Vai al contenuto

ROMA!!!!


Messaggi raccomandati

Volevi le foto de Roma???Del bel concerto nel Circo Massimo???

Dopo ore e ore passade a caminar e fotografar...dopo ore in piedi per sentir el concerto...proprio quest'ultimo xe stà fatale :testadamuro::testadamuro:

Salta qua,salta là la macchina fotografica xe saltada per i fatti suoi,se ga splattà a terra e visto che iera giusto un pel de casin alla fine ne go recuperà qualche tocco :pianto:

Bò a parte questa perdita che rimpiazzerò domani per el resto xe stà una figada,mi el casin lo digeriso poco ma la capitale xe sempre bela e iera tanta f..a :D

specialmente al concerto,i cantanti non li go quasi visti,quel saltellar allegro e gioioso de fanciulle me ga ipnotizà!

Spero de ritornar a Roma presto,col mezzo novo che doveria rivar entro agosto :foracolcul: magari insieme qualchedun de voi.

Link al commento
Condividi su altri siti

X Stefano: deso stago vendendo la macchina,appena rivo me ciogo la moto e se femo un fine settimana zo.

Foto? chiedè foto? :incazzado::incazzado:

non so se gavè presente cosa iera de gente su quel prà infame...go recuperà la cinghi, el tappo copri obiettivo e una lente dell'obiettivo stesso :pianto:

comunque xe de dir una roba,le mule più bele le xe qua de noi,zo su 10 ghe ne sarà tre belle, qua de noi su 10 almeno 7 xe bele e le rimanenti xe sicuramente carine!

El tragico xe che go perso anche le foto della riunion del sindacato (vera ragion per cui iero là) e il presidente regionale el xe un tantin alterà :D forse anche perchè go dà le mie dimissioni proprio in riunion :rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

comunque xe de dir una roba,le mule più bele le xe qua de noi,zo su 10 ghe ne sarà tre belle, qua de noi su 10 almeno 7 xe bele e le rimanenti xe sicuramente carine!

Risposta molto diplomatica che sicuramente le donzelle del forum avranno apprezato :p

Link al commento
Condividi su altri siti

comunque xe de dir una roba,le mule più bele le xe qua de noi,zo su 10 ghe ne sarà tre belle, qua de noi su 10 almeno 7 xe bele e le rimanenti xe sicuramente carine!

Risposta molto diplomatica che sicuramente le donzelle del forum avranno apprezato :p

No ma xè vero...le triestine xè le più belle d'Italia, se consideremo la quantità de belle mule in rapporto alla popolazion cittadina.

Link al commento
Condividi su altri siti

Non gho sufficienti dati statistici per far una stima.

Anche se statistiche ufficiali disi che le babe de triste xe le più bele d'Italia ma anche le più acide e le meno socievoli.

De babe che le ciacola così sui forum che le vien ai raduni che non le te guarda per storto co te ghe tachi boton qui a triste le xe sai più rare che da altre parti.

Le babe de sta comunity dovemo tenirsele bone, sono perle rare qui a Trieste.

Link al commento
Condividi su altri siti

sì...fin in fondo al circo massimo :rotfl::rotfl: e semo alla quinta digitale andada...solo che deso devo restar senza almeno fin al 25 luglio,che nervi!

vabbè....fortuna che xe sempre la fidata analogica.

La quinta!? :confused: Ma scusa...una te la ga schiantada sul pal dela ferrovia, sta qua la xè finida calpestada da mezza Roma...e le altre 3 come te ga fatto a distruggerle? :D

Link al commento
Condividi su altri siti

bè non son tanto mona da averle spacade tutte... :D 3 su 5 sì però, quella che manca all'appello delle "rotte" iera la mia fidata nikon 4500...lanciada dal Gran Sasso perchè iera l'unica roba che gavevo in man in quel momento e iero "alterà" per via de una mula. le altre due le gavevo cambiade perchè non le me soddisfava e basta.

Link al commento
Condividi su altri siti

bè non son tanto mona da averle spacade tutte... :D 3 su 5 sì però, quella che manca all'appello delle "rotte" iera la mia fidata nikon 4500...lanciada dal Gran Sasso perchè iera l'unica roba che gavevo in man in quel momento e iero "alterà" per via de una mula. le altre due le gavevo cambiade perchè non le me soddisfava e basta.

Penso che faro amicizia con questo individuo. Mi babbo lavora inun negozio di ottica e fotografia mi pare che tu sia un ottimo cliente :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×