SandroWeb Inviato 5 Settembre 2005 Segnala Inviato 5 Settembre 2005 Sia chiaro: xe difficile dar un giudizio oggettivo dopo sole 2 giornate, ma me piasi pensar che se sia za sulla buona strada, almeno a livello de mentalità . La squadra xe in rodaggio ma sta dimostrando de esserghe za con la testa: e questo xe un fatto non da poco. Relativamente a questo, el gruppo pol lavorar in maniera molto più tranquilla, gavendo la consapevolezza de gaver amplissimi margini de miglioramento (pensar che no gavemo ancora visto in campo i vari Albino, Gorgone, Eliakwu...). Forse la prossima trasferta a Bergamo (IMHO la partita più difficile del campionato) arriva nel momento giusto: podemo andarsela a zogar tranquillamente, senza dover far stramboti. Godemose el momento, riverà tempi peggiori Cita
jeb Inviato 5 Settembre 2005 Segnala Inviato 5 Settembre 2005 Son d'accordo con ti. La squadra devi ancora amalgamarse, e secondo mi el duo Calori-Buffoni ga preferì lavorar sulla difesa. Col tempo riverà anche le giometrie a centrocampo e de conseguenza le azioni da gol. Anche mi penso che sia el momento migliore per andar a Bergamo, senza troppe pressioni e con la consapevolezza de esser una "squadra" Cita
Born to run Inviato 5 Settembre 2005 Segnala Inviato 5 Settembre 2005 E soprattutto con l'Atalanta che gaverà nelle gambe 2 partide in pochi giorni!! Cita
Delio Inviato 6 Settembre 2005 Segnala Inviato 6 Settembre 2005 E sarà el primo probante test per la difesa contro quel che xe (almeno 'desso) el miglior ataco dela serie B Cita
iguanadan Inviato 6 Settembre 2005 Segnala Inviato 6 Settembre 2005 E sarà el primo probante test per la difesa contro quel che xe (almeno 'desso) el miglior ataco dela serie B Vero, ma fino a un certo punto: Ventola, eterna promessa mai mantenuta, sembrerebbe scassato, e Saudati idem con patate - sulla carta l'attaccante del futuro, in realtà uno qualsiasi, secondo me. Basta non avere paura, sulla carta non siamo secondi a nessuno! d. Cita
Delio Inviato 6 Settembre 2005 Segnala Inviato 6 Settembre 2005 E sarà el primo probante test per la difesa contro quel che xe (almeno 'desso) el miglior ataco dela serie B Vero, ma fino a un certo punto: Ventola, eterna promessa mai mantenuta, sembrerebbe scassato, e Saudati idem con patate - sulla carta l'attaccante del futuro, in realtà uno qualsiasi, secondo me. Basta non avere paura, sulla carta non siamo secondi a nessuno! d. Ecco, cominciemo za a montarse la testa... Cita
iguanadan Inviato 6 Settembre 2005 Segnala Inviato 6 Settembre 2005 Ecco, cominciemo za a montarse la testa... Giusto! No, dai, seriamente, abbiamo un bell'organico ma da amalgamare - e in un paio di casi da allenare proprio (Eliakwu, Albino, Gorgone). Secondo me, in questo momento le squadre partono più o meno tutte alla pari - a parte il Pescara, che mi sembra veramente cisto. Meglio incontrarli adesso, quelli forti. Da gennaio cmq secondo me ci toglieremo un paio di soddisfazioni.. Cita
Stefano79 Inviato 6 Settembre 2005 Segnala Inviato 6 Settembre 2005 Basta che no i se monti la testa... Su "In città " de oggi sembrerìa che Tonellotto gabi dito:"La Triestina, se decide di giocare come sa, sarà indiscutibilmente la squadra da battere". Me par un poco eccessivo francamente... Cita
Matt Inviato 6 Settembre 2005 Segnala Inviato 6 Settembre 2005 concordo, la mentalità de ste prime due giornade xe bona, ma spetemo ancora a parlar (specie el pres!) partida dopo partida, per un paio de mesi e dopo se poderà cominciar a capir che squadra che semo e cosa volemo far sto anno. Cita
