Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Stamattina, gavendo un poco de tempo libero, son dà all'obelisco a far un giretto. :whistle:

De solito non te trovi parcheggio, ma oggi iera quasi svodo! :uhm:

Son dà verso el muretto e .......

:cossaaa?: no se vedi più Trieste!!!!!!! :aracheroba:

Tutti i alberi ( cespugli ) xe cresudi cussì tanto che no se vedi più niente! :#

Inviato

taiar i alberi no.. però potarli ogni tanto ghe fa ben anche ai alberi stessi :)

comunque se se va un po' più avanti xe anche un bel panorama de Trieste :)..senza alberi che intriga :D

Inviato

no se tratta de alberi.. :noghesemo: , xe arbusti de sotto bosco cresudi. cmq xe inutile publicizar trieste come turistica, concentrando tuto sule rive e là ntorno; su certe carte geo, l'obelisco xe considerà punto panoramico, come anca le strade panoramiche (vedi costiera e strada del friuli).

forsi i farà un punto "panoramico botanico"...... :confused:

dopo, el sotobosco se pol taiar! :uhm:

saria de veder chi xe el proprietario de quela particella. vardandola, penso che no sia del vecio ospedal (xe tropo sù), andando in zò per scala santa, el primo posto me par sia la stazion dell'acqua (dunque podessi esser acegas), o forse xe privato?

me vegnisi de rider che fossi de proprietà del comun :merodolodalrider:

Inviato

Falisca non mi dire che tu sei il tipo che ogni settimana scrive alle Segnalazioni dei PIccolo per far tagliare gli arbusti?eh...

io è da un pò che no vado all'Obelisco ma il panorama lo vedevo sempre eccome , mah

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro