Damia Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 Alora...me xe venù in mente da un'altra discussion. Lo gà ciolto una mia amica in apartamento. GIURO ok ela xe fora de testa ma el xe un amor (e ve posterò le foto apena le scarigo!) El xe grande come un can de media taglia....el me gà visto tre volte e zà el me riconossi. El se fa gratar el naso (bon mi gò una passion insana per i nasi rosa umidi dei animali ) e el xe tropo forte. Se te ghe gratti la panza o soto la zata el se buta per tera de lato de colpo, el sera i oci e el sorridi....giuro! E dopo el te vien incontro per farse gratar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 Ma oltre alla tua amica anche ti te piasi i maialini? A giudicar dall'avatar Cmq ne go visit alcuni, cocoli, ma no so se resisteria alla tentazion de tramutarli in una fornitura de luganighe :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damia Posted January 29, 2009 Author Report Share Posted January 29, 2009 a mi me piasi tendenzialmente tute le bestiuze a 4 zate! se poi xe afetuosi...me innamoro perdutamente l'avatar me gà colpido perchè el xe tropo cocolo che el manda bacini, ma le mie bestiuze preferide xe i gati...e una passion per le mucche...(naso rosa umido anche lore!) cmq no so, a meno che un no sia nato in campagna, mi piutosto che mazar una bestiuza che xe cressuda con mi...penso che vado avanti a minestre de ortighe! (e vado anche matta per le costine eh?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 Gavevo visto no so dove de una razza de porchetti cinesi sai cocoli Se me ricordo ben xe pici pici. Speta, deso che ghe penso me par che iera proprio una discussion sul forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 (edited) i porcheti xe fantastici. Sai più sgai dei cani, IMHO. (e nianche mi saria bon de magnarme una bestia che allevo, go paura..) deso voio veder le fotoo! Edited January 30, 2009 by arlon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 anche un mio amico ga un porchetto.. che cocoli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Cmq ne go visit alcuni, cocoli, ma no so se resisteria alla tentazion de tramutarli in una fornitura de luganighe :D Ma Stefano! I devi esser dolcissimi George Clooney ga el suo maial de compagnia ma quel me par che sia proprio un de quei grandi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damia Posted January 31, 2009 Author Report Share Posted January 31, 2009 cc no volessi darte una brutta notizia...ma el maialin de clooney, Max me par che xe morto l'altro anno... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 boh...sarò mi che son strano ma son bastanza tradizionale sui animali de compagnia...un porcheto me fa fame Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 cc no volessi darte una brutta notizia...ma el maialin de clooney, Max me par che xe morto l'altro anno... No savevo niente! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts