SandroWeb Posted April 29, 2005 Report Posted April 29, 2005 Xe un zogheto semplice semplice: bisogna scriver ESATTAMENTE (quindi con le virgole e con le maiuscole, quando servi) 10 frasi in inglese. Chi fa in meno tempo, xe el campion
Forum_Bot Posted April 29, 2005 Report Posted April 29, 2005 6 Utenti hanno già detto GRAZIE! iaga, AquilaBiancoRossa, Maurizio72Ts, Number3, Giada, trert
Number3 Posted April 30, 2005 Report Posted April 30, 2005 te devi scriver nel spazio bianco la riga che vedi scritta.
Matt Posted April 30, 2005 Report Posted April 30, 2005 te devi scriver nel spazio bianco la riga che vedi scritta. grazie, ma lo gavevo capido stanotte...in preda alla disperazion, perchè no savevo cme far, go inizia a ricopiar le frasi e funzionava comunuqe, xe una gara a chi che scrivi più veloce... no ce tanto divertente...meio el penguin shot
Maurizio72Ts Posted April 30, 2005 Report Posted April 30, 2005 mi me domando solo come che i fà a esser cussi veloci (va ben che xe tuto question de pratica...ma insomma )
Giada Posted April 30, 2005 Report Posted April 30, 2005 EVVIVAAAAA :ok: FINALMENTE PRIMA IN UN GIOGOOOOOOOO a scriver sulla tastiera no me batti nissun!!!!! unica roba... perchè no me compari el simboletto de campion vicin sora l'avatar? Go fatto tanto per averlo B)
Matt Posted April 30, 2005 Report Posted April 30, 2005 EVVIVAAAAA :ok: FINALMENTE PRIMA IN UN GIOGOOOOOOOO a scriver sulla tastiera no me batti nissun!!!!! unica roba... perchè no me compari el simboletto de campion vicin sora l'avatar? Go fatto tanto per averlo B) te lo digo mi!!! no compari el simboletto, perche con alcuni zoghi ghe xe sto problema mi me xe successo con plumber e beergolf... vedemo se per una donzella el boss se impegnerà de più... ( per risolver el problema... )
Maurizio72Ts Posted April 30, 2005 Report Posted April 30, 2005 Complimentisssssssssssssssssssssimi Giada :ok: certo che a zoghi del genere no te bati nissun (ciò Grande Capo...vedemo de no meter più robe compagne sennò no xe più gusto )
SandroWeb Posted May 9, 2005 Author Report Posted May 9, 2005 Sto difetto dipendi da qualcossa che francamente me sfuggi: cercherò de veder, anche se quando se installa un novo zogo, el sistema fa tutto automaticamente (inserimento icona del campion inclusa). Quando go un minimo de tempo provo a darghe un'ociada
Recommended Posts