Renè Posted June 6, 2010 Report Posted June 6, 2010 (edited) Riprendo el titolo de un vecio topic de Starlite.. e ve domando a tuti: In che luogo xe sto mona dela foto qua soto? El primo che indovina vinzi un cofanetto Zimolo, contenente la pregiadissima pomada maron!!!! Edited August 7, 2010 by Renè Quote
Starlite Posted June 6, 2010 Report Posted June 6, 2010 Per mi xe a Prosecco. All'incrocio dove se gira per andar zo per la strada del Friuli Quote
zalzi Posted June 6, 2010 Report Posted June 6, 2010 ma ghe xe bidoni dele scovaze là del incrocio de proseco? de certo xe sul carso e nel comun de trieste visto che ghe xe el manifesto del sindaco in sloven. Quote
Cazzaballe Posted June 6, 2010 Report Posted June 6, 2010 Si si xe l'incrocio de prosecco vizin la piazzetta! (abito a do metri mi ) Quote
Renè Posted June 7, 2010 Author Report Posted June 7, 2010 Ghe go dito mi a Giuli che no dovevimo far foto lì, perché xe un posto conossudo e fazile de becar!!! Alèèèè Algaaaaa!!!! Quote
Rob Posted June 10, 2010 Report Posted June 10, 2010 (edited) Ma chi xè el mona dela foto? Edited June 10, 2010 by Rob Quote
Renè Posted June 10, 2010 Author Report Posted June 10, 2010 Ma chi xè el mona dela foto? Un dei più fora de Trieste.. overo el sotoscrito Alèèèèè Alga Quote
Rob Posted June 10, 2010 Report Posted June 10, 2010 Ma chi xè el mona dela foto? Un dei più fora de Trieste.. overo el sotoscrito Alèèèèè Alga ahhh ma mi te fazevo più vecio , come l'avatar a proposito de chi xè più mona... la cosa più bella è che vardavo la foto e no riusivo a intivar el logo , epur mi abito proprio li' a do pasi Quote
Renè Posted June 11, 2010 Author Report Posted June 11, 2010 ahhh ma mi te fazevo più vecio , come l'avatar Xe vero ciò. Tanti co' i me vedi i disi che dimostro de più a legerme.. sarà perché son austriacante? Un saludo e un ringraziamento a tuti quei che i ga partecipado a sto mio cocolo witz. Grazie ancora anca a Giuli per questa e per tante altre bele foto.. belissimo pomerigio passado in Napoleonica. Alèèèè Alga!!!! Quote
Recommended Posts