Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

• Risposte 67
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

La vedo dura 'sta domenica..

Ogni partida che passa me vien sempre più voia de ciapar el mio abbonamento, imbucarlo nella cassetta delle lettere de qualchedun della dirigenza, dentro una busta con sora scritto: "Quando sarè in grado de giogar a basket decentemente, ciameme che ritorno in palazzetto".

Inviato

credo sarà molto dura...la sensazione è che la squadra sia sempre più scollata con un Topone quasi rassegnato e questo sarebbe deleterio!!! Se non ci crede lui.....

spero cmq si vinca e anche nettamente, è ora di dare un bel colpo di coda...poi senza proclami continuare con più fiducia. Onestamente credo che la maggior parte dei giocatori se lo meritino e mi piacerebbe che riuscissero, in parte, a smentire tutti i gufi, le male lingue e i "terroristi" della carta stampata

Inviato

Grande attesa per questo "big match" contro la "corazzata" Oderzo....

Per sicurezza sto giro me sento in secondo anel no se sa mai che qualchedun no ghe vegni voia de picchiar qualche tifoso sfigà.....

Io invece non mi pongo il problema perchè piuttosto che vedere questa me**a vado a vedermi Monfalcone-Gorizia :impica::papa::papa:

Inviato

Finalmente xè rivà el ritorno della prima de campionato...fantastica trasferta in quel de Oderzo a zogar coi juniores in quanto i nostri iera tutti squalificadi o infortunai...e lori veramente mai vista una squadra cussì scarsa!

Digo solo una roba, che se non vinzemo contro sti sfigai allora per sto anno podè veramente tornarghe indrio l'abbonamento.

Con la squadra al completo dovessimo vinzer senza el topon e coi oci bendai.

Mi per sicurezza vado a Faenza a veder Imola e saludar Iannilli, me manca troppo el basket e divertirme!

L'ultima partida me son fatto el sangue amaro :piovaintesta: , a casa, per la nostra squadra(?) e no gò + voia de scoltar Furlan e i spot de radioattività e il buffer che salta.

Una roba se posso, no ste ciaparvela più con Mix, el xè scarso, lo savemo, e lo gà ammesso anche lui stesso, ma conosso i triestini che xè capaci de urlar qualsiasi roba in certe occasioni, però xè modo e modo de inveir sui zogadori...poi non iero e no sò ma immagino un che non sta mai calmo...

l'unico che andrà insultato tutta la vita e anche da morto xè Camata :memele: ricordeve!

Volè veramente far qualcosa de bon per smover la situazion? andè a sonar in piazza Unità e chiedè una volta per tutte, in gruppo ma ordinati, come stà le robe. Disè quel che pensa i tifosi de trieste, in faccia!

Incazzarse dal sito non servi ad una cippa!

Vinzer domenica non xè in discussion...

Buona domenica ala tribunetta!

Inviato (modificato)

Il cuore dice che vinceremo 74 - 71..... ma a ono r del vero ci credo poco. Credo che verro' al PalaTS salute permettendo, si che dopo aver visto (la mia) l'ultima partita quella con Bassano, devo raccogliere il coraggio con due mani per riuscire a varcare le porte del PalaTS!! Cmq, parlando con il fratello di UNO che gioca con il Monfalcone e che conosce bene TS, devo dire che ha ragione yoghi, i giocatori e l'allenatore sono bravi, ma la squadra non esiste, per questo ho un groppo alla gola al solo pensiero che magari perderemo anche questa....... :angry:

Modificato da whitesnake
Inviato

La partida de domani rappresenta uno spartiacque importante. Vinzerla volessi dir guardar al futuro con meno angoscia; se la perdemo, invece, credo che sarà come issar bandiera bianca.

Ad ogni modo lo strappo tra squadra e tifosi xe ormai amplissimo, e ghe volerà tanta forza de volontà da parte della Pallacanestro Trieste per salvar el salvabile. La speranza xe quella de veder zogadori che ghe credi ancora, ma su questo pendi un punto de domanda grande come un grattaciel

Inviato

la speranza è di rivedere i ragazzi vogliosi e affamati di vittoria!!! :DDDD:aaaaaatttillla:

per quel che riguarda el rapporto squadra tifosi credo che ghe sia un assoluto bisogno de riavvicinamento!!!

in questi giorni go fatto delle piccole ricerche andando a legger i articoli, anche de questa estate, e dopo el fattaccio Lo savio, sinceramente me sento ciolto in giro anche dalla stampa e me vien el sospetto che i ne gà riempì la testa de monade, pregiudizi!!!

un piccolo esempio: gara 1 a oderzo, 4 squalificai e 3 infortunai e partita persa ovviamente!!!

Titolo del Piccolo "Trieste non sa fare i miracoli"...pregiudizio estremo quasi offensivo per 7 muleti in campo!

Non ve sembra che un titolo tipo "a Trieste non riesce il miracolo" xè una roba più obietiva e meno violenta?

Continuerò questo discorso nei prossimi giorni...perchè quà ne ga ciolto pel c... troppa gente!!

Inviato

Xe indifferente. Dopo l'ultima azion vista nella partida de domenica scorsa penso che basti cussì! Tanto no xe possibile che Trieste gioghi in C1. O se compra i diritti de un'altra, o se sparissi! No stemo darghe a 'sti dirigenti la soddisfazion de rabiarse...si xe meio andar a veder el derby dei nostri vicini.

Inviato

la speranza è di rivedere i ragazzi vogliosi e affamati di vittoria!!! :DDDD:aaaaaatttillla:

per quel che riguarda el rapporto squadra tifosi credo che ghe sia un assoluto bisogno de riavvicinamento!!!

in questi giorni go fatto delle piccole ricerche andando a legger i articoli, anche de questa estate, e dopo el fattaccio Lo savio, sinceramente me sento ciolto in giro anche dalla stampa e me vien el sospetto che i ne gà riempì la testa de monade, pregiudizi!!!

un piccolo esempio: gara 1 a oderzo, 4 squalificai e 3 infortunai e partita persa ovviamente!!!

Titolo del Piccolo "Trieste non sa fare i miracoli"...pregiudizio estremo quasi offensivo per 7 muleti in campo!

Non ve sembra che un titolo tipo "a Trieste non riesce il miracolo" xè una roba più obietiva e meno violenta?

Continuerò questo discorso nei prossimi giorni...perchè quà ne ga ciolto pel c... troppa gente!!

mi me par che la stampa sia stada anche tropo gentile...se iera el calcio in sta situazion i ghe andava zò sai + pesanti...per cui credo che se i vinzi da doman xè de parlar de miracoli...perchè ormai i sta restando soli e xè giusto così visto l'impegno enorme che i ghe ga messo...

breve ot: bonacorsi sta ancora recuperando la forma e domani nol zoga...lo ga fermado la febriciola del'altra setimana...cioè: xè da sto estate che el sta cercando de recuperar forma...ma se rendemo conto!!!??? i ga mandado via mengucci per uno che alla fine del giron de andata no xè ancora in forma....

losavio: a causa del fortissimo colpo (inferto con la mazza da baseball dai tifosi? :p) domani nol gioga probabilmente...pseudo punizion o meso fora rosa?o basta un colpeto x fermar gente che ga de gaver fame de vittorie e con uno staff de preparatori e massagiatori da far invidia a tute le altre squadre??!!?!?! :papa:

queste xè le cose che i giornalisti doveria anche far notar...e far notar anche che i giogadori de note i fazeva bagordi

scuseme,fine ot

Inviato

Grande attesa per questo "big match" contro la "corazzata" Oderzo....

Per sicurezza sto giro me sento in secondo anel no se sa mai che qualchedun no ghe vegni voia de picchiar qualche tifoso sfigà.....

Io invece non mi pongo il problema perchè piuttosto che vedere questa me**a vado a vedermi Monfalcone-Gorizia :impica::papa::papa:

Te passi da una m***a all'altra allora :D

Inviato

La partida de domani rappresenta uno spartiacque importante.

In effetti xè vero, el punto xè che questa partida spartiacque la aspettemo da secoli.

Ma veramente non giogherà Losavio?

Perché se così fossi forsi podessi esserghe qualcosina sotto..

Inviato

In effetti xè vero, el punto xè che questa partida spartiacque la aspettemo da secoli.

E chissà quanto magari dovaremo ancora spetar...

Ma veramente non giogherà Losavio?

Perché se così fossi forsi podessi esserghe qualcosina sotto..

Lo credo anche mi, cmq quasi certamente nol zogherà domani (assieme a Bonaccorsi)

Inviato

mi savevo ampissimo...bon iera per rider... :p

I due pezori del giron de andada non sarà e ora vedaremo cosa rivemo far senza quei che xè le nostre zavorre conclamate...però godina e barto doverà ciapar 15 rimba a testa...!

Come gò za dito, questa se finzi anche cussì, i pochi ma boni perchè oderzo iera penosa la volta scorsa.

Se non vinzemo questa...fine di ogni discussione.

Inviato

Confermo che Losavio E' effettivamente infortunato, che non giocasse lo si sapeva gia' da mercoledi (ovvio che la stampa dice e non dice...) anche perche' ha un ecografia di controllo appena martedi' prossimo. Forse nessuno l ha notato ma nella parte finale dela partita domenica aveva una borsa del ghiaccio sulla coscia

Un saluto a Maury :ave: sperandolo de rivederlo in qualche trasferta veneta

Inviato

cos'che me dispiasi che no el zoga... uff :( son proprio distrutto.... :pianto: :pianto: :pianto:

e se no zoga nianca bonacorsi po... uff... no dormiro' sta note!

dai che riscemo per bon de vinzer domani ! :D :D :D :D

ma no i podeva farse mal sta estate tuti due ?

