Vai al contenuto

Triestina, quale futuro?


Messaggi raccomandati

alora, mi digo la mia, se xe vero che pontrelli vien afiancado da milanese, genna, irneri e quant'altri se presumi che i problemi de sto ano n on ghe sarà più quindi non sarà più la pontrellina ma la Triestina de, apunto, pontrelli, irneri, genna etc. etc. (nel caso resti el solo pontrelli oviamente neanche de prender in considerazion)...mi personalmente dubito che naserà la monfaltina quindi a sto punto ghe sarà una sola squadra con la maia biancorossa e con triestina dentro el marchio qualunque esso sia...meti che sta squadra risolvi i problemi de sto ano riguardo i pagamenti e meti in campo una squadra discreta (in D non ghe vol sai) voi pensè che andarà in stadio meno di mille de sto ano?...Mi penso de no

Link al commento
Condividi su altri siti

meti che ....meti che.......ma ti te piasi arzigogolar su basi totalmente frutto della tua fantasia bacata? :grin:

quanto te ga visto fin adesso no te suggerissi niente de diverso?

xe proprio vero si, el tifoso piu' mala' xe come el mari' del putanon che pur savendo in cuor suo la situazion el continua come se se fussi una relazion monogama inscalfibile

sti mati te proporra' un poco de stuco e pitura, dopodiche' chi no speta altro che de crederghe e chi inveze se lasera' infenociar da qualche orpello ghe andara' drio

Link al commento
Condividi su altri siti

ma la domanda xe: "Se alla fine i matti metti su un squadron che asfalta Pordenon metti a ferro e fuoco Monfalcon no fa prigionieri a Sacile e Tamai e radi al suolo Fontanafredda con tre rigori segnai da Piscopo... cossa pensè de far?"... e questa squadra gavessi una maia rossa con l'araba fenice che la ga de tre anni... perché se andè su qualunque de sti siti che dà i risultati con el stemma, noi i ne metti sempre l'araba e no certo l'alabarda... e alora in questo caso, de sto marchio cossa se ne femo?... disi giusto Albicocca che quei che leggi solo el Piccolo no se ga gnanche inacorto della differenza adesso, figurite dopo... e no quoto l'osservazione de FP perché la domanda xe "cossa se fa se..." e tutti pol benissimo meterse a pensarghe prima che capiti... fermo restando che pol anche no capitar, bon gaveremo pensà per niente...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite nikibeach

Dire che Genna e Milanese sono amici mi sembra un po' particolare, diciamo che hanno un affare insieme e che uno decide per l'altro, basta leggere la cronaca locale di un tempo non lontano.

Link al commento
Condividi su altri siti

Dire che Genna e Milanese sono amici mi sembra un po' particolare, diciamo che hanno un affare insieme e che uno decide per l'altro, basta leggere la cronaca locale di un tempo non lontano.

Sono molto amici, te lo assicuro...

Link al commento
Condividi su altri siti

digo che se el prosimo anno se presenta una sola Triestina, come penso, e fa un campionato decente a parte pochi ultra' i altri andarà tuti in stadio

Togli gli ultrà ed i clubs, non è che in curva resta sai... sa che bel poi tutti in silenzio...

Modificato da guiz
Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite nikibeach

Dire che Genna e Milanese sono amici mi sembra un po' particolare, diciamo che hanno un affare insieme e che uno decide per l'altro, basta leggere la cronaca locale di un tempo non lontano.

Sono molto amici, te lo assicuro...

Se dico soci non penso di sbagliare... Ma non penso sia questo il luogo adatto.

Link al commento
Condividi su altri siti

Effettivamente xe una scelta sai difficile, da un lato xe pontrelli, maragliulo, benasciutti, lippi, genna, irneri e dall'altra gavemo de falco e un signor de cervignan insignido Stella d’Oro al Merito sportivo. In una triestina xe pontrelli jr, di piero jr e giordano ( tutto meno che triestini) e nell'altra xe i muli contento, godeas e zetto. Sai dura de scegier, eh.,.,

Link al commento
Condividi su altri siti

Effettivamente xe una scelta sai difficile, da un lato xe pontrelli, maragliulo, benasciutti, lippi, genna, irneri e dall'altra gavemo de falco e un signor de cervignan insignido Stella d’Oro al Merito sportivo. In una triestina xe pontrelli jr, di piero jr e giordano ( tutto meno che triestini) e nell'altra xe i muli contento, godeas e zetto. Sai dura de scegier, eh.,.,

:merodolodalrider:

Link al commento
Condividi su altri siti

Effettivamente xe una scelta sai difficile, da un lato xe pontrelli, maragliulo, benasciutti, lippi, genna, irneri e dall'altra gavemo de falco e un signor de cervignan insignido Stella d’Oro al Merito sportivo. In una triestina xe pontrelli jr, di piero jr e giordano ( tutto meno che triestini) e nell'altra xe i muli contento, godeas e zetto. Sai dura de scegier, eh.,.,

Eppure... leggendo in giro...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite nikibeach

Ma dai Niki se Milanese gli fa anche da autista, su... xe andai a Coritna insieme, qua xe sempre insieme, e per sempre digo ogni giorno che Milanese xe a Trieste...

Ora hai capito a cosa mi riferisco?

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma dai Niki se Milanese gli fa anche da autista, su... xe andai a Coritna insieme, qua xe sempre insieme, e per sempre digo ogni giorno che Milanese xe a Trieste...

Ora hai capito a cosa mi riferisco?

So esattamente a cosa ti riferisci, ma ti assicuro che sono molto, molto amici...

Link al commento
Condividi su altri siti

son molto scettica, al momento, per una fusion col Monfalcon.... non saria el caos nel caos?...

a sto' punto forsi mejo una col san luigi? o qualche altra squadretta locale.. se resteria in casa..no?

spereria un " Pontrelli vattene con el cavolo che el vol.. che el resti in braghe de tela, come diseva mio nonno, ", che arrivi un altro indifferente, se arrivi far una squadra decente e via!...

Modificato da miky99
Link al commento
Condividi su altri siti

son molto scettica, al momento, per una fusion col Monfalcon.... non saria el caos nel caos?...

a sto' punto forsi mejo una col san luigi? o qualche altra squadretta locale.. se resteria in casa..no?

spereria un " Pontrelli vattene con el cavolo che el vol.. che el resti in braghe de tela, come diseva mio nonno, ", che arrivi un altro indifferente, se arrivi far una squadra decente e via!...

Eh dighe ti a Peruzzo che el devi molar el San Luigi :D

el Monfalcon sembra la soluzion piu fattibile per una varia serie de motivi (fattibile ma non facile), ecco perche non se parla del Zaule p del Cgs...

Detto questo 2 considerazioni:

1. pontrelli vattene

2. Certo che in giro ghe xe certe amicizie... Mmmh roba da leccarse i baffi eh... Roba de primissima categoria...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×