Jump to content

Qual'è il giocatoreche meno preferisci?  

11 members have voted

1. 1. Qual'è il giocatoreche meno preferisci?

• Muzio
      0
    • Lotti
      0
    • Corvo
      6
    • Moruzzi
      0
    • Doati
      1
    • Ciampi
      0
    • Mariani
      0
    • Losavio
      0
    • Caponi
      4
    • Un giovane del roster
      0

Recommended Posts

Posted

Sicuramente Caponi a questo punto, visto che ga dimostrado 0 movimenti sotto canestro e visto che no ga mai dà profondità in area pitturata (me sogno ancora de notte i suoi terzi tempi a dir poco sgraziadi :batti: )

Fa pensar soprattutto che Caponi sia stado l'ultimo acquisto del mercato estivo (come dir, tra no gaver nisun e gaver un cisto, ciolemo lui)

Bye :bye:

Posted

Mi onestamente voto per Corvo, visto come che lo gà presentado (e pagado de conseguenza...): "la stella scesa in b2", "il diamante della squadra"... Ma se gioga pezo de Diviach, che lo gaveremo pagà con una zena de Suban e l'abbonamento del bus...

Mah...

Caponi almeno se saveva che iera quel che iera, e no se se doveva gnanca spetar troppo...

Posted

Go votà per Corvo, ghe me sembra un onesto giogador de B1 e non un che fa la differenza. Forsi come punta de diamante se podeva trovar de meio..

A proposito de Caponi, lo go beccado su quela telepromozion che i fa' su Italia7Gold.

Iera el tizio che urlava:"SOTTOCOSTO CARAMEL A FOSSALTO DI PIAVE APERTO ANCHE LA DOMENICA! PIVOT DE DO' METRI E CINQUE, SCOORDINADO, BRUTO E INUTILE, LO VENDO COME MAGGIORDOMO PER FETICISTI DELLA FAMIGLIA ADAMS!"

Te ga capì, adesso Caponi per viver devi far el Lerch.. :D

Posted

Ma se non erro, me par che iera scritto sul Piccolo che Ciampi no lo gavevimo pagado tantissimo: nisun lo voleva per "problemi caratteriali"...

Poi onestamente a mi me piasi: el ghe meti grinta, e un che urli bestemmie composite in campo ghe vol sempre...

Posted

Mah, diria senza dubbio Corvo, ogni volta che el ciapa la bala in man mi me vien mal, e ieri in effetti se ga visto.... Inoltre el xe abbastanza sbaruffante e se ogni tanto questo me diverti, altre volte essendo el più vecio dela squadra el doveria calmar i toni e dar el buon esempio.... e invece... :caregaintesta:

• 2 weeks later...
Posted

Per mi Corvo xe quel che ga da molto meno de quel che spetava de lui, poi un picon lo dassi anche a Muzio, forsi se gavessi un cambio renderia de più, ma per adesso no me par che el viagi sui livei che ghe competi. No son d'acordo inveze con le critiche a Ciampi, el fa el suo e me par che se impegni sempre. no sarà un fenomeno, ma un discreto giogador per la B2 diria de si. quanto a Caponi, xe sta un buso in te l'acqua, ma ormai el xe fora dele straze, perchè inferir ancora?

Posted
Per mi Corvo xe quel che ga da molto meno de quel che spetava de lui, poi un picon lo dassi anche a Muzio, forsi se gavessi un cambio renderia de più, ma per adesso no me par che el viagi sui livei che ghe competi. No son d'acordo inveze con le critiche a Ciampi, el fa el suo e me par che se impegni sempre. no sarà un fenomeno, ma un discreto giogador per la B2 diria de si. quanto a Caponi, xe sta un buso in te l'acqua, ma ormai el xe fora dele straze, perchè inferir ancora?

Daccordissimo in tutto e per tutto con Delio...

Però fin quando Lotti iera in forma Muzio giogava, secondo mi, molto meio, anche se non so se perchè gaveva paura de perder el posto o ga paura dei 5 falli o ghe manca fià...

In ogni caso i gà cercado un novo play, ma in giro non ghe ne xè proprio...

Posted

Come ben se sta vedendo dai umori all'interno de questo sondaggio, xe chiaro che xe Corvo el maggior indiziado alla palma de zogador meno preferido della Pallacanestro TS 2004, soprattutto per el discorso del rapporto qualità-prezzo :D

Magari el farà valer la sua "esperienza" nelle partide de play-off, chissà (spero che a fine campionato ne fazi el gesto dell'ombrel per le critiche che ghe stemo lanciando e el ne fazi ricreder, saria solo che contento :haha:)

:bye:

Posted
Però fin quando Lotti iera in forma Muzio giogava, secondo mi, molto meio, anche se non so se perchè gaveva paura de perder el posto o ga paura dei 5 falli o ghe manca fià...

Quoto in pien....Muzio xe un zogador strambo: l'alterna prestazioni coi fiocchi a partide anonime....

Mi credo che el vero difetto de sta squadra sia proprio l'incostanza de certi zogadori: cavando Ciampi che xe sempre rivado a dar el suo contributo (metto dentro anche Moruzzi perchè xe el zogador più "utile" a nostra disposizion), gavemo vissudo fin deso dei alti e bassi de metà squadra. Dopo PN ma soprattutto dopo Mestre se ga visto netti miglioramenti, ora se tratta de rivar alla fase calda della stagion con tutti i omini in forma, pronti a cavarghe la pelle a chiunque :aaaaaatttillla::muto:

Posted
Ma qualchedun sà più o meno i soldi che ghè gavemo dà a sti giogadori? Anche zirca...

Da quanto gavevo letto sull'ex muro dei ex Dragons Trieste, el solo Caponi ciapava diversi milioni delle vecchie lire al mese O|

Saria bel che qualchedun che ga un poche de cifre in man ne fazessi saver :aracheroba: