Vai al contenuto

Quale futuro sarà per la pallacanestro trieste?


Messaggi raccomandati

Inizio questa discussione per domandarve voi cosa pensè del futuro della pallacanestro Trieste...

Tutti savemo delle esternazioni de Berti sull'unione, ma nel basket no me ar che se la passemo sai mejo: Dipiazza me par che se stà disinteressando del giogattolo novo (mia personalissima impression), e l'Acegas, date le dichiarazioni de Paniccia, se no andemo in B1, no vol più sposorizzar.

Non me par che quest'anno se gabbi volù puntar su un nucleo de giogadori giovani (i Diviach, GOdina, Oeser, Lotti... no li gavemo visti molto in campo), nè su giogadori triestini domaci (a parte i giovani già citadi nisun, ma aspetto correzioni... :rotfl: ).

Onestamente la situazioni me par abbastanza deprimente, perchè secondo mi o xe soldi, o se punta sui giovani locali, ma per par che no sia nessun dei due casi.

Me permetto quindi de esternar delle mie (personalissime) idee su cosa seria stà mejo far:

- riprender qualche vehhia gloria della pallacanestro trieste: in una discussion precedente gavevo segnalado dove i xe finidi, e no me par che tutti se la passi benissimo, ma tutti però se gaveva trovado ben qua, per cui perchè no ciorli indrio? Ne penso che i voleva i miliardi...

- puntar molto sui giovani locali: garantir un minutaggio cospicuo ai giovani, in modo de farli crescer el più rapidamente possibile; poi, se non lo fazemo in B2, quando?

- regalar i biglietti per gradinata, curva ed anello: regalando i biglietti ai studenti delle scole (come gà fato pallamano, e per tutti i posti pallavolo) se gavesi gavù palazzetto pien, e se se gavesi garantido un bacino d'utenza maggiore per i prossimi anni, perchè me par che l'età media della gente in palazzetto sia abbastanza alta...

Secondo mi una politica de questo genere gaveria garatido minori costi di gestione per i prossimi anni, e un maggior afflusso de pubblico, che porta anche più sponsor etc. etc.

La politica invece adottada onestamente no me par molto lungimirante, con costi annui elevati (ogni anno gaveremo de comprar qualche mercenario) e che porta meno tifosi (penso che Corvo possi portar meno tifosi del ritorno de qualche vecchia gloria, o de uan squadra de giovani triestini domaci)

Aspetto con ansia critiche alle mie idee, qualsiasi commento xe el benvenuto :petesoni::petesoni:

P.S. Go fatto un post troppo lugo, no go voia de rileggermelo: scusè gli errori ortografici

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 66
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Xe chiaro che el futuro del basket triestino sarà delineado al 99% dal risultato de questo campionato. Però non credo che sia affatto prematuro pensar adesso a quel che sarà el domani, sia per un campionato de B d'eccellenza (dove speremo de esserghe el prossimo anno, anche se sarà molto duro) sia per un altro campionato de B-2.

Le robe da ritoccar xe numerevoli, ma tra le tante idee credo che la prima, più importante, sia l'entrata nell'organigramma societario de gente che capissi realmente el movimento cestistico de queste categorie.

Da questo nassi poi el resto: sarà de chiarir quali sarà i vertici della Pallacanestro Trieste 2004, dal presidente (Di Piazza no credo che porterà vanti tanto la baracca), dal general manager fino allo sponsor che, se non sarà Acegas, dovarà esser magari anche una piccola realtà che però no fazi i pupoli che sta fazendo Paniccia & co.

El discorso zogadori sarà relativo a chi sarà alla guida della società: in queste categorie xe fondamentale el discorso dei giovani (usadi sì sto anno, ma col contagocce) e, a prescinder dalla serie in cui saremo nei prossimi anni, el settor giovanile dovarà esser una fucina dove forgiar i zogadori del domani. Nei scorsi anni xe venudi fora boni elementi, penso a Cavaliero, penso a Cusin...saria un delitto non continuar su questa strada, visto i risultati ottenudi coi muletti. I prospetti xe buoni (penso a Diviach che xe za nazionale under e che ga un futuro assicurado davanti) ma sarà de darse da far, i zogadori non casca zo dai alberi.

Mi credo che, alla fine, la prima roba sarà la CHIAREZZA a 360°; dopo questo discorso se pol pensar ad altro, non prima.

Ziau zen :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Sarà tanto banale quanto scontada sta considerazione, cmq........te pol meterla come che te vol riguardo a squadra, alenador, struttura societaria, tifosi......purtroppo nello sport del XXI secolo quel che xe importante + de tutto xe i soldi.....i costi lievita sempre in qualsiasi categoria e se no te ga el "mona" che ghe piasi sto sport e vol investir per raggiunger qualcosa te sta ben che fresco. Tante società che xe dove ierimo noi fino all'altro anno, le xe nelle nostre condizioni......quanto tempo passerà prima che le famose cordate che fanno le operazioni di salvataggio se stufi e molli tutto?

:disgust::disgust::disgust:

Link al commento
Condividi su altri siti

Sicuramente xe vero che i soldi servi nel sport, adesso più che mai... Gavevimo un che li metteva (Stefanel) ma per vari motivi no lo gavemo più... E adesso però? Se no xe schei bisogna capirlo (e forsi qua stà el problema) e invece che ciorse Corvo, Muzio et simili sto anno, se ciolevimo triestini come Pilat (el fio, no el cantante... anzi, anche el cantante per l'intermezzo, che ne canti l'inno dei matti :clap::clap: ), Bocchini (treviglio, B1) ecc. e giogavimo coi giovani forsi no ne servirà zà l'anno prossimo una cordata che ne salvi, anche perchè me par che qua de noi le cordate se gà zà stufà...

Link al commento
Condividi su altri siti

Eh.....solo in una realtà come la nostra rivemo a far scampar chi che gaveva un minimo de interesse [ se penso che sulla carta gavevimo uno dei quintetti + forti d'europa con Gentile Bodiroga De Pol Fucka.......magari con un centro + de peso de Cantarello].......

Qua gavemo voludo ( anke giustamente ) cercar de rientrar subito nel giro che conta fazendo un "squadron" con giogadori de esperienza, con i giovani a scaldar la panca.

Disemose la verità......qua oltre che i soldi no se ga ben idea de cosa se vol far.......e se el prossimo anno semo in B1 cosa femo visto che ste finanze xe altalenanti? :confused:

Link al commento
Condividi su altri siti

Proprio per i motivi che gavè giustamente elencado servi che in un futuro prossimo entri gente che, oltre la ricchezza, sappi gestir ben la situazion nella serie in cui se zoga. Xe inutile gaver grandi sponsor che da un momento all'altro se stufa e minaccia sempre de andar via (sta storia delle minacce xe molto de voga in sto periodo, mah). Meio gaver qualchedun che, nel suo piccolo, sappi far le robe e che ami sto sport (roba che tanti snobba, ma el problema principal xe proprio quel)

Poi ve dirò....de tutti i muli triestini che zoga in B-2, molti xe particolarmente interessanti (Jan Budin for president :punk:)...per el prox anno faria un pensierin (anche più de un).

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Te ga ragion Sandro!Xe quel che penso anche mi.......un no pol investir solo perchè magari sotto ga dei altri interessi extrasportivi......se un no ghe metti un minimo de cuor col cavolo che una struttura de questo genere!

Te ga ragion......xe periodo de minacce ultimamente: a un certo punto, scuseme el cinismo, inveze de minaciar e minaciar in un fiume de parole.......se taia la testa al toro e se sbagaza tutto.....sennò cominicia ad esser logorante e sa tanto de ciolta per el fiocco! :disgust:

Link al commento
Condividi su altri siti

Provemo a convinzer Pozzo a lasar l'udinese e vegnir qua... xe anni che el và avanti senza enormità de schei...

A questo punto, in un fantaBasket triestin, chi volè come presidente?

Beh....xe una possibilità!

Cmq x mi pol esser chiunque, basta che:

1) sia una persona seria che se ciapa l'impegno lo mantien

2) sia appassionado e per questo motivo el se metti in mezzo

Mi onestamente delle cordate non me fido.......troppa gente=troppi casini!

Link al commento
Condividi su altri siti

Te sa cossa che spero mi? Che un giorno se rivi a capir che le realtà come la pallamano, fatte da un presidente triestin, da un allenador triestin, da un settor giovanil che xe un sbrego perchè tira su talenti drio man e da poche lire in scarsela, xe la scelta miglior per programmar el futuro e rivar in maniera concreta ai risultati sul campo.

Purtroppo però ghe volerà anni e, soprattutto, gente motivada che sappi far ben el suo lavoro :bye:

P.S. : adesso no me vien proprio nisun nome :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Però almeno el gà schei, e tanti !!!! :DDDD

Vero.....cmq mi me riporto al passato: nonostante i molti soldi no ga allestido chissà quale formazione de alto livello. Secondo le robe no cambiasi neanke desso in un ipotetico ritorno.

Ma lui metti i schei, mi fazzo la squadra... :punk:

Link al commento
Condividi su altri siti

play: lotti + attruia (fino a poco fa iera senza contratto o Laezza o Maric) (+ grimaldi)

guardia: Guerra + bocchini + diviach (+ oeser)

ali: Tonut + Godina + Ogrisek + Ansaloni

centro: Vianini + PolBodetto o Semprini

coach: Rubini (quel de venezia) o Marisi (quel de Ravenna) o un altro a vostra scelta, son ignorante :-)

Devo dir no ghe go pensà sù moltissimo... Aspetto commenti e la vostra FantaSquadra preferita...

Link al commento
Condividi su altri siti

play: lotti + attruia (fino a poco fa iera senza contratto o Laezza o Maric) (+ grimaldi)

guardia: Guerra + bocchini + diviach (+ oeser)

ali: Tonut + Godina + Ogrisek + Ansaloni

centro: Vianini + PolBodetto o Semprini

coach: Rubini (quel de venezia) o Marisi (quel de Ravenna) o un altro a vostra scelta, son ignorante :-)

Devo dir no ghe go pensà sù moltissimo... Aspetto commenti e la vostra FantaSquadra preferita...

Ma scusa tanto.......se te gavesi una bordelada de soldi e te allestisi una squadra del genere? No me pareria molto ambiziosa come squadra...neanke come fantasquadra.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma Rich Laurel zoga ancora? Mio zio me diseva che iera 'sai bravo.

E Baiguera?

Rich Laurel xe del 1954 e xe da tanto che no zoga più; Baiguera invece lavora in region al fianco del governator Illy :D

Riguardo la squadra de orannez, devo dir che el se ga basado molto sull'amarcord :lol: Ghe devo pensar un attimo per la mia formazion ideale, me farò vivo + tardi :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×