Guest brunotto Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 Un nuovo massacro a Kabul 6 nostri giovanissimi militari deceduti ancora i stramaledetti talebani in azione non ho parole se non dire che lasciassero tutto in mano agli americani che di casini ne hanno fatto anche troppi e che si arrangiassero tra di loro a massacarsi solo per schifosi interessi nascosti e che invece sono lampanti...una guerra infinita e come in Vietnam persa in partenza...... Basta ...sono tristissimo ed arrabbiato con il mondo ! Scusatemi..... Quote
dido76 Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 lori no ga colpa de eser andadi là in una situazion che non doveva nemmeno vederne vicini in quanto l'italia no podeva partecipar in missioni de guerra... xè una morte assurda.... però sinceramente ve digo una roba (che probabilmente darà fastidio a qualchedun)...non i ga de diventar eroi per la fine che i ga fatto, i stava fazendo el loro lavor,consapevoli dei rischi a cui i andava incontro...xè bruto de dir xò xè la realtà. no grazie a funerali de stato e lutti nazionali per queste situazioni. Quote
gimmi Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 lori no ga colpa de eser andadi là in una situazion che non doveva nemmeno vederne vicini in quanto l'italia no podeva partecipar in missioni de guerra...xè una morte assurda.... però sinceramente ve digo una roba (che probabilmente darà fastidio a qualchedun)...non i ga de diventar eroi per la fine che i ga fatto, i stava fazendo el loro lavor,consapevoli dei rischi a cui i andava incontro...xè bruto de dir xò xè la realtà. no grazie a funerali de stato e lutti nazionali per queste situazioni. Mi credo che i funerali de stato sia giusti, de aiuto morale alle famiglie de sti muli e un segno de sostegno de tutti noi che "semo" lo stato italiano. El senso dello stato xe un po' carente da noi, peraltro. Poi spero segui anche i sostegni economici, tipo le pensioni ai superstiti dei medagliati. Ma adesso xe solo el dolor, poi se pensi al resto secondo mi. Quote
Puntina Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 lori no ga colpa de eser andadi là in una situazion che non doveva nemmeno vederne vicini in quanto l'italia no podeva partecipar in missioni de guerra...xè una morte assurda.... però sinceramente ve digo una roba (che probabilmente darà fastidio a qualchedun)...non i ga de diventar eroi per la fine che i ga fatto, i stava fazendo el loro lavor,consapevoli dei rischi a cui i andava incontro...xè bruto de dir xò xè la realtà. no grazie a funerali de stato e lutti nazionali per queste situazioni. No volessi, ma son perfettamente in accordo col tuo discorso!!!!!!! Come disi Nildo sora...........dovessi rangiarse gli Americani!!!!! e comunque anche mi come Dido ve digo una roba (che probabilmente dara' fastidio a qualchedun)!!!!! Alla violenza, ma solo in sto caso, mi rispondessi con la violenza!!!!!!!Me dispiasi ma mi faria TABULA RASA de tutto!!!! Quote
gimmi Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 Alla violenza, ma solo in sto caso, mi rispondessi con la violenza!!!!!!!Me dispiasi ma mi faria TABULA RASA de tutto!!!! Non te par che 15 morti tra la popolazion civile sia più che sufficienti? te copassi milioni de innocenti??? O| Quote
dido76 Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 funerai de stato? ma xkè? el mio pensier xè che lori stava fazendo el proprio lavoro e consapevoli dei rischi...tra l'altro i fazeva parte de corpo de volontari (so che i militari deso xè volontari...ma la folgore xè un po' de + de un corpo normale, o sbaglio?) no son dacordo sui funerai de stato xkè allora se lo meritasi anche tute le vitime de incidenti sul lavor che capita quasi ogni giorno in italia. no xè questo a crear l'apartenenza allo stato. tabula rasa? no grazie...no se porta la democrazia cusì...come che no se la ga portada corendoghe drio a bush nè in afghanistan, nè in iraq. ricordemose: no podevimo intervenir ...ma deso xè problematico uscirghene...e i militari paga per colpe de altri. Quote
