Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Salve mularia,

go notado che negli ultimi tempi se sta iscrivendo al forum molti nuovi utenti: de questo son estremamente contento, de quel che non son per nulla soddisfatto xe che molta gente che se iscrivi

-o xe troppo timida e non scrivi niente (neanche un piccolo post de presentazione, che mal no faria)

-o no ghe interessa delle discussioni e se precipita a zogar in sala giochi, senza mai saludar nisun.

Ora, in ogni forum del mondo succedi questo (la percentuale de iscritti che usa regolarmente la board per le discussioni xe terribilmente sotto el 50%...) ma penso de non pretender tanto se chiedo ai nuovi arrivati de lassar ogni tanto una piccola traccia della loro presenza qua dentro, considerato il fatto che non semo in 1000 ma stemo faticosamente rivando verso le cento unità ...

Ovviamente, chiunque xe libero de far quel che el vol (tranne che far casin :lol: )

:bye:

  • Risposte 307
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato
... ma penso de  non pretender tanto se chiedo ai nuovi arrivati de lassar ogni tanto una piccola traccia della loro presenza qua dentro,...

...e dopo, chi neta? :rolleyes:

Inviato

stasera go voia de scriver!!!

xe passa quasi un mese..bom tre settimane da co mae son iscrito e oggi go iniziai a scriver in forum...

me ciamo MATTEO, go 19 anni e son un "provinciale" altro no servi, me conossere pian piano!!!

:bye:

Inviato

Ciao a todos!!!!! Allora.... me ciamo Giada, go 25 anni e son una pazza scatenada :paiazorendo: . In novembre me go laureà in scienze della comunicazione con una tesi su... Eurodisney (lunga storia), però no rivo a trovar lavor neanche a morir. Posti per laureati no ghe xe, commessa no posso far perchè son troppo vecia (!!! :cossaaa?:).... se gave qualche offerta fazeme saver B)

Me piasi una cifra viaggiar però adesso che no go un me toca restar a Ts... salvo qualche weekend nei vari parchi de divertimento in Italia, che resta la mia grande passion (collaboro a un club-forum-magazine on line sull'argomento, no per far pubblicità ma se volè darghe un'ociada el sito xe Parksmania Club ).

Altra grande passion... el BASKET!!!! da "giovane" go zogà con l'Interclub Muja, e da ormai 12 anni go l'abbonamento in palazzo.... anche se adesso fa un poco specie trovarse in quatro gati e senza un caspite de tifo organizzà, ma speremo presto de risorger :bandieraalabarda:

Se vole saver altro feme saver!!!!

Inviato

bon....allora visto che el capo :D vol una picia presentazion de ogni iscrito vedemo de butar zo un per de righe (sarà dificile, ma zercherò de far del mio meio). :confused::goccia:

me ciamo maurizio e go 32 anni (diesemo pur presto 33, madona che vecio che son...:pianto:) e lavoro in comun come aiuto archivista presso l'Archivio Generale.

fazo el tifo x tute le squadre de trieste (che sia calcio o pallamano cambia poco), ma in general me piasi seguir tuti i sport anche se no pratico (cossa volè l'interesse xe, ma manca la voia....)

me piasi scoltar musica italiana e straniera dai mitici anni 60 in su, ma se me de de scoltar musica country no buto certo via :punk:

Accc.... :doh: stavo per dimenticarme la roba più importante....come za dito in un altro post mi no son frequentator de stadi o palazzetti, ma seguo comunque le partide alla radio, tutto questo perchè son una persona invalida (no stago quà a specificar el tuto visto che saria tropo longo, ma i problemi xe bastanza seri)

Ciao a tutti e spero de esser stado bastanza esauriente

Mauri

Inviato

Beh! legendo le vostre presentazioni me son acorto che son proprio una "vecia ruga" :unsure: ......... ma fa niente son giovine dentro :punk: (se fa per dir) :D Sandro te verzerà anche un postisin per i pensionati?? :rotfl:

Comunque, me ciamo Pino, l'età se la vedi qua a fianco, dopo 40 anni de lavor , prima artigian e dopo tranvier, adesso son in pension e, ve assicuro, stago più che ben :p ve la consiglio anche a voi :D:D

Inviato

A sto punto, se se presenta el super-moderator, devo presentarme anche mi in qualità de amministrator de sta baraca :D

Come me ciamo forse lo gavarè capido :grin: Per el resto go 25 anni e me manca una manciata de esami per laurearme in Ingegneria Informatica...Passion smisurata per lo sport (se ga notado? :D), passion che me ga portado a scriver in un anno e mezzo più de 100 articoli tra calcio e basket e a intraprender l'esperienza de colui che, in 2 righe, devi raccontar in diretta cossa fa l'Unione :D

:bye:

Inviato

Orca..me toca anche a mi.. son de furia quindi la fazo breve..

Gaia, 22 anni, go inizià a far Economia Aziendale in uini.. la fine ancora no la vedo sai vizina.. :search::search:

Per el resto.. un'altra volta.

:bye:

Inviato

Ecome qua, de nome fazo Fabrizio, ma de mulo i me ciamava Delio (contrazion del cognome) e con questo nick me son iscritto.

Se ve contassi la storia dela mia vita no finiria più, tra un anno e mezo xe 50, per cui lassemo perder, no vado più in stadio dai tempi del calcio scomesse con Braghin e co., ma seguo ancora un poco l'Unione (de lontan...). Go una fia che zoga a basket e un fio baloner, lavoro in comun, son socio CAI e curo el sito della sottosezion de Muja. I me ga da poco nominà moderator dela sezion femminile de basketcafè forum.

Pol bastar?

Inviato

Ok!

Allora mi me ciamo Andrea e go 22 anni! Nella vita lavoro ( assistenza telefonica) e me piasi sai el basket, specialmente giogarlo ( infatti giogo in promozion con el CGS per quest'anno).

Se me son iscritto a questo forum xe grazie alla mitica Polpetta nazionale!!!!!!!! :clap::clap::clap::clap:

Inviato

CHIAMATO????

go sentì qualcun che me ga citado :D

oh... manco solo mi O|

allora.... me ciamo Daniela e go 21 anni, per ora studio per ECDL e spero de trovar lavor dopo tale corso. sperem ben :search:

ah.... me piasi ssai fotografar e scoltar musica ^.^

x Assist4: ma ma...........grazie......eheh :baba:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×