Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nevischio abbondante qua in città (una vera e propria bufera a dir el vero)....qualchedun ne pol dir come xe la situazion sul Carso e nelle vie più alte?

:bye:

P.S.: chissà se Bucci xe za partido col gatto delle nevi a butar sal :paiazorendo:

Posted

desso almeno no neviga più (o almeno cussi par, anche se xe ancora -2), ma qua in corte mia xe tuto bianco (quasi quasi vado a giogar a bale de neve :p )

chissà se el piano neve xe entrado in funzion???

i me ga dito che a Cattinara stamatina iera solo un poco de casin :wacko:

saluti :incazzado:

Posted

Qua in Gretta bufera de neve dalle 8 alle 11... adesso no neviga più e se sta squaiando tutto.... uffa... mi che speravo in un casin generale come due anni fa e dimissioni forzate de Di Piazza e de tutta la giunta.... e invece niente :ciapitestopese:

Comunque i ga previsto neve anche per domani.... el problema xe el lastron de iazo!

Posted

Sentindo la radio, la situazion xe praticamente sotto controllo: a parte i possibili tratti iazadi sul Carso e la linea 35 che più de Sottolongera no va vanti, el resto xe tutto normal.

Bye

Posted

a Sistiana ga smesso de poco de nevigar, se sta spostando verso Monfalcon, comunque xe tutto imbianca, anca qui un do zentimetri, con el borin che suffia... O|

Posted

La 18 dele 9:36 xe sbrisada ala fermata e stava per centrarme col specio...

l'autista me ga fato un cenno de scusa :D

La 17 no passava per una bona ora....

go ciapa' la 17/ in stazion...

La del'università, in discesa, iera una fila de bus che procedeva

a passo d'omo un poco sbrisando...

Co' xe vingù fora el sol dopo iera tuto tranquilo.

B)

Posted

... bastasi che l'act cambi le rode dei autobus + speso e te vedi che no i sbrisa... con 1 cm de neve come pol sbrisar?? ah beh se te ga come slik si ovio :D

cmq qua adeso se ga nuvola' de novo... podesi eser che fazi ancora qche fioco dopopranso :D

speremo :D

Posted

... speremo che fazi ancora neve neve neve tanta neve... solo ancora doman, dopo basta... no chiedo altro!!! :D

Beh, no saveria dir se bucci iera partido za stamattina... ma mio papà che se occupa delle saliere con i suoi operai za ieri alla 17 el iera in allarme e noi ghe ridevimo drio perchè mai più no gavessimo pensado de trovarse all'indomani el giardin bianco (e no xè che abito a opicina)...

:)

Posted

le previsioni che go senti mi (voci de strada, sentide per sbajo) le iera de neve per stanotte e anca domattina...le prime ore...e poi dipendi tutto da quanta zima che sarà...certo che un altra spruzadina no saria mal... :foracolcul:

Posted

:noghesemo: qui no neviga ancora (DUINO AURISINA)...MA SE FUNZIA COME STAMATTINA...alora, rivera piu tardi, fra un oretta al massimo... :papa:

:foracolcul::foracolcul:

e se resta doman, ancora meyo...altro che tardi al lavor, restop direttamente a casa :DDDD

Posted

Alle 7.30 stamattina qua de mi iera tutto a mace bianche e trasparenti.. O|

In uni stamattina iera un po' un dramma.. sembra che i gabi serà anche la strada per un per de minuti.. confermo per i autobus a passo de omo..

Verso le 15 co son andada via della zona iera tutto calmo e tranquillo.

Deso xè za un per de minuti che neviga...speremo che tachi ah! :D

Per quanto riguarda i bus.. stamattina la 41 fazeva normalmente solo el giro in discesa.. quel in salita no, perchè no la rivava andar su senza cadene! :D

:bye:

Posted

dai dai ghe vol... pensa che pacchia per el 'picolo' che se ga asicura i articoli con polemiche per i prox 30 gg!!! :D

za ogi iera polemiche tra el comun e acegas x la distribuzion del sal :D :D :D :D :D :D

bauahauahauaha qualchidun sta note non dormi ... *ogni riferimento a persone e cose e' puramente casuale* :D

cmq anche qua de mi xe tuto bianco, strisie dele auto in strada, trafico zero, un mucio e mezo de mezi spargi sal che fa barufa x netar le strade :D :D :D