Puntina Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 Alla violenza, ma solo in sto caso, mi rispondessi con la violenza!!!!!!!Me dispiasi ma mi faria TABULA RASA de tutto!!!! Non te par che 15 morti tra la popolazion civile sia più che sufficienti? te copassi milioni de innocenti??? O| A parte che lori no ga copa' colpevoli, ma solo gente che xe' la' per aiutarli!!! Quanti de lori xe' innocenti? Milioni de innocenti???Contemo quanti che xe' morti fino adesso!!!!!!!Xe' lori che sta copando milioni de inocenti!!! (i fioi gira a 8 anni col mitra in man) Schedemo la gente!!!!!Spostemoli dal loro paese!!!!!E femo deserto piu' de quel che xe' desso!!!!! So che xe' brutto, ma se andemo avanti cusi', col tempo vien fora piu' morti che no con una" guerra controllada"!!! Quote
Starlite Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 [...]So che xe' brutto, [...] Più che bruto xe una inutile follia Quote
Puntina Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 [...]So che xe' brutto, [...] Più che bruto xe una inutile follia Secondo mi uno no pol star co le man in man spetando che el taleban te fichi una bomba sotto el c.. Rispetto a Nassyria 2002, cos xe' cambiado nei paesi dove l'ITALIA XE' PRESENTE CON I CONTINGENTI MILITARI (O XE' STADA PRESENTE!!!!)???? Quote
tifone Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 funerai de stato? ma xkè? el mio pensier xè che lori stava fazendo el proprio lavoro e consapevoli dei rischi...tra l'altro i fazeva parte de corpo de volontari (so che i militari deso xè volontari...ma la folgore xè un po' de + de un corpo normale, o sbaglio?)no son dacordo sui funerai de stato xkè allora se lo meritasi anche tute le vitime de incidenti sul lavor che capita quasi ogni giorno in italia. no xè questo a crear l'apartenenza allo stato. Son daccordo con ti,xe diventado un lavor non come un paio de anni fa che iera anche militari de leva,per mi un operaio o un militar che mori fazendo el proprio dover ga lo stesso rispetto Quote
silviottola Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 El fatto che i fosi soldati volontari no giustifica el fatto che i sia morti. Non sempre el volontario xe un "mercenario" e xe andà là per poi ciorse el mercedes una volta tornà in italia. Quei poveri cristi iera fioi de pastori e de povera gente e che de sicuro no podeva starghe sul gobbo dei genitori fino a 40 anni... Purtroppo i ga visto la vita militare come una fuga da lavori in nero e schifezze simili. No va in guerra i fioi dei ricchi... Tanta tristezza per 6 giovani vite finide e per i familiari che resta col solo dolor (e el casin politico che deso vegnerà fora...) Quote
Starlite Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 funerai de stato? ma xkè? el mio pensier xè che lori stava fazendo el proprio lavoro e consapevoli dei rischi...tra l'altro i fazeva parte de corpo de volontari (so che i militari deso xè volontari...ma la folgore xè un po' de + de un corpo normale, o sbaglio?)no son dacordo sui funerai de stato xkè allora se lo meritasi anche tute le vitime de incidenti sul lavor che capita quasi ogni giorno in italia. no xè questo a crear l'apartenenza allo stato. Son daccordo con ti,xe diventado un lavor non come un paio de anni fa che iera anche militari de leva,per mi un operaio o un militar che mori fazendo el proprio dover ga lo stesso rispetto No posso che concordar. Quote
Starlite Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 El fatto che i fosi soldati volontari no giustifica el fatto che i sia morti. No penso che nisun pensi o gabi dito questo. No va in guerra i fioi dei ricchi... Come no va lavorar in nero su impalcadure per cascar dal quarto pian e lasarghe le penne, o va lavorar con un contratto regolare e mori in una cisterna per le esalazioni o robe simili Quindi el tuo discorso val esattamente allo stesso modo per tutti i altri che mori sul lavor, e nisun giustifica nisuna morte sul lavor. Quel che da fastidio xe la disparità de trattamento e de percezion de queste morti rispetto alle altre che xe uguali. Quote
dido76 Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 El fatto che i fosi soldati volontari no giustifica el fatto che i sia morti.Non sempre el volontario xe un "mercenario" e xe andà là per poi ciorse el mercedes una volta tornà in italia. Quei poveri cristi iera fioi de pastori e de povera gente e che de sicuro no podeva starghe sul gobbo dei genitori fino a 40 anni... Purtroppo i ga visto la vita militare come una fuga da lavori in nero e schifezze simili. No va in guerra i fioi dei ricchi... Tanta tristezza per 6 giovani vite finide e per i familiari che resta col solo dolor (e el casin politico che deso vegnerà fora...) chi ga parla de mercenari? mercenari riconosudi iera quei che lavorava là come "security" e che xè sta sgozado...e come mercenario i ghe ga fato cmq el funeral de stato (vergognoso)... dir che i xè là per scelta no xè niente de sbagliado, xè el lavor che i se ga scelto... certo no xè come far el panetier dove che te rischi magari de farte mal ale man o pezo se te ga sfortuna... far el militar de profesion significa saver che te va in guera (se purtorpo/fortuna per ti te capiti in un periodo in cui ghe ne xè), e che essendo guerra te rischi la vita per le motivazioni che te ga spinto ad arruolarte in determinati reparti. Quote
diego Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 Questo vol esser un post preventivo. Perché tanto i ne dirà che questi novi eroi, xe morti per la democrazia e per la libertà. E inveze de dir basta, e far tornar indrio i soldati Italiani, ancora una volta i proverà a svincolarse dall'articolo 11 dellaCostituzione Italiana (L’Italia ripudia la guerra) e i domanderà più libertà. Libertà de offendere no de difender .Quasi una autorizzazion alla vendetta. Con i novi eroi pena proclamadi, sarà facile far passar l’amaro calice alll'italian commosso e offeso per la barbarica uccusion. L’italian xe brava gente, che nelle guerre costruisi strade e scole, regala matite colorade e caramelle ai fioi, esporta tutta la democrazia che vanza in questo paese. Me dispiasi ma no xe cusì, e no xe cusì fin dal suo inizio. L’Italia xe stada e resta invischiada in una guerra de occupazion, per motivi prettamente economici ed energetici. Questa xe una guerra che nasi ben prima del famigerado 11 settembre. I americani gaveva ben prima iniziado a minacciar guerra contro i Talebani. Qualche giornal xe rivado perfin a scrivere dei piani bellici preparadi per un eventuale attacco all’Afghanistan, e degli interessi privati dell’allora vice presidente americano Dick Cheney, che con la sua industria petrolifera Halliburton xe stado el primo beneficiario delle risorse petrolifere irachene. In seguito alla tragedia dell’ 11 settembre, e per la tragica morte delle migliaia de innocenti , la notizia che l’America gaveva deciso de attaccar l’Afghanistan za in Ottobre xe passada quasi inosservada (The Guardian) El resto lo savemo za, de prove false e torture, de armi non convenzionali e porcade. Ma per far digerire la nova ondada de eroi xe meio continuar a far finta che se tratti de burqua e de libertà, e democrazia .Perdoneme per la durezza e la poca diplomazia de queste poche parole ma personalmente la vedo cusì. Quote
Stefano79 Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 Stavolta son d'accordo con Dido, xe una morte su un lavor come un altro. Solo una roba no go capì: no podevimo intervenir ...ma deso xè problematico uscirghene...e i militari paga per colpe de altri. Come saria che non podevimo? Se te se riferisi alle limitazioni belliche che gavemo in quanto gavemo perso la seconda guerra, questa no xe la stessa roba. Sta qua almeno sulla carta xe una mission de pace, quindi nisun ne impedisi de partecipar. Tanto xe vero che in Iraq anche el Giappon ga mandà truppe per un periodo, pur avendo le nostre stesse restrizioni. Quote
dido76 Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 Come saria che non podevimo?Se te se riferisi alle limitazioni belliche che gavemo in quanto gavemo perso la seconda guerra, questa no xe la stessa roba. Sta qua almeno sulla carta xe una mission de pace, quindi nisun ne impedisi de partecipar. Tanto xe vero che in Iraq anche el Giappon ga mandà truppe per un periodo, pur avendo le nostre stesse restrizioni. la costituzion lo vieta Art. 11L'Italia ripudia la guerra come strumento di offesa alla libertà degli altri popoli e come mezzo di risoluzione delle controversie internazionali; consente, in condizioni di parità con gli altri Stati, alle limitazioni di sovranità necessarie ad un ordinamento che assicuri la pace e la giustizia fra le Nazioni; promuove e favorisce le organizzazioni internazionali rivolte a tale scopo. noi prima semo andadi in afghanistan insieme ad altre poche nazioni su espresso invito de bush...poi semo entradi nella mission nato. Quote
