Frangia Ostile Sez. Perugino Posted October 14, 2010 Report Posted October 14, 2010 così almeno la racconta Mio Link Quote
arska Posted October 14, 2010 Report Posted October 14, 2010 A mi ste storie no me convinzi. I casi xe 2: – o la xe romanzada, el che ghe pol anche star, ne piasi sentir storie a lieto fine – o el mato per bon no gaveva de meio de far, el che me rattrista non poco Quote
Stefano79 Posted October 14, 2010 Report Posted October 14, 2010 5 secondi de posa? Me par tantin...Un fulmine dura un attimo, con 5 secondi penso che nol vegneria cusì luminoso... Quote
_titti_ Posted October 14, 2010 Report Posted October 14, 2010 (edited) @stefano: i 5 secondi de posa xè giusti... de sera, col cavalletto se usa tempi lunghi... e proprio per questo el fulmine vien luminoso... più tempo gà la luce per passar, più luce passa, più luminoso xè el fulmine... dita proprio in modo spartano E poi... usando tempi troppo corti te rischiasi o de no becar el fulmine perchè te sbagli momento dello scatto o che la foto no vegni fora completa. Gò fatto foto anche mi a un temporal, de sera... i tempi xè questi.. mi forse usavo un tempo ancora un pò più lungo, sui 8 secondi credo.. Edited October 14, 2010 by _titti_ Quote
Stefano79 Posted October 14, 2010 Report Posted October 14, 2010 Sisi certo, questo so Ma a ocio gavesi dito meno tempo. Boh, de notte no scatto mai Quote
Cazzaballe Posted October 15, 2010 Report Posted October 15, 2010 (edited) Chi la dura la vince!! Edited October 15, 2010 by Cazzaballe Quote
chompo Posted October 16, 2010 Report Posted October 16, 2010 Beh pazienza no ghe ga mancà . Mi me son trovado in agosto una sera/notte a ripararme sotto la prefettura che se gaveva messo a far el finimondo. Gavevo con mi fotocamera e tripode e alora ghe go provado. Un'ora e mezza son stado là e no go portado casa gnanche un scatto...E za iero quasi , altro che 40 anni Quote
Recommended Posts