gà; spero che magari qualchidun de noi del SDS, piasendoghe la materia gabi registrà qualche puntata o tutte; se fossi cussì, saria sai contento che magari podarìa farme gaver qualche cassetta o dvd? Speto un PM o qualche delicidazion se in futuro sarà ancora fato el stesso programa. Grasie, forum! Cita
cucciolina Inviato 29 Dicembre 2007 Segnala Inviato 29 Dicembre 2007 Falischetta mio.... Mo' te digo cosa go trovado in rete, vedemo se te son utile in qualche modo QUA, sul sito della Stampa, Fioroni disi che el dvd de Benigni che recita Dante xe stado dado a tutti gli studenti delle scuole superiori. Detto questo presumo che se li possi trovar in libreria. Prova a sentir qualche libreria per studenti, forsi lori sa qualcosa Cita
cassoggi.npc Inviato 29 Dicembre 2007 Autore Segnala Inviato 29 Dicembre 2007 grazie cucciolina dela info, me movo subito a telefonar. ringrasio ghost pel PM che me gà mandà. scuseme de stà risposta cussì in ri tardo, se me gaveva piantà el pc..... ..... secondo mi quà de mi i fa sabotaggio . Cita
saretta Inviato 3 Gennaio 2008 Segnala Inviato 3 Gennaio 2008 Stamattina da MW (mediaworld) go visto che i ga dei cofanetti o semplici dvd su benigni in offerta.. prova veder se i ga anche quei de dante! Cita
cassoggi.npc Inviato 3 Gennaio 2008 Autore Segnala Inviato 3 Gennaio 2008 Stamattina da MW (mediaworld) go visto che i ga dei cofanetti o semplici dvd su benigni in offerta.. prova veder se i ga anche quei de dante! Grazie @saretta, :bacini:domani farò un scampon da quele parti visto che son in zona. La speranza xe l'ultima a morir, ma penso che quei, anche se dovessi esser la registrazion dele serate fate a firenze nel '06, non le sia ancora comercializzade a livello dei mega center, anche perche i stà dando ancora dei tochi sula rai. cmq ogni consilio xe utile per ragiunger el scopo........ Cita
giuli Inviato 3 Aprile 2008 Segnala Inviato 3 Aprile 2008 Oggi da Mediaworld ho visto il triplo cofanetto su Tuttodante..costa 34,90 euro Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.