Guest brunotto Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 (edited) Non voglio far polemiche sul discorso dei funerali di stato ma mi sembra che siano stati fatti per Mike o sbaglio non so che tipo di eroe fosse....Allegria...... forse un pochino di più se lo meritano i militari italiiani tutti giovanissimi oggi deceduti.....anche io non sono d'accordo sul termine stretto di eroi ma insomma credo che ci voglia un minimo di rispetto e se lo hanno avuto per il buon Buongiorno e per me è stato eccessivo per un personaggio dello spettacolo puro e che nello spettacolo si è arricchito anche troppo non lo trovo fuori luogo per dei poveri ragazzi che hanno fatto una tale ingiusta e prematura fine !!! Edited September 17, 2009 by brunotto Quote
Stefano79 Posted September 17, 2009 Report Posted September 17, 2009 Non voglio far polemiche sul disporso dei funerali di statoma mi sembra che siano stati fatti per Mike o sbaglio non so che tipo di eroe fosse....Allegria...... forse un pochino di più se lo meritano i militari italiiani tutti giovanissimi oggi deceduti.....anche io non sono d'accordo sul termine stretto di eroi ma insomma credo che ci voglia un minimo di rispetto e se lo hanno avuto per il buon Buongiorno e per me è stato eccessivo per un personaggio dello spettacolo puro e che nello spettacolo si è arricchito anche troppo non lo trovo fuori luogo per dei poveri ragazzi che hanno fatto una tale ingiusta e prematura fine !!! In effetti.....osservazion giustissima. Se Mike ga ricevudo i funerali de stato e nisun ga dito niente, no vedo perchè lamentarse proprio deso che se parla dei nostri militari. Meio che me fermo. Quote
Ghost Posted September 18, 2009 Report Posted September 18, 2009 Quoto la questione "morti sul lavoro". Queste morti son tristi eprché morti sul lavoro, persone che sono morte per fare il loro dovere. Il militare è un lavoro molto pericoloso ma volontario. Chi fa questi lavori pericolosi (militare poliziotto vigile del fuoco...) è un "eroe" perché accetta il rischio per compiere il proprio dovere e cessa di essere eroe appena si parla di scappare, evitare di fare il proprio dovere per evitare i rischi. Quindi i funerali di stato ci possono anche stare per premiare il coragio di aver intrapreso un lavoro pericoloso. Riguardo all' Afganistan la ocmsa è complessa e non si può certo dire che non ci riguardi. L'afganista era effettivamente fucina di terroristi, e questo cir iguarda. L'afganistan è inoltre il produttore del 80% del oppio al mondo... e questo ci interessa dato che è la base da cui arriva la maggioranza della droga che gira avvelena i nostri giovani e finanzia la mafia ed il terrorismo. A questo agigungiamoci i gasodotti e quindi lgi interessi economici e di approvigionamento energeico dell'europa. Insomma di base l'afganistan è più un "affere europeo" che americano, più che noi lasciare loro peno che potrebbero essere loro ad abbandonare noi, come stava facendo bush spostando truppe in Iraq. Poi indubbiamente la cosa è stata gestita male, sis tra protraendo troppo ed anche chi ha preso il potere oggi non è tanto meglio dei precedenti... Mi chiedo come mai sia ocsi difficile bruciare tutti i campi d'oppio e bombardargli le rafffinerie di droga eliminando il problema droga e talgiando i fondi ai talebani contemporaneamente. Quote
Puntina Posted September 18, 2009 Report Posted September 18, 2009 Mi chiedo come mai sia ocsi difficile bruciare tutti i campi d'oppio e bombardargli le rafffinerie di droga eliminando il problema droga e talgiando i fondi ai talebani contemporaneamente. Quoto in pieno il tuo discorso!!!!!Ma avvisiamoli prima!!!!!!!! In questo modo si levano tutte le risorse che parte di un "popolo"usa per fare solo del male!!! Campi e raffinerie andrebbero comunque distrutti in tutto il mondo.Colombia in primis!!! Quote