Tonn(ellott)o Nostromo Inviato 6 Settembre 2005 Segnala Inviato 6 Settembre 2005 Mah, penso che semo una bona squadra. Gavemo dei boni zogadori, che pol far la differenza (Peccarisi, Godeas ad esempio) e tanti che prometti molto ben (vedi Gomez, Gorgone, Eliakuwu). L'unica roba che me dispiasi xe che a centrocampo i giogadori de nostra proprietà xe abbastanza avanti coi anni... comunque: la mentalità xe quella giusta, bisogna esser ottimisti, senza però esagerar e pensar che sia roba facile. La serie B, anche se sto anno penso sia tecnicamente "bassina", no xe un campionato facile, e ciaparlo per el verso sbaia' (un anno fa, assieme a un po de sfiga e errori dei omini neri gavemo fatto un bel mix...) vol dir impantanarse in brutte acque. Vederemo - col tempo - come andrà la chimica della nostra squadra, vedremo el lavoro del preparator atletico (essenziale, anche se se nota poco durante l'anno) e come la squadra riverà a superar momenti difficili. Esser una grande squadra no vol dir aver grandi zogadori, ma zogadori con le "balotas". Un anno fa el Genoa a fine campionato iera semplicemente disastroso...pur avendo un organico da paura psicologicamente iera a terra...poi xe successo quel che xe successo ma...va ben... Insomma, tornando In topic, penso che potenzialmente gavemo la possibilità de far un campionato de medio e forsi alta classifica, anche se xe ancora qualche punto oscuro (da verificare i terzini sinistri, visto che groppi non lo ricordo ben e zeoli non me ga entusiasma in sti ultimi anni, a parte le universiadi de qualche tempo fa e a destra Minieri onestamente non me piasi molto... pecca, gavessi ancora dado fiducia a Munari, ma pol eser che altre robe sia occorse in spogliatoio che gabbi cambiado i rapporti tra lui e la squadra), con un lavoro intelligente de squadra-presidente-tifosi el delicato ingranaggio podessi funzionar anche molto ben... Quanto ben? Beh, dipenderà da noi e anche dalle altre squadre... ma svolando basso se pol rivar anche in alto... Cita
Giots Inviato 7 Settembre 2005 Segnala Inviato 7 Settembre 2005 no xe ke me monto la testa ma nella partida cn l'avellino gavemo diminado....quindi perke nn darghe ragion 1 volta al pres? cmq sekondo mi anke el terzin sinistro zeoli xe sta 1 bon acquisto....per no parlar de eliakwu ..speremo ke el diventi tipo martins cio sa ke roba 1 attakko cn un attakkante velocissimo(eliakwu) e un attacante bel cugnos (godeas) podessi far la differenza..... Cita
arska Inviato 7 Settembre 2005 Segnala Inviato 7 Settembre 2005 cio sa ke roba 1 attakko cn un attakkante velocissimo(eliakwu) e un attacante bel cugnos (godeas) podessi far la differenza..... xe quel che penso anca mi.. ma i ga intenzion de farlo zogar prosimamente? Cita
Delio Inviato 7 Settembre 2005 Segnala Inviato 7 Settembre 2005 no xe ke me monto la testa ma nella partida cn l'avellino gavemo diminado....quindi perke nn darghe ragion 1 volta al pres?..... Perchè una rondine non fa primavera... el campionato xe longo, vegnarà anche i periodi bui, nissuna squadra xe in grado de render in maniera costante per tanto tempo, per cui va ben entusiasmo, ma senza montarse la testa, pol esser una bona squadra, ma le meio vien fora in genere sempre più tardi Cita
saretta Inviato 7 Settembre 2005 Segnala