dido76 Inviato 2 Luglio 2009 Segnala Inviato 2 Luglio 2009 Mularia, da doman alla gelateria Pinguino parti una mostra fotografica dal titolo "Porto Vecchio" xè organizada da l'asociazion Fotonordest l'orario sarà questo: dal 3 luglio al 19 luglio 2009 da lunedì al giovedì dalle 09 alle 20 dal venerdì alla domenica dalle 09 alle 24 l'inaugurazion xè domani sera 3 luglio alle 20 xè 18 foto e tra queste xè anche una mia e una de titti se gavè voia de far un scampon doman mi son là, credo anche titti. ps: xè anche ex-partecipanti del forum (trert, tuxav)... Cita
cucciolina Inviato 2 Luglio 2009 Segnala Inviato 2 Luglio 2009 Se rivo fazo un salto molto volentieri Cita
SandroWeb Inviato 2 Luglio 2009 Segnala Inviato 2 Luglio 2009 Se Nat e dido fa le foto come che i ga fatto per l'ultima grigliata, allora vegno a veder! No so quando però, visto che doman go de stender una quindicina de metri de cavo RJ-45 Ma prima o poi un scampon lo fazo, all'improvviso Cita
arska Inviato 2 Luglio 2009 Segnala Inviato 2 Luglio 2009 prima o dopo, fazo un salto sicuro bela! Cita
_titti_ Inviato 2 Luglio 2009 Segnala Inviato 2 Luglio 2009 (modificato) mi no ve gavevo dito niente perchè son timida... se passè però in realtà me fa tanto piazer... Modificato 2 Luglio 2009 da _titti_ Cita
dido76 Inviato 2 Luglio 2009 Autore Segnala Inviato 2 Luglio 2009 mi sicuro son domani...i altri giorni no penso de eser là a far la muffa cmq son curioso de veder anche mi la mia foto stampada Cita
fra_fre Inviato 5 Luglio 2009 Segnala Inviato 5 Luglio 2009 come xe andada?? emozion a veder le proprie foto con 1000 oci de sora?? Cita
trert Inviato 5 Luglio 2009 Segnala Inviato 5 Luglio 2009 grazie a tutti quei che xe vegnudi e a dido per gaver messo l'annuncio successon! pecà che roby all'ultimo no xe podudo vignir causa la riunion parco del mare.. Cita
dido76 Inviato 5 Luglio 2009 Autore Segnala Inviato 5 Luglio 2009 grazie a tutti quei che xe vegnudi e a dido per gaver messo l'annuncio successon! pecà che roby all'ultimo no xe podudo vignir causa la riunion parco del mare.. no dirme quel roby Cita
trert Inviato 5 Luglio 2009 Segnala Inviato 5 Luglio 2009 grazie a tutti quei che xe vegnudi e a dido per gaver messo l'annuncio successon! pecà che roby all'ultimo no xe podudo vignir causa la riunion parco del mare.. no dirme quel roby QUEL roby si ah! Cita
_titti_ Inviato 5 Luglio 2009 Segnala Inviato 5 Luglio 2009 come xe andada?? emozion a veder le proprie foto con 1000 oci de sora?? xè andà super ben... emozion tanta.... e devo dir che veder le foto stampade dà veramente molta soddisfazion! Cita
Giada Inviato 6 Luglio 2009 Segnala Inviato 6 Luglio 2009 Quando le xe stampade cusì ben, soprattutto ;-) Me dispiasi tantissimo che no semo rivadi a passar venerdì sera ma a causa dell'allestimento de tre negozi de saldi el moroso xe tornà del lavor a un'ora improponibile :-( Cita
dido76 Inviato 6 Luglio 2009 Autore Segnala Inviato 6 Luglio 2009 Quando le xe stampade cusì ben, soprattutto ;-)Me dispiasi tantissimo che no semo rivadi a passar venerdì sera ma a causa dell'allestimento de tre negozi de saldi el moroso xe tornà del lavor a un'ora improponibile :-( xè stampe vostre? se si,no savevo e cmq lavor xè lavor x cui ga precedenza...tanto se le gavè stampade voi sarè pure stufi de vederle Cita
Giada Inviato 6 Luglio 2009 Segnala Inviato 6 Luglio 2009 Sì sì, le gavemo stampade noi ma pensa che mi no le go mai viste!!!!! Son in un altro reparto e no le xe passade sotto i miei oci :-) Cita
dido76 Inviato 6 Luglio 2009 Autore Segnala Inviato 6 Luglio 2009 Sì sì, le gavemo stampade noi ma pensa che mi no le go mai viste!!!!! Son in un altro reparto e no le xe passade sotto i miei oci :-) bel lavor Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.