SandroWeb Posted August 21, 2005 Report Posted August 21, 2005 E qua ve voio Se l'altro anno un sondaggio del genere dava l'Unione favorita per el salto de qualità (e poi se ga visto come xe andà a finir ) cosa ne pensè per el 2005/06? Personalmente credo che semo meio messi rispetto alla passata stagione: molti tochi pregiati xe rimasti, la struttura della squadra non xe stada smantellada, xe rivadi alcuni rinforzi de qualità , manca forse ancora qualcosa nelle seconde linee ma non semo troppo scoperti nei ruoli cardine. Confido inoltre nella serietà de Buffoni, nella voia de emerger de Calori, nel buon lavoro de Totò De Falco e nell'audacia delle affermazioni de Tonellotto Podemo far un campionato tranquillo de metà classifica, secondo mi: non semo tutta sta roba ma no semo neanche tutto sto vomito che molti ga affermado. In media stat virtus... Quote
iaga Posted August 21, 2005 Report Posted August 21, 2005 Anche mi penso che faremo un campionato da metà classifica.. speremo.. Quote
Maurizio72Ts Posted August 21, 2005 Report Posted August 21, 2005 Tanto x non eser de meno... go votado ( 3 ) x un campionato tranquillo M. Quote
assist Posted August 21, 2005 Report Posted August 21, 2005 Go votado la terza scelta......e vedemo se ne riverà sorprese positive o negative. Quote
Matt Posted August 21, 2005 Report Posted August 21, 2005 go messo la terza, vedemo la squadra in campionato e se poderemo far un idea precisa de dove andaremo Quote
Giots Posted August 21, 2005 Report Posted August 21, 2005 muli mi la go sparada grossa....lottemo per la promozion..magari ve sembra ambizioso...ma me piasi pensarla cussi! Quote
iguanadan Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 In alto ma non troppo, voto due! d. Quote
saretta Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 Lotteremo e saremo tra le prime posizioni.... ah che ottimista che son! Tra quanto me ricrederò???? Quote
cenerentola82 Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 Mi penso che no cominceremo 'sai ben... ma col mercato de genaio se referemo e riveremo nela prima meta dela classifica. Quote
giulianoc5 Posted August 23, 2005 Report Posted August 23, 2005 Son tifoso ma no penso onestamente che podemo sperare in niente de meio de una salvezza, la società xe ancora troppo acerba, ga fatto un calcio mercato da dilettanti, con poca programazion e comprando sai veci... Poi i ga lasado andar via anche Parola che scarpon x scarpon almeno el teneva el centrocampo e interdiva. Del Nevo xe bravo e lo savemo ma el ga i suoi anni speravo nell'apertura de un ciclo con dei giovani... Quote
Guest Andrea Posted August 23, 2005 Report Posted August 23, 2005 quoto tutto quel che disi el "capomastro" !!!! Quote
idsee Posted August 24, 2005 Report Posted August 24, 2005 Per solidarietà con tutti voi ho messo anche io... 'una tranquilla annata da metà classifica' Quote
romanowar Posted August 24, 2005 Report Posted August 24, 2005 Ghe xe alcuni squadroni che no li vedemo gnanca col canocial. Però ghe xe anche squadre de rider. Secondo mi molto dipendi dal rendimento de D.Baggio e de la seconda punta (ammesso e non concesso che Godeas ressti). Se la seconda punta segna i suoi gol ... forsi qualcosa in più de una serena salvezza rivemo anche a farlo. Comunque, secondo mi, campionato de centroclassifica. Quote
Recommended Posts