Jump to content

Recommended Posts

Posted

E qua ve voio :D Se l'altro anno un sondaggio del genere dava l'Unione favorita per el salto de qualità (e poi se ga visto come xe andà a finir :ehno:) cosa ne pensè per el 2005/06?

Personalmente credo che semo meio messi rispetto alla passata stagione: molti tochi pregiati xe rimasti, la struttura della squadra non xe stada smantellada, xe rivadi alcuni rinforzi de qualità, manca forse ancora qualcosa nelle seconde linee ma non semo troppo scoperti nei ruoli cardine. Confido inoltre nella serietà de Buffoni, nella voia de emerger de Calori, nel buon lavoro de Totò De Falco e nell'audacia delle affermazioni de Tonellotto :D

Podemo far un campionato tranquillo de metà classifica, secondo mi: non semo tutta sta roba ma no semo neanche tutto sto vomito che molti ga affermado. In media stat virtus...

Posted

Son tifoso ma no penso onestamente che podemo sperare in niente de meio de una salvezza, la società xe ancora troppo acerba, ga fatto un calcio mercato da dilettanti, con poca programazion e comprando sai veci...

Poi i ga lasado andar via anche Parola che scarpon x scarpon almeno el teneva el centrocampo e interdiva. Del Nevo xe bravo e lo savemo ma el ga i suoi anni speravo nell'apertura de un ciclo con dei giovani... :bandieraalabarda::bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Posted

Ghe xe alcuni squadroni che no li vedemo gnanca col canocial.

Però ghe xe anche squadre de rider.

Secondo mi molto dipendi dal rendimento de D.Baggio e de la seconda punta (ammesso e non concesso che Godeas ressti). Se la seconda punta segna i suoi gol ... forsi qualcosa in più de una serena salvezza rivemo anche a farlo.

Comunque, secondo mi, campionato de centroclassifica.