babatriestina Posted September 18, 2009 Report Posted September 18, 2009 art 11 della costituzione, completo Art. 11L'Italia ripudia la guerra come strumento di offesa alla libertà degli altri popoli e come mezzo di risoluzione delle controversie internazionali; consente, in condizioni di parità con gli altri Stati, alle limitazioni di sovranità necessarie ad un ordinamento che assicuri la pace e la giustizia fra le Nazioni; promuove e favorisce le organizzazioni internazionali rivolte a tale scopo un tanto per precisar.. a mi i me fa passion, sti poveri muli, anche se i xe volontari e xe una sorta de incidente sul lavor, che anche quei andassi prevegnudi. Ma co te va a far el militar, se sa che pol nasser zerte robe, e anche se i gavessi fatto parte de associazioni benefiche ( Gino Strada a Kabul, Medici senza frontiere..) El Afghanistan ze un postochiave, no per gnente tanti de lori ga tentado de occuparlo, dei Moghul ai inglesi ai Russi.. per la posizion, le materie prime.. resta el punto che me domando sempre: ga senso intervegnir o dir Lassemo che i se scanni fra de lori.. xe che no i se scanna solo fra de lori, ma i terroristi dopo le bombe ne le metti anche qua de noi, miga solo alle Torri ( lassemo star quei che ne conta che le Torri xe cascade perchù Bush o i ebrei le ga fatte minar..). Quindi ormai xe roba che ne riguarda tutti. Cossa far, no so, no son esperta de questo tipo de strategia, go letto libri e libri sulla storia del Afghanistan ma no so propor una soluzion che sia bona sia per noi che per lori. E pensar che una trentina bona de anni fa un'amica de mia mama xe stada tranquillamente in Afghanistan per turismo.. Quote
diego Posted September 18, 2009 Report Posted September 18, 2009 X Ghost. I militari che va in mission no xe VOLONTARI xe professionisti pagadi 6-7000 € al mese.L'eserecito Italian no ga più volontariato ne omini de leva.lE allora domando: perchè anche quei che mori sul SUO lavor (vedi morti bianche)no vien enfatizzadi come queste vittime? Senza polemica.Savemo tutti che l'Afhganistan xe talmente povero che sicuramente no ghe vanza soldi per costruir armi .Tutti o quasi gli introiti per comprar armi e altro ghe riva a questi signori dalla vendita dell'oppio. Xe mai possibile che a livel mondialòe ma sopratutto NATO a nissun ghe sia vignuda l'idea de provar an bloccar questo fiorente e redditizio mercato?:vino: Quote
babatriestina Posted September 18, 2009 Report Posted September 18, 2009 ma conteme una roba, se ben ricordo, co se ga ritirado i russi del Afghanistan e xe vegnudo suso i primi talebani, no xe che i gaveva eliminado lori tutte le culture de oppio? almeno cussì iera scritto sui libri che gavevo letto sula storia del sfghanistan. Po co xe intervegnui i Americani e che i ga butado fora una gran parte de talebani, el aministrazion local, per far suso bori, ga ricominciado le coltivazioni de oppio.. http://en.wikipedia.org/wiki/Afghanistan: Opium production was nearly wiped out by the Taliban by 2001.[60] http://opioids.com/afghanistan/index.html sempre de wiki inglese ( in italian no xe i ultimi anni..) As the country continues to rebuild and recover, it is still struggling against poverty, poor infrastructure, large concentration of land mines and other unexploded ordnance, as well as a huge illegal poppy cultivation and opium trade. Afghanistan also remains subject to occasionally violent political jockeying. The country continues to grapple with the Taliban insurgency and the threat of attacks from a few remaining elements of Al-Qaeda. anche qua: http://en.wikipedia.org/wiki/Afghanistan#Economy e qua http://en.wikipedia.org/wiki/Opium_production_in_Afghanistan Quote
arska Posted September 18, 2009 Report Posted September 18, 2009 Mi chiedo come mai sia ocsi difficile bruciare tutti i campi d'oppio e bombardargli le rafffinerie di droga eliminando il problema droga e talgiando i fondi ai talebani contemporaneamente. Perchè queste evidentemente no xe le priorità reali. Per capirse, dal 2001 la produzion de opio (almeno un poco limitada dai Talebani), xe senza freni e in costante aumento, a parte i ultimissimi tempi, ma par che sia una question de domanda mondial, più che de produzion in sè. In sostanza, me vien el dubio che el giro de la droga ingrassi solo in maniera ipermarginal i talebani, mentre de sicuro ghe xe de mezo le mafie più o meno legalizade de mezo mondo. Za metabolizar questo pol far capir che forsi el fato che el paese sia nel caos ghe fa comodo a più de un. Quote
Recommended Posts