Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mi se trovo el canal Free guarderò per veder se merita :D

Sarà l'unica roba interessante che trasmetterà mai el canal Free :rotfl:

Dopo de "Contile juste" che va in onda "ogni vinars" in "lenghe furlane" :rotfl:

Posted

Friuli Venezia Giulia

Free (Ch17)

perché mi sul 17 go tele veneta ? :D ghe xe televendite, i vendi una lozion anti caduta.. ve pol interessar ? chiama 848 15 ** ** no seriamente anche mi se trovo sto canal Free vardo

Posted

Friuli Venezia Giulia

Free (Ch17)

perché mi sul 17 go tele veneta ? :D ghe xe televendite, i vendi una lozion anti caduta.. ve pol interessar ? chiama 848 15 ** ** no seriamente anche mi se trovo sto canal Free vardo

La lozion anticaduta ghe podessi interessar a Starlite :rotfl:

Posted

Santoro pol esser indigesto (anche mi no me sta sto gran simpatico) però xe una vose fora dal coro. El sarà fazioso, sicuro, però el te dà notizie che solo su internet ormai te trovi perchè purtroppo l'informazion de tv e giornai xe alquanto filtrada.

Bella la trasmission e ovviamente dopo no rivavo a dormir dal nervoso :D

Posted

Una roba xe la faziosità del conduttor, un'altra roba xe (secondo mi) quel che la trasmission racconta e vol raccontar. E visto che certe robe no le racconta nisun altro, xe ben dar voce a queste realtà. Dopo ognidun xe libero de vardar quel che vol, dal Grande Fratello a Eva Henger :s'ciopado:

Posted

quel che questo sta fazendo xè una cosa non de poco conto: una trasmision libera in cui la gente ga fato adiritura da sponsor economico.

perchè se no ghe iera la partecipazion dela gente la trasmision no veniva fata.

gaveva ragion la "rai" che ga fato de tuto per mandarlo via? presto per dar una risposta dopo la prima puntata però intanto al suo posto in rai in prima serata ghe sarà ferrara...lui no xè fazioso sicuro :rotfl:

ad ogni modo certe cose santoro le ga fate veder anche in rai, e questo lo ga fato diventar fazioso ala vista dele persone. xò iera una dele pochisime trasmisioni in cui ste cose veniva fora, poco de dir.

Posted

Qualunque cosa se intendi raccontar, ma proprio qualunque, anche la più banale, assumi dei significati diversi in funzion dei valori e dei punti de vista de chi la racconta. La scuola de Palo Alto ed in particolare lo splendido libro "La pragmatica della comunicazione umana" de Watzlawick, che consiglio de cuor a tutti, spiega molto ben sto concetto e no go voia de scriver un papiro sulle tecniche de comunicazione in sto post.. disemo che la faziosità dell'omo xe un potentissimo filtro che distorci a mio avviso ogni concetto che vien espresso.

Quindi sto personaggio piasi tantissimo a molti, sopratutto a quei che ga dei punti de vista a lui abbastanza simili, e disgusta tutti i altri. Personalmente lo odio, e non guarderò mai nulla in cui lui centri anche de striscio. E, per la cronaca, non guardo neanche grande fratello, eva henger e altre stronzade. Solo che al contrario de quanto fa certi, no me considero più figo o più mona perchè guardo una roba piuttosto che un altra.

Xe solo delle scelte diverse, intessi diversi, gusti diversi. Differenze molto umane, tutto sommato, e un poca de libertà a riguardo.

Guest nikibeach
Posted

Secondo me la rai ha fatto un clamoroso autogol a mandare via Santoro, personalmente quando ha dichiarato: farei questa trasmissione per un euro, mi sarei presentato in studio con il contratto da un euro per vedere se era veramente onesto, francamente ne avrei dubitato. Ma al di là delle simpatie (nulla di più lontano da qualcosa che guarderei e anche io odio il grande fratello) secondo me doveva continuare in rai. Poi sulla tv di stato possiamo parlarne delle ore partendo dal concetto che la manifestazione "riprendiamoci la rai" mi ha disgustato come mi ha letteralmente fatto venire la pelle d'oca sentire gente entrata nella tv pubblica esclusivamente grazie ai partiti (in prevalenza di sinistra o dc) dire che è ora di finirla con le lottizzazioni. Se non sbaglio l'ultimo concorso risale agli anni '70 e anche quello fu annullato, ma la coerenza si sa è molto aleatoria!