Jump to content

Recommended Posts

Posted

Questo xe un comunicato officiale dei ultras.

Xe sorti attriti col tonno insuperabile.

:offtopic: Dato che xe picio ve consiglio de salvarve l'immagine e poi riverzerla col visualizzator e leggervela in pace. O stampela direttamente...fe voi :p:offtopic:

Posted

Certamente i rapporti tra le due parti xe molto incrinadi: non entro in causa riguardo le tematiche del volantin, credo però sia giusto rimarcar che saria meio ricucir lo strappo nel minor tempo possibile. Una "guerra" tra tifosi e presidente no xe mai una question piacevole

Posted
Una "guerra" tra tifosi e presidente no xe mai una question piacevole

Anca ( e forsi soprattutto) per la squadra stessa....anche se xe scritto che i continuerà a incitarla :ave:

Posted

Bhe iera prevedibile ... ma dubito che se riverà a ricucir i rapporti...

Come go dito in un post precedente El pres ga de far el pres con la squadra e la società , non ga de far el gradasso con la gente, la tifoseria e la città!

Penso che stavolta i ultras gabbi tutti i diritti de protestar!

Posted

Mi penso sempre che la ragion staghi nel mezzo.. El tonno ga sempre avudo l'idea de gaver un stadio senza barriere e chieder de far amicizia non penso sia un dramma..

..ovviamente xè modi e modi de chieder/propor le robe e sicuramente non xè stada una mossa azzeccada quela de divulgar notizie errate alla stampa.. però bisogna veder quel che ga dito el tonno al giornalista e quel che el giornalista ga scritto.. in ogni caso.. tutte e due le parti sbaglia.. visto la testardaggine de entrambe non se arriverà mai a un compromesso.. la lotta penso che resterà fin la fine della presidenza del tonno.

:bye:

Posted
Bhe iera prevedibile ... ma dubito che se riverà a ricucir i rapporti...

Come go dito in un post precedente El pres ga de far el pres con la squadra e la società , non ga de far el gradasso con la gente, la tifoseria e la città!

Penso che stavolta i ultras gabbi tutti i diritti de protestar!

Son d'accordo con ti....

El mato devi capir che lui xe el presidente della società e non dei tifosi.

Poi lui che ga sempre volù lo stadio per le famiglie, ghe faria saaaaaai comodo eliminar i ultras :incazzado::incazzado::incazzado::incazzado:

Posted
Mi penso sempre che la ragion staghi nel mezzo.. El tonno ga sempre avudo l'idea de gaver un stadio senza barriere e chieder de far amicizia non penso sia un dramma..

..ovviamente xè modi e modi de chieder/propor le robe e sicuramente non xè stada una mossa azzeccada quela de divulgar notizie errate alla stampa.. però bisogna veder quel che ga dito el tonno al giornalista e quel che el giornalista ga scritto.. in ogni caso.. tutte e due le parti sbaglia.. visto la testardaggine de entrambe non se arriverà mai a un compromesso.. la lotta penso che resterà fin la fine della presidenza del tonno.

:bye:

Mi son totalmente d'accordo con la "signora moderatora" :p

Ghe daria un consiglio a Tonnellotto.... Tienti stretto i tuoi amici ma ancor di più i tuoi nemici...

Fazendo muro contro muro no se va da nessuna parte :noghesemo:

:bye::bye: