cassoggi.npc Inviato 12 Settembre 2008 Segnala Inviato 12 Settembre 2008 Stamattina, gavendo un poco de tempo libero, son dà all'obelisco a far un giretto. De solito non te trovi parcheggio, ma oggi iera quasi svodo! Son dà verso el muretto e ....... no se vedi più Trieste!!!!!!! Tutti i alberi ( cespugli ) xe cresudi cussì tanto che no se vedi più niente! Cita
giuli Inviato 12 Settembre 2008 Segnala Inviato 12 Settembre 2008 Verissimo eh ma sai...mica si possono tagliare gli alberi altrimenti viene giù il finimondo Cita
molly Inviato 12 Settembre 2008 Segnala Inviato 12 Settembre 2008 taiar i alberi no.. però potarli ogni tanto ghe fa ben anche ai alberi stessi comunque se se va un po' più avanti xe anche un bel panorama de Trieste ..senza alberi che intriga Cita
cassoggi.npc Inviato 12 Settembre 2008 Autore Segnala Inviato 12 Settembre 2008 no se tratta de alberi.. , xe arbusti de sotto bosco cresudi. cmq xe inutile publicizar trieste come turistica, concentrando tuto sule rive e là ntorno; su certe carte geo, l'obelisco xe considerà punto panoramico, come anca le strade panoramiche (vedi costiera e strada del friuli). forsi i farà un punto "panoramico botanico"...... dopo, el sotobosco se pol taiar! saria de veder chi xe el proprietario de quela particella. vardandola, penso che no sia del vecio ospedal (xe tropo sù), andando in zò per scala santa, el primo posto me par sia la stazion dell'acqua (dunque podessi esser acegas), o forse xe privato? me vegnisi de rider che fossi de proprietà del comun Cita
molly Inviato 12 Settembre 2008 Segnala Inviato 12 Settembre 2008 arbusti? cioè cespugli troppo cresudi? Cita
cassoggi.npc Inviato 12 Settembre 2008 Autore Segnala Inviato 12 Settembre 2008 arbusti? cioè cespugli troppo cresudi? sendo un bic insempià, come un m**a no gò portà la fotomachina cmq prima che posso posto la foto Cita
Rob Inviato 14 Settembre 2008 Segnala Inviato 14 Settembre 2008 Falisca non mi dire che tu sei il tipo che ogni settimana scrive alle Segnalazioni dei PIccolo per far tagliare gli arbusti?eh... io è da un pò che no vado all'Obelisco ma il panorama lo vedevo sempre eccome , mah Cita
Maurice Inviato 14 Settembre 2008 Segnala Inviato 14 Settembre 2008 Mi ciò... per el panorama preferisso andar a Monte Grisa... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.