Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

Allora ragazzi.. go za fatto un piccolo sondaggin in giro [e me ga parso che piu de qualchedun ghe faria piazer..] dopo che un utente ga fatto la proposta de andar de novo [come l'altro anno] a sta bella [e bona :DDDD ] festa :D

cossa disè?? sabato o domenica se pol andar su tutti insieme?

chi vegneria?

magari anche trovar de andar prima de qualche altra parte a far un giretto e dopo finir là per pranzo/pomeriggio per una bela magnada. :rolleyes:

avanti con le idee/adesioni :D

:bye:

partecipanti :

polpetta (indifferente)

titti (sabato? - domenica)

tifone (sabato/indifferente)

igor (indifferente?) + 1

Cucciolina (?)

Sandroweb

Damia + 1 (domenica) (?)

Basketteam (sabato)

Stefano79 (domenica)

...e Dado c'è!

Modificato da polpetta
Inviato (modificato)

mi ghe stago.. (ma te savevi già... :lol:)

podesi esser che sabato lavoro, quindi in caso me andasi meio domenica...ma no xè dito..spero de saver qualcosa verso l'inizio della prossima settimana..

Modificato da _titti_
Inviato

Per Venzone mi ghe stago.

Onestamente suggerisso l'arrivo in mattinata, visto che de solito xe un pò più vivibile... Ma go sentì che recentemente non fa molta differenza.

Inviato

Si si se pol far,tra sabato e domenica mi opterìa per sabato ma in definitiva non fa tanta differenza :lol: ,mattina o pomeriggio quel no savessi se xe più o meno gente :unsure:

Inviato

alora....noi sicuro no sabato (visto che el picio torna sabato a pranzo :D)

Ma ve saverò dir...

cmq...mi son per la domenica mattina....

l'altro anno de dopopranzo...semo scampai pena magnadi i gnocchi :p

(ps se no ve lo gò mai dito...mi son follafobica...)

Inviato

allora.. qua el weekend se avvicina! Me par de capir che el giorno migliore sia Domenica

Xe varie opzioni me par de gaver anche capi: de andar la la mattina e dopo spostarse in qualche logo o visceversa.. andarghe da pranzo in poi per gustarse l'atmosfera serale..

l'altro anno no me ricordo a che ora se gavemo trovà e dove ... ma se podessi far tipo per le 8.00-8.30 in piazza oberdan.. [proposta mia eh..liberissimi de dir la vostra]

se qualcun ga proposte su cosa far nel resto della giornata... bhe.. qua se pol...

:bye:

Inviato

A mi me va meio domenica!

Per el ritrovo va ben, ma saria de stabilir dove volemo andar e in che ordine...l'anno scorso semo rivadi a ora de pranzo e riamsti fin de sera..iera carino el clima serale, con tutte le illuminazioni ma sto anno se podesi anche far al contrario se se vol...proposte su dove andar oltre a venzone?

Inviato
venzone xè tacada a tolmezzo...xè qualcosa de veder là?

Qualche lago? dove andar a far gita?

A Tolmezzo xe el poligono de tiro dove vado ogni tanto, se volè ve insegno a sparar :D :D :D

A parte i scherzi, la vizin xe el lago de Cavazzo che se podesi veder. Senò se pol far un giretto un poco più lungo e rivar in Slovenia, magari fazendo el passo del Predil. Se riva nella zona de Bovec, e là xe una strada che riva fin sul monte Mangart, me son sempre ripromesso de andarghe ma per un motivo o per l'altro no son mai rivà. Poi per el rientro xe la strada che costeggia l'Isonzo fin a Gorizia, bellissima e senza vignetta :D

Come che volè :)

Inviato (modificato)

Polpy mi metime in forsi però!

Vederemo come che xe con dani dopo el ritorno sabato sera e la lubianska e el tiramisù che ghe preparerò con le mie manine :D

Modificato da Damia
Inviato

Allora cosa disi gli autisti? Intanto chi xe gli autisti? :D

Vardando sulla cartina, per andar da Venzone verso Bovec no convien el Predil, xe meio andar verso Tarcento e dopo farse el passo Tanamea :D Molto più breve.

Attendo conferme :)

Inviato
Mi rinuncio perchè domenica xe el mio "nonna-day" e ghe go promesso che la porto a far un giretto :)

in inceneritor??? :lol: :lol: :lol: :lol:

No no, in inceneritor va a finir solo le candide (chi sa, sa :D)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro