Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Riprendo una simil discussion de sai tempo fa.. giusto per riprender l'abitudine

scrivemo/chiedemo ai forumisti veterani e non.. se ga voia de far qualcosa in qualche serata... indifferente cossa.. ciacole, gioghi, caminade, etc.. giusto per aver idea de chi ga voia..chi no ga voia...chi ga tempo e chi no..

tipo se pol iniziar disendo: doman che sembra che salti el Boowling (tropo lontan...poca voia..impegnai).. a qualcun ghe va de far qualcosa senza impegno in zona??

:bye:

Inviato

Mi propongo de 'ndar tutti in veta al cippo Comici in Val Rosandra e lanciarse zò col Bungee Jumping!! Per provar qualche brivido unico..

Inviato
titti: e chi te disi che Renè non parlava sul serio ? :D

:wacko: :wacko:

a parte i scherzi.. mi durante la settimana me xe casin.. come za savè comunque :D

Veramente mi no so perchè in settimana te xè casin.... :confused:

Inviato
titti: e chi te disi che Renè non parlava sul serio ? :D

Confermo!!

..e già che ci sono riconfermo, straaffermo e raffermo!!

se volè però podemo optar per el torentismo (solo co' el fiume Rosandra el xè in piena)..pena rivadi a vale, tuti a magnar gnochi con sugo al rifugio Premuda. (i li fa ssai boni lì) :bond:

Inviato
lasando perder il torrentismo :D l'idea dei gnocchi in rifugio me invita sai.. se podesi ndar per festeggiar poco prima de nadal se ghe ste :D

mi ghe stago... :DDDD però no te gà risposto alla mia domanda... :(

Inviato

tutte le proposte.......ehm...quasi tutte :p .. xe sempre ben accette!! :)

per la rimpatriada pre festiva sentimo cossa disi l'amministrator de condominio SDS. se farà o no se farà? :D

comunque... anche se xe tardi... per chi che ga voia de aggregarse all'ultimo-imo-imo... semo al Sol del Sur [ore 21.30] :bye:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro