Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

Rilancio la serata danzante per sabato prossimo, visto che l'influenza me ga copado l'altro weekend :(

Chi ga voia de venir? Cena+dopocena :ehsi:

Saveme dir che prenoto el tavolo. Cercherò de aggiornar la lista :)

Assist

Cucc

Fra

Master

Panda + 1

Polpetta

Sandro in cotola :D

Starlite

Tifone

Modificato da cucciolina
Inviato

Bene, nessun altro se ga aggiunto. Ieri sera go ciamado e go prenotado per le 20, quindi mi diria che podemo trovarse in piazza Oberdan per le 19.30.

A dopoooooooooooooooooooo :foracolcul:

okz!

Inviato

Mi proprio no ghe son, gavevo già un impegno. Ma non perdete niente perchè mi no son mica buona a balar la danza del ventre......tutt'al più facevo l'hula-hop col rischio de copar i vicini però :baba:

Divertitevi :bye:

Inviato

si xe titti! el mio.... mi tiro pacco! :baston: perdonooooo! :ave::caregaintesta: buona serata a chi va!ciau! :bye:

Ahi ahi ahi.....malamente, no se fa cusì! Te go dito mi che alla fine te andavi a ciapar solo che fredo e piova :p:grin:

Cmq....grazie a tutti quanti per la seratona de ieri, xe stado ssai bel....tutti a scasarse e iera na stalla spaziale :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: !Menzione d'onore per el caro tifone che ga sfoderado delle performance de altissimo livello! :ave::D

Un grazie va anche alla +1 del panda che a un certo punto della serata ga iniziado a stresarme con topoline, cappuccetto rosso e via cusì :merodolodalrider::amicici:

@titti: stanotte per caso te se ga sognado bacinelle con la salsa rosa? :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Unica nota no: non capirò mai come un te pol venir al tavolo e dirte "dovè alzarve perchè xe l'altra prenotazion che speta"........mah, cmq xe sterile considerazione ;) La prox volta femo diretamente 2 prenotazioni e se sistememo :D

Inviato

Sai sai bel ieri. Sopratuto per la gente che se rodola i pacheti de sigarette sulla maniga della maieta :grin:

E poi gavemo avudo modo de incrosar un casin de altri muloni, da zen a sua morosa, da sergio e fabieto con i fraschi in testa a molly indiavolada :D, fino ad arrivar a 80 revival vestido de frate e a cayoeffe (con signora :D) che finalmente go avudo modo de conosser :ave:

Grazie a todos, tranne che al clima de :memele:

Inviato

Concordo col dir che xe stada un sai bela serata!

I balletti omo-omo donna-donna no ga avu prezzo secondo mi :p

Certo che gavemo scelto proprio un punto strategico eh.. : "la xe in fila lei? la sta spetando? se pol pasar?" :lol:

a presto le foto [se posso :p ]

ciao muli/e :bye:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro