Vai al contenuto

Unione Triestina 2012 - Kras


Messaggi raccomandati

  • Risposte 403
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

"unione" ...... ha qualche origine con Ponziana :piacere:

poi perchè li chiamavano veltri non l'ho mai capito, e comunque nata prima della Triestina ............ magari trovano un altro "carrozzone romano" .................

per piazzare i rimanenti parenti :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

veltri un sopranome affibiado perché i correva veloci come cani de corsa
Link al commento
Condividi su altri siti

Veder le foto de oggi sul Piccolo me ga r.attristi' la giornata. No pol esser finida quella storia. Mitici senza campo (se allenavimo in via Flavia), preciso che la Prima Squadra la guardavo da lontan come dei "miti", e finidi adesso che el tanto agonia' campo iera rivado. Tristezza. No volessi sbagliar ma in qualche stemma ghe iera dei levrieri......

Link al commento
Condividi su altri siti

me par proprio che no sia una roba ufo. Da che mondo è mondo xe i gruppi nelle squadre de balon de quei che parla la stessa lingua. Se nella Triestina ghe fossi quattro olandesi i staria sentai vicini per ciacolar tra de lori...

tanto più che la maggior parte dei sloveni del Kras xe sloveni de Slovenia e i parlerà poco e mal l'italian e no credo che Simeoni o Capalbo parli a menadito la lingua de Preseren.

L'altro giorno iera una foto del Manchester City in pullman e iera i quattro exjugoslavi sentai vicini che parlava fra de lori in serbocroato...stessa roba el.spogliatoio del Psg, col gruppo de quei che parla talian, quei francesi e quei brasiliani... per parlar del noto "gruppo dei argentini" dei nostri neroazzurri...o Kovacic che quando xe rivà ga dito che bon che xe Stankovic che posso parlar con qualchedun.

Tutto el mondo xe Poggi paese e i tagliani del Kras no xe emarginai nemici politici.

Modificato da ndocojo
Link al commento
Condividi su altri siti

Comunque condivido la dichiarazione del Presidente del Kras Kocman che dice: per noi è un onore giocare contro la Triestina. Sicuramente per una società che fino ad un paio di anni fa giocava in seconda categoria affrontare un'altra che nel 2011 militava in serie B lo è, mentre non credo che Pontrelli possa dire la stessa cosa !

Link al commento
Condividi su altri siti

Come dice Guiz è assolutamente normale, quando giocavo nel monfalcone ( una trentina d'anni fa...sigh) la truppa dei triestini stava da una parte e gli autoctoni da un altra... dove la lingua non era certo un problema..... :vabenon:

Modificato da Tore64
Link al commento
Condividi su altri siti

Ciò ma come sarà?? go ditto che son restado colpido non dal fatto che fazzi gruppo a sè, ma dalla risposta alla domanda del giornalista.

Chi tra voi è italiano??? e gavessi dovudo alzar la man in 18, cioè quasi tutti a parte i tre quattro sloveni che ghe sarà in squadra, no so e no me interessa quanti che sia. Invece ga alzà la man solo quei che no sa el sloven o no lo parla.

La domanda no iera chi tra voi parla sloven. Iera chi xe italian, no so se me son spiegado.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma iera una chiara domanda relativa al discorso etnico-linguistico, che iera el sottofondo de tutto el servizio. Ovvio che come carta d'identità i italiani iera anche altri.

Poi, te sa meio de mi, che sti servizi xe preparai...el giornalistà (Ponzè, xe un dei pochissimi a sky che me piasi) gaverà dito: "deso ve chiedo chi xe talian e chi sciavo, bon i sciavi alza la man e i taliani dopo, ok?" Magari un ghe gaverà chiesto "scolta, grembano, mi son sciavo de lingua ma talian de passaporto e del TLT col cuor, cosa fazo?" E Ponzè gaverà risposto "el TLT cosa xe? Un anti zanzare?" e là sarà vegnù fora un patuffo che inni inneggianti al Duce, a Tito a Giurastante...casin... e loro i se gaverà messo d'accordo per una linea de demarcazion linguistica.

Modificato da ndocojo
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×