SandroWeb Posted April 21, 2004 Report Posted April 21, 2004 Ecco a voi...feme saver! Ovviamente faremo sempre de sera, visto che se presupponi che ghe sia più gente a casa per quelle ore... Eventuali commenti (oltre al voto) xe ovviamente ben accetti! Quote
iaga Posted April 21, 2004 Report Posted April 21, 2004 Per mi xè indifferente el giorno..basta logicamente che non sia sabato o domenica sera.. però go qualche problemin con l'orario..visto che mi me sveio alle 6.. Quote
polpetta Posted April 21, 2004 Report Posted April 21, 2004 it's indifferent!! apparte sta settimana che go e no go impegni.. no so nianche mi :-P .. se posso me aggrego :-D Ciauzzole! dani Quote
SandroWeb Posted April 26, 2004 Author Report Posted April 26, 2004 Da quanto go podudo notar, no xe stada una gran partecipazion al sondaggio...faremo così: in questo periodo sarò quasi sempre in chat la sera (e non solo mi), poi vedremo come la storia procedi e pò bon. Quote
Recommended Posts