Jump to content

Gatti - farli dormire all'aperto o no?

Recommended Posts

Visto e considerato che tra de voi xe molti amanti dei animali, me rivolgo a voi per un consiglio, ma prima devo far un doveroso preambolo.

Confesso de no esser una grande amante dei animali e de gaver con lori un rapporto de tipo "contadin" (dela serie, bestie xe bestie). Ciononostante me go ciolto una gattina in casa perchè me par una bela roba per i fioi (e con questo spero de no atirarme le ire dei più ferventi animalisti :p).

Abitando in una casa monofamiliare con un poco de giardin, la mia intenzion iera quela de farla star fora, ma sicome in casa no stemo da soli, xe nata qualche discussion sul fatto de farla dormir fora anche de note. La gata la ga la cassettina (che no usa, perchè la preferisi scagazar in giardin), le ciotole e una cesta per dormir in teraza, ma de note la pretendi de star in apartamento. De giorno la fazo anche girar per casa, ma de note no me va, anche perchè la go za becada sconta inte l'armadio in camera de leto.

Ora: son proprio tanto cattiva o i gati pol star fora anche de note senza grossi problemi?

Grazie.

Ciao!

Quanto tempo ha la micia?

È normale che tu l'abbia trovata in armadio...si è trovato un posto "al sicuro dai nemici" (in natura un gatto, come qualunque altro animali non dormirebbe mai allo scoperto)..preparale un cuccia riparata, in una stanza che a te vada bene, dove possa sentirsi sicura e imparerà a dormire lì senza sentore il bisogno di trovare un posto sicuro.

Secondo me sarebbe meglio farla dormire in casa la notte, soprattutto d'inverno col freddo e la pioggia. Visto anche che è lei che vuole entrare. Cioè...come sopravvivono i gatti randagi penso possa sopravvivere anche lei...però...se avete preso la decisione di prendere un animale, che senso ha "escluderlo" in momenti comandati? Non ho capito qual'è il problema di farla dormire dentro, son sincera :unsure:

Edited by _titti_

Mi spiego meglio: ho preso un gatto al posto di un cane, proprio perchè so che sono animai indipendenti e spiriti liberi, capaci di gestirsi da soli. Quando ero piccola, in famiglia avevamo animali ( gatti, cani, galline e addirittura qualche mucca). Era bello per noi bambini averli intorno, ma stavano sempre fuori e non venivano trattati come membri della famiglia. Ecco, il mio rapporto con loro continua a essere di questo tipo.

La gatta ha tutto ciò che (secondo me) le serve: è ben nutrita, moderatamente coccolata e sta al riparo dalla pioggia (il terrazzo è riparato). Il problema è che l'appartamento non è grande: per il momento siamo in quattro, ma tra qualche mese saremo in cinque. Non posso permettermi di lasciarle fare tutto quello che vuole lei: tipo salire sul tavolo e sui fornelli, infilarsi nelle cose delle bambine, dormire sul divano lasciando miliardi di peli ovunque e così via. (E bada che non sono una maniaca dell'ordine e della pulizia: casa nostra è un disastro :D.) Non pretendo di "educarla" a mio piacimento, perchè so che non riconosce padroni al di fuori di se stessa, ma visto che il giardino c'è, preferirei che stesse fuori il più possibile.

Mi chiedevo se a dormire all'aperto (in una cesta con un panno di lana) soffre realmente o se è solo una questione (diciamo) di comodità. Comunque sia: grazie.

Ah, sì, dimenticavo: Miki (ha anche un nome, poverina :D ) sta con noi da parecchi mesi. Non so quanti mesi abbia esattamente: all'incirca 11. E' stata con la madre fino a 4-5 mesi e conosce benissimo la casa e il giardino. Ormai è lei la padrona di tutto! D'estate dormiva fuori senza problemi. Forse la sera preferisce stare dentro perchè di giorno c'è la bambina piccola che non le da pace, la sera invece puo' stare tranquilla a farsi coccolare.

Povera micia al freddo e al gelo (vedila così :D)

Mi in casa go 2 gatti e un can. El MIO gattin Theo sta con mi in letto (tante volte lui xe bel spaparanzado e mi in un angolin :D), son piena de pei ma no xe un problema...me spazzolo e po' bon.

Capisso chi xe cresudo in modo diverso (mio papà, ad esempio) e che non vedi l'animal come un membro della famiglia (come mi) ma come, appunto, un animal che ga el "suo posto" in giardin. No so dirte se i soffri realmente fora ma te posso dir che l'affetto che i te riva a dar xe incredibile! I te xe vicin e i te coccola sempre e, in cambio, i te chiedi solo che amor e un poca de pappa :)

Se non te dà tanto tanto disturbo falla entrar almeno de notte e preparighe la cestina magari vicin un calorifero. Te vederà che Miki se piazzerà là senza "romper" troppo :ehsi:

Mi son una che tien el gatto in casa, anche perchè son cittadina e un gatto fora ga molte possibilità de finir sotto un auto. Ciò premesso, go alcuni "ospiti" gatti che me vien in terrazza e che nutro anche perchè preferisso veder gatti sani che no gatti maladizzi in giro dele mie parti. Ben, xe una micia, Melusina la ciamo, che no so ben che passato la gabi, la xe una gatta molto addomesticada, no la ga paura de farse tocar dei umani come i altri randagi, anzi co la carezzo la fa le fusa felice. Un per de anni fa, pensando che la fossi un ex gatta de casa abbandonada, un giorno de dicembre con nevischio, go dito La porto in casa, e ghe dago una compagnia alla mia Minou de casa. Melusina apparentemente ga aprezzado la casa e xe saltada in poltrona, ma Minou ga cominciado a menarla! le xe convissude quasi un anno, con Minou che spaventava Melusina, e po un giorno che la ga trovado la porta averta Melusina xe tornada fora e gnanca dopo la morte de Minou no la ga voludo tornar in casa! anche adesso, la xe su una panca col cuscin a ciapar sol col suo amico Gialletto. Ghe go messo una cuccetta de plastica, con una covertina de veludo, al riparo della bora, anche se i giorni freddi i me fa pena vederli cussì. Quindi, disemo che i pol star fora se i se trova ben. Ma se la tua micetta tanto te domanda, sappi che de solito i adora vegnir in casa in un canton caldo e che la te ricompenserà ti e i fioi con tante tante fusa.

Devo dir che mi son per la teoria gatti dentro, per cui el gatto de casa ( adesso go Birillo) no va fora, no se sporca le zate e per questo no me preocupo tanto se el dormi sul letto con mi. Al primo gatto, disevo Gatto in letto no! al secondo, go anche tentado , ma Minou iera cussì affettuosa che alla fin no podevo gnanca pensar de no dormir senza la mia picia acciambellada vizin.

mi adesso che xe sai freddo e/o piova la tenisi in casa la notte.. magari come disi ialtri imparighe a dormir in una cuccia sua, posizionada dove te disturba meno :)

perchè i gatti non xe così forti da non ammalarse purtroppo.. go visto gatti con artrosi pezo che le persone anziane.. per non parlar dei raffreddori che pol portarghe gravi conseguenze polmonari se mal curadi.

per cui penso sia meio prevenir che curar.

grazie per i consigli, signore.

intanto ieri la go trovada che la dormiva in teraza sul stendibiancheria, ben posizionada sul giuboto neto dela picia. :D

la tipa la fa quel che la vol: mi ghe go preparado la sua bela cesta e più volte ghe la go mesa dentro, ma dopo me la trovo immancabilmente che la me camina sula tavola e che la se meti bela comoda sul divano o magari sule straze nete. dopo pena che la vedi la porta verta, subito la scampa al pian superiore... no xe che la ga un suo posto preferito, la xe parona de tuto. :D ma anche i vostri fa cusi?

Gatti xe, i fa quel che i vol :D

Anche per questo tra cior un can o un gatto no ghe penseria un solo istante :D

Deso qualchedun me picchia :mescondo::p

dipendi, se te son un tipo che ama comandar e esser ubidido, alora ti te pol sfogar col can ( adesso me picchia a mi qualchedun.. :D ). Ma xe vero che par propio che i gati " se ciol " un essere uman che se occupi de lori.

comunque , me ricordo su un libro sui gatti i diseva: Dove dormi un gorilla de oltre 100 chili? Dove che el vol lu! ben, per i gati xe istesso! :D

La mia fa de tutto: la salta per tutto, la ne ruba qualsiasi roba de magnar che xe in giro (soprattutto pan), la me lecca le pignatte in lavandin, la me magna tocchi de muro e de rivestimento della terrazza, la me ga za pissa sul letto tre volte, la me pissa e pezzo fora della cassettina in bagno appena che la xe leggermente più sporca dei suoi gusti, la me cammina sui muri (in senso letterale), la me pastroccia col magnar, la me butta fora l'acqua della ciotola, la me morsiga, la me ribalta ogni soprammobile novo che riva, la me ga distrutto el divano e adesso la sta cominciando a magnarghe l'imbottitura... pol bastar?????

... però ghe voio ben lo stesso perchè co rivo a casa la me speta drio la porta e la se butta subito per terra per farse far i gratini sulla panza... anche se quando la me ga pissa sul materasso alla una de notte la gaveria mazzada a mani nude!!!

Edited by Giada

Dove dormi un gorilla de oltre 100 chili? Dove che el vol lu! ben, per i gati xe istesso![/b] :D

ah, ecco, te vedi che me la gavè contada che i dormi tranquili dove che te ghe prepari...solo perchè la ve fa passion sta mia Miki, al gelo de note :p

ben bon: magari proverò a meterghe la cesta in veranda, stando atenta a serar le porte e a no lasar roba de magnar in tola. son sicura però che la piserà (e cag**rà ) nell'unica pianta che go in casa, anche perchè no saria la prima volta.

Giada: ma come la gavè ciamada? Furia? Ghe staria ben... :D

penso dipendi sai dal carattere del gatto stesso... quei che ga deso mia zia (un preso da un gattile.. e un che iera randagio.. ma stranamente addomestica.. e se ga autoinvita a casa sua... i xe educatissimi...

non i se fa le ongie in giro, non i pisa in giro ma solo in cassetta (perfin quel randagio per cui pensemo che xe un gatto abbandona o scampa de casa :S), l'unica roba saltando dentro e fora per la finestra ogni tanto i ribalta qualche pianta ma niente de più.. mi me fa rider quando i ga freddo e i se piaza o davant alla stufa o dentro l'armadio tra i suoi maioni (e posso dir che non ghe ga rovina neanche un.. solo che i xe pieni de pei.. ma ela no ghe da fastidio e li spazzola via e bon)

però la gatta che la gaveva prima (morta da anni ormai) la ghe ga rovina la tappezzeria (se fazeva le ongie sulla carta da parati :S) e le tende..

per cui a sto punto deduco che coi gatti xe de gaver fortuna :D

i mii gati no ga mai fato i bisogni fora dela cassettina, se no co la iera sporchissima ( e iera colpa mia!) o i iera malai, e alora inveze che zigarli li consolavo: picio, te sta mal? cossa te ga?

po xe fortuna, Minou no se ga mai fato le onge in giro, inveze el mio attual Birillo, che par un bon gatton paciocon e tranquillo, se fa le onge inveze che sul tiraonge, sui tapedi persiani.. ma anche qua la colpa xe mia, che no so taiarghe la punta dele onge, per paura de far un disastro e po no credo che el se lassi far la zampicure: bon el xe , ma nol se lassa manipolar troppo. e no lo go tirado su mi, lo go ciolto adulto e abbandonado e penso de aver fatto ben: el me camina drio come un cagnetto, come che cambio de camera lu vien a cuciarse vizin de mi: a volte el me speta fora dela porta del bagno...

ma un gatto che pol andar fora dovessi farse le onge fora e no gaver bisogno de farsele sui mobili de casa. per i pei, se spazzola via i pei e magari se spazzola anche el gato! :D

dipendi, se te son un tipo che ama comandar e esser ubidido, alora ti te pol sfogar col can ( adesso me picchia a mi qualchedun.. . :D ). Ma xe vero che par propio che i gati " se ciol " un essere uman che se occupi de lori.

[/quote babatriestina]

D'acordisimo!!! Mi al contrario me piasi de mati i gati, perché i ga caratere e personalità. El can xè belisimo e cocolo, ma te ghe tiri el baston e lui nel 99% dei casi te lo va a ingrumar..el gato nel 99% dei casi no!! E questo me piasi :) Fa quel che vol..el xè indipendente e "ribelle", anticonformista se volemo, per questo me piasi, oltre che xè un amor!!!! (Bisogna eser proprio dei materialisti convinti o dele reincarnazioni viventi de marmite aruzinide, per no provar un qualche sentimento ala vista de due belisimi oceti teneri e speso e volentieri indifesi, che i te varda drito in facia con afeto, arivando a scavarte sin nel cor) Ovio che molti gati i fa danni in casa..ma questo un lo sa zà prima de ciorseli..se se li ciol pur savendo i problemi che pol derivar, alora lo ciol convinto solo de una roba..che xè bel gaver un gato e se xè pronti a darghe tanto afeto e a perdonarghe eventualmente acetando anca alcuni problemi!! Chi la pensa al contrario vol dir che no ghe interesa ciorse un animal per gaver un'altra bela compagnia e alora xè meio che lassi star e se ciol una statua o un sopramobile, no fa danni e rispondi ale aspetative de tranquilità del richiedente.

Gli egizi che i adorava i gati, al punto de vederli come i Dei, no i iera stupidi..parlemo de zente che ancora fa scassar i archeologi in zerca de risposte sui inovativi e incredibilmente perfeti metodi de misura dele robe e de costruzion dele piramidi. Quindi se i tratava cussì i gati, i gaveva capido l'importanza de sto straordinario felin!!

Fin de picio go aprezà i felini, i veri paroni del mondo..i caciadori, come el leon e la tigre, poi le pantere, i puma, le linci, i ocelot e de questi ultimi infine i gati!!!! L'omo pol spacar el mondo con tuto quel che ga creà..ma se se ritrova de solo, cussì come la natura lo ga fato, davanti un leon (che resta come la natura lo ga fato, senza fucili e altro)..beh inutile dir chi ga la meio sul'altro!!

Preferisso i gati a tante persone così dette "civilizade". Che po' i dimostra de eser ancora al'età dela piera!! I gati inveze no i tradissi mai el tuo afeto, i sgrafa solo per difesa personal e mai ale spale, dimostrando de eser, oltre che inteligentissimi, dotai de un gran cuor, cosa sempre più rara nel mondo uman!!!! Come za dito de mi, l'animal no premedita.

Personalmente son cressù sempre con gati atorno e voio anca morir con un felin acanto che me ronfa sincero!

No! Come posso far dormir fora la mia gatacia?! La xè tremenda, la fa danni, la fa cine ala una de note perchè la vol de magnàr, ogni tanto per farse grande la cori su per i muri e pò la se tona per tera (perchè la xè vecia), me toca portarla dal veterinario ogni secondo momento, la me ga magnà mezo panetòn e dopo la lo ga sbrumà sul divano, la ga scavetà tute le piante del quartièr... però xè la mia gatacia! No poderìa seràr la porta del terazzo con ela che me varda traverso el vetro, magari cò fora xè zima e jazzo. No, no, ela la ga la sua zesta de vimini in sogiorno e la dormi la!

Mirella, grazie per il post.

Non metto in dubbio che tu lo abbia scritto in totale buona fede e mossa dalle migliori intenzioni, ma io sto bene come sto.

Non sento il bisogno nè di maturare nè di evolvermi e preferirei non essere giudicata, grazie.

Ci tengo a precisare che se non avessi avuto un giardino, il gatto non lo avrei preso perchè non desideravo e non desidero un animale da appartamento. Tant'è che Miki era abituata a stare all'aperto fin dalla nascita, solo la notte dormiva in garage. Io preferirei continuare così: la regola è stare fuori e ogni tanto si entra in casa a farsi coccolare un po'. Per me è normale così, poi chi vuole dormire con gatti, cani o dinosauri nel letto, liberissimo di farlo. Il mio, di letto, è già abbastanza affollato :D

Penso de aver el gatto più discreto del mondo oltre ad esser pauroso anche dell'aria che el respira.

Abito in appartamento e per forza de cose el ga sempre dormì dentro, in cuccetta in soggiorno

de note capita che el salta sul letto ma el ga una gran dote

el se accomoda quasi in zima e zo dei pie quindi no me lamento perchè proprio nol me disturba,

tante volte de sera de inverno el pianzi per andar a far un giretto in pergolo, ma de lassarlo dormir fora no, nol vol ne lui ne mi....

:bye:

@zalzi:

da quanto ho capito, soprattutto se la micia è piccola, sarebbe meglio tenerla in casa almeno la notte, visto che in questi giorni fa parecchio freddo. Non potresti almeno provare e vedere come va? Un micio non è che intrighi molto e magari con una bella cuccia comoda e protetta se nè sta buona nel suo angolino.

Io ho appena speso 100 euro per il mio cane che si è beccato i calcoli non si sa come. Se puoi evitare di farle prendere qualcosa, perchè no? :) Perchè immagino che, anche se la consideri "solo" una gatta, se sta male la curi..no? Quindi..prevenire è meglio che curare credo :lol:

Poi..ognuno ha la sua visione. Io, per come la vedo, non prenderei mai un animale per relegarlo in giardino senza quasi calcolarlo, prenderlo per dargli solo da mangiare e pò bon. A sto punto vado a sfamare qualche randagio ed è uguale. Ma questo è il mio punto di vista, non per questo vieni giudicata se viene espresso un parere diverso dal tuo :)