Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Vienna?

Dove gavè dormido?

Mi stavo vardando...ma me andassi ben anche un postisin entro un raggio de 30 km.

Ghe xe un sacco de case, ma senza sito internet...preferiria un'opinion su esperienza diretta :D

Inviato

dopo ghe digo a Tuxav che scrivi el logo dove semo stai noi l'ultima volta, un posto veramente cocolo in periferia (perifia bela, casette e verde :D) gavemo pagado poco e l'auto la gavemo lassada ferma visto che xè el metro/treno che riva fin là :D

Inviato
dopo ghe digo a Tuxav che scrivi el logo dove semo stai noi l'ultima volta, un posto veramente cocolo in periferia (perifia bela, casette e verde :D) gavemo pagado poco e l'auto la gavemo lassada ferma visto che xè el metro/treno che riva fin là :D

mi per adesso per capodanno gò trovà due postisini a 30 km a 24 euro a testa .....

speto ancora un pochetto per sceglier e prenotar :D

Inviato

mi iero in un albergo in zona un poco lercia :D ma no tropo. L'albergo iera de quei straeconomici (ma asolutamente dignitosi, ala austriaca) 25€/notte :D se servi, poso zercar el nome che no me ricordo..

Inviato
mi iero in un albergo in zona un poco lercia :D ma no tropo. L'albergo iera de quei straeconomici (ma asolutamente dignitosi, ala austriaca) 25€/notte :D se servi, poso zercar el nome che no me ricordo..

sisi trova...

Giada l'ibis me dà 105 euro a notte, mi gò due posti a 48....anche se a 30 km

la gasthof che te me gà consigliado la xe zà piena per dicembre!

Inviato (modificato)

Ola ! :D alora, se te vol una zona perifierica un posto cocolo te pol 'ndar qua: http://www.villanina.at xe a Perchtersdorf, pochi km fora Vienna, te pol lasar l'auto nel Park&Ride (un per de km dala pension) e con 5 euro te la lasi la tuto el giorno e te va in centro (20min) con la metro. Xe un paesoto con tante vilete, zona tranquila....

In centro iero un per de volte al hotel Hadrigan / Maroltingergasse nel quartier de Ottakring e una volta a Sievering (vizin Grinzig) in una pension anche sai cocola ma che no me ricordo el nome ma se te vol te so dir :D

Per l'ultimo de l'anno te convien prenotar sai sai presto, e se te scegli zone periferiche e te vol moverte coi mezzi, informite sui orari dei metro/bus, quela volta me par che iera sicuro fin la una de note oltre forsi anche ma no go varda :D

Piu informaizoni te le trovi qua: http://www.wien.info/article.asp?IDArticle=9020

Per i posteggi park&ride va su: http://www.parkeninwien.at/index.asp?menuID=1

mentre per i bus/metro va su: http://www.wienerlinien.at/

ciaoo :D :D :D

Modificato da tuxav
Inviato

ah! no so quanti anni che te ga e con chi te vol andar... mi la prima volta iero con due miei amiche sotto Pasqua in un ostel in una torre campanaria de una Chiesa :D sai cocolo, 5 anni fa gavemo pagado veramente niente, centrale e el frate che ne ga accolto iera fortissimo :p

Inviato

go provado a zercar su internet ma no lo go trovado (la prima volta lo go trovado proprio là, ultimo della lista e el più economico :D )... proverò a vardar se go da qualche parte ancora el depliant.

Una figada, bastanza centrale, pittoresco (una torre campanaria xè pittoresca :p) e el frate salesian... che no podeva che esser un frate tedesco :D pancione e facciona inclusi :p

Inviato
ah! no so quanti anni che te ga e con chi te vol andar... mi la prima volta iero con due miei amiche sotto Pasqua in un ostel in una torre campanaria de una Chiesa :D sai cocolo, 5 anni fa gavemo pagado veramente niente, centrale e el frate che ne ga accolto iera fortissimo :p

30 passai :D e vado con mio moroso

Inviato

Allora...posto trovado!

22 euro a testa, colazione inclusa a 20 km da Vienna.

Adesso...

xe de sceglier i giorni

Dal 28/12 al 1/01

Dal 28/12 al 2/01

Dal 27/12 al 1/01

??? COnsigli???

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro