polpetta Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Riprendo una simil discussion de sai tempo fa.. giusto per riprender l'abitudine scrivemo/chiedemo ai forumisti veterani e non.. se ga voia de far qualcosa in qualche serata... indifferente cossa.. ciacole, gioghi, caminade, etc.. giusto per aver idea de chi ga voia..chi no ga voia...chi ga tempo e chi no.. tipo se pol iniziar disendo: doman che sembra che salti el Boowling (tropo lontan...poca voia..impegnai).. a qualcun ghe va de far qualcosa senza impegno in zona?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 mi presente.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Grandi mule!!! Cussì me piasi. Per quanto me riguarda me par superflio dir che son praticamente sempre disponibile... basta un pò de preavviso... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renè Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Mi propongo de 'ndar tutti in veta al cippo Comici in Val Rosandra e lanciarse zò col Bungee Jumping!! Per provar qualche brivido unico.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Renè..ma UN post serio te lo riverà a scriver? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Mi purtroppo declino l'invito causa concomitante impegno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 titti: e chi te disi che Renè non parlava sul serio ? a parte i scherzi.. mi durante la settimana me xe casin.. come za savè comunque Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 titti: e chi te disi che Renè non parlava sul serio ? :wacko: a parte i scherzi.. mi durante la settimana me xe casin.. come za savè comunque Veramente mi no so perchè in settimana te xè casin.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renè Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 titti: e chi te disi che Renè non parlava sul serio ? Confermo!! ..e già che ci sono riconfermo, straaffermo e raffermo!! se volè però podemo optar per el torentismo (solo co' el fiume Rosandra el xè in piena)..pena rivadi a vale, tuti a magnar gnochi con sugo al rifugio Premuda. (i li fa ssai boni lì) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 lasando perder il torrentismo l'idea dei gnocchi in rifugio me invita sai.. se podesi ndar per festeggiar poco prima de nadal se ghe ste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 lasando perder il torrentismo l'idea dei gnocchi in rifugio me invita sai.. se podesi ndar per festeggiar poco prima de nadal se ghe ste mi ghe stago... però no te gà risposto alla mia domanda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted November 18, 2008 Author Report Share Posted November 18, 2008 tutte le proposte.......ehm...quasi tutte .. xe sempre ben accette!! per la rimpatriada pre festiva sentimo cossa disi l'amministrator de condominio SDS. se farà o no se farà? comunque... anche se xe tardi... per chi che ga voia de aggregarse all'ultimo-imo-imo... semo al Sol del Sur [ore 21.30] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damia Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 mi per adesso son allo svacco la sera...no me strassina fora nianca el papa...cò ciapo el ritmo se vederà Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts