Jump to content

Dove buttar le luci chimiche?

Recommended Posts

Ai vari esperti de smaltimento de rifiuti ghe pongo questa domanda. Go alcune luci chimiche de tipo Cyalume (quel cilindro pien de liquido con una fialetta che se piega e diventa luminoso), de cui al momento una za usada che dovesi butar via. Dove posso butarle per no far danni ecologici? Sulla confezion disi che el liquido no xe tossico nianche se vien in contatto con la pelle, ma sa come xe...sempre meio no rischiar :D

Posso butarle in un normale scovazon o devo prender qualche precauzion?

Grazie in anticipo :)

Ai vari esperti de smaltimento de rifiuti ghe pongo questa domanda. Go alcune luci chimiche de tipo Cyalume (quel cilindro pien de liquido con una fialetta che se piega e diventa luminoso), de cui al momento una za usada che dovesi butar via. Dove posso butarle per no far danni ecologici? Sulla confezion disi che el liquido no xe tossico nianche se vien in contatto con la pelle, ma sa come xe...sempre meio no rischiar :D

Posso butarle in un normale scovazon o devo prender qualche precauzion?

Grazie in anticipo :)

secondo mi, se te gà dei dubbi..... , anche se lori i disi che te pol butarle in scavazon normale, .... faria un ragionamento logico:

sicome stè lampade, funziona con un procedimento chimico (pol eser che una volta esaurì la reazion, i due elementi se neutralizi) più o meno come funziona i

normali accumulatori (baterie x chi no sà), mi per gaver la coscenza a posto, le butarìa nei bidoni diferenziati delle batterie.

altro no savessi dir, anca perchè non son rivà, come ti, a trovar nesuna antologia su de lore.... :bye:

Sono profondamente diversi dalle pile. Sono composti chimici organici, non metallici.

Li diluiscono per non far male immediato e poter scrivere che non fanno male (ho letto una polemica a riguardo a battaglie legali per questa storia) ma sono composti da elementi chimici tossici... quindi non fanno assolutamente bene. Meglio evitare il contatto.

Riguardo al dove buttarli non saprei, temo nelle scovazze normali.