Jump to content

26 dicembre: Messa subacquea di fronte a Piazza Unità

Recommended Posts

Anche sto anno volesi partecipar alla famosa Messa subacquea de Santo Stefano :D

Chi gavesi piazer de venir ad assister? Tranquilli, no ve obbligo a venir sotto anche voi :p

Xe l'unica manifestazion pubblica a carattere subacqueo che gavemo, me faria piazer una delegazion SDS :) Per l'ora no so ancora con certezza, l'altro anno iniziava alle 11, ma se venì in auto xe de esser prima per trova parcheggio. Appena go news ve fazo saver, intanto feme saver voi se gavè voia de venir :)

:bye:

Bene, confermo che  venerdi  26 dicembre alle ore 11 inizia la Messa. Per chi vien in auto consiglio de venir un'oretta prima, tanto per gustarse l'evento e la preparazion della campana subacquea :D

Farà freddo, vestive ben (proprio mi parlo :wacko: ) :D

Se vedemo là allora, ciau! :bye:

P.S: meto in rilievo per sti giorni.

Edited by Stefano79

Eccoci!

La Messa subacquea xe stada sospesa perchè a causa del vento no i se la sentiva de portar via mar el ponton galleggiante da dove se taca la struttura per el prete :( No so da dove i la doveva portar, ma se trattava comunque de un bel tratto de navigazion in condizioni marine bastanza critiche. Xe la seconda volta in 32 anni che la vien sospesa a causa vento...(proprio quando partecipo anche mi :incazzado:)

Mi e el mio gruppo gavemo deciso de non rinunciar all'immersion, visto che ierimo za ben che attrezzadi, quindi semo andadi a Sistiana sulla spiaggia dell'ex Cantera :D

Ringrazio moltissimo Polpetta, Tifone e Sergio che i xe venudi nonostante le avverse condimeteo per vederne e fotografarne :ave: :ave: :ave:

Deso speto de veder le foto e i filmati :D