Vai al contenuto

I borghi


Juliet

Messaggi raccomandati

stando alla foto non capiso coss che xe de mal. me pode spiegar per favor?

te par ke un color salsa rosa osidado se adati su un edificio neoclassico? neanke el griso pantegana nn iera dei migliori ma almeno nn iera ridicolo (un bel color lo ga el palazo Stratti--->caffè dei speci...almeno per mi).

xe el frutto de una mente malada o i se sta attenindo a qualche protocollo

el comun ga fato un piano color (anke recente diria de 2-3 ani più o meno), che consisti nela definizion de tuta una gama de colori tendenti sopratuto al pastello basada sullo studio dei colori originali dela cità storica; i ga publicado un volumeto in cui spiegava come i ga condoto sto studio e legendo sembra ke i gabi fato un lavor curado...ma se dopo vien fora sti scempi...nn so cossa dir...

Link al commento
Condividi su altri siti

ma le belle arti in sti casi non doveria dar un avvallo al rifacimento delle facciate? come pol permetter certi scempi? uno dei miei capi abita in una villa veneziana del '700 che ga restaurà con le sue mani nel corso degli anni e ogni volta che el doveva far un lavor el doveva andar a chieder el permesso!

Link al commento
Condividi su altri siti

Qua me par che la città sta diventando come Arlecchino...

Basta veder quel :cesso: de piscina nova...Ma gavè visto che colori che la ga?

I fa ste robe e dopo magari i te tira longhi se te pituri i scuri del tuo condominio de bianco inveze che de verde...perchè "stona con lo stile della casa"

Ma come funziona le leggi su ste robe?

Link al commento
Condividi su altri siti

mi te posso risponder sui colori dei scuri o simili..

la legge imponi che per el cambio dei serramenti il novo serramento gabbi lo stesso aspetto tipologico che prevali su tutta la facciata.. ad esempio.. xe 10 finestre.. 6 blu 4 bianche.. te ga de farla blu.. no xe c...i.. xe cussi e basta..

x i colori delle facciate xe el piano colore che sinceramente no go mai ciolto in man xke no me ga mai servido..

naturalmente el discorso dei scuri val anche con le tende e simili..

Link al commento
Condividi su altri siti

ma le belle arti in sti casi non doveria dar un avvallo al rifacimento delle facciate

varda...nn saveria...in teoria sì...ma dala poca esperienza direta con la sovrintendenza ke go nn credo ke i se sforzi più de tanto.

go trovado un rilievo de un edificio ke ga vincolado, approsimativo e sbajado (es. con un muro segnado 20 cm inveze de 55)...mi me sembra ovvio mandar un a controlar el rilievi e a far un poke de foto...inveze nada!!!

e poi all'archivio piani i te rispondi ke de trieste i ga poco e niente... :confused:

per quel ke parlava Trert xe vero! ti te pituri un anonimo e insulso condominio de bianco panna inveze de bianco neve e i xe subito là (anke giustamente)...ma dopo nn se s'cioda dala carega 'co disfa edifici storici!

secondo mi doveria esser più decentralizade le sovrintendenze. ogni città se ocupa del suo e nn tuto in man al capoluogo.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi abito proprio sora la "Villa Rosa", una casa d'epoca che per anni xè sta sede de un conservatorio. Qualche anno fa i ga vendù e i novi paroni vol abbatterla per costruir un'abominevole palazzina! Dentro nella villa iera pien de marmi e colonne d'epoca che xè stadi puntualmente abbattudi. Adesso i xè in causa in tribunal contro tutte le case qua intorno che no vol perder un pezzo de storia come quel. Ma se sa come finisi ste robe... :incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×