Inviato

certo dido76 la stampa xe stada troppo bona solo nei confronti della società...mai troppe le parole per enfatizar la poca coerenza o profesionalità dei dirigenti!!! Ma verso i giogadori e allenador/i non son d'acordo!!! Certo che chi se comporta in maniera poco professionale devi subir critiche ma con equilibrio e non scavar su cose futili pur de sm..dar la gente!! noi semo influenzadi dalla stampa e la stampa nostra da notizie FALSE!!!

per tornar a Oderzo oggi el bugiardello scrivi che Bartolucci iera nella gara d'andata...FALSO el iera in panca per far numero perchè el iera stà operà una settimana prima!!!

Caso Lo Savio: la notizia xe se la società lo multa o rescindi el contratto per giusta causa!!! Chi se ne frega de quanta multa, tanto el valor dei soldi xe soggettivo!!! E in più xe stada publicada una notizia FALSA (el 2% del contratto) perchè non ghe iera la fonte della notizia!!! Tanto ch'el giornalista el giorno dopo la publicazion dell'articolo el chiedeva conferma ad altri giogadori della sua notizia!!! Come?? prima te scrivi e dopo te cerchi la fonte della notizia???

Ve ricordè la campagna pro Shorter!!! Per 3 mesi el ga viagià a 8p. de media e 7 rimba....Lo Savio a 5p. de media e 10 rimba!!! No parlemo de Karim Abdul rispetto a Krudup!! (ve lo ricordè??)

E nella mia piccola ricerca de sti ultimi giorni go una bella lista de notizie FALSE!!!

Questo solo per dir che xè tutto esasperà, xè tante robe losche che noi non savemo che ne fomenta la rabbia!!! El fatto xè che per quanto posso esser deluso della situazion, insultar sta società, me sento anche strumentalizzà da notizie storpiade!!! E questo non accetto!!!

Inviato

certo dido76 la stampa xe stada troppo bona solo nei confronti della società...mai troppe le parole per enfatizar la poca coerenza o profesionalità dei dirigenti!!! Ma verso i giogadori e allenador/i non son d'acordo!!! Certo che chi se comporta in maniera poco professionale devi subir critiche ma con equilibrio e non scavar su cose futili pur de sm..dar la gente!! noi semo influenzadi dalla stampa e la stampa nostra da notizie FALSE!!!

per tornar a Oderzo oggi el bugiardello scrivi che Bartolucci iera nella gara d'andata...FALSO el iera in panca per far numero perchè el iera stà operà una settimana prima!!!

Caso Lo Savio: la notizia xe se la società lo multa o rescindi el contratto per giusta causa!!! Chi se ne frega de quanta multa, tanto el valor dei soldi xe soggettivo!!! E in più xe stada publicada una notizia FALSA (el 2% del contratto) perchè non ghe iera la fonte della notizia!!! Tanto ch'el giornalista el giorno dopo la publicazion dell'articolo el chiedeva conferma ad altri giogadori della sua notizia!!! Come?? prima te scrivi e dopo te cerchi la fonte della notizia???

Ve ricordè la campagna pro Shorter!!! Per 3 mesi el ga viagià a 8p. de media e 7 rimba....Lo Savio a 5p. de media e 10 rimba!!! No parlemo de Karim Abdul rispetto a Krudup!! (ve lo ricordè??)

E nella mia piccola ricerca de sti ultimi giorni go una bella lista de notizie FALSE!!!

Questo solo per dir che xè tutto esasperà, xè tante robe losche che noi non savemo che ne fomenta la rabbia!!! El fatto xè che per quanto posso esser deluso della situazion, insultar sta società, me sento anche strumentalizzà da notizie storpiade!!! E questo non accetto!!!

un bell intervento niente da dire.... :clapclap:

Inviato

Giuli te se ricordi l'articolo dopo civitanova: Premier (coach marchigiano) salutando il ds Tosolini direbbe quando hai bisogno di una allenatore chiamami!!!! Oltre ad aver storpià la frase, per dar un senso diverso e infamante verso la nostra panchina, perchè la nostra stampa ga sempre sopprasdù sul dar notizie riguardo le vicende sportive sul nostro girone, cosa succedi nelle altre realtà, cosa anche interessante per i appassionati de basket...no?? Tipo che il sig. Premier è stato rispedito a calci nel cu... in spiaggia a Grado a chiacchierare con Tosolini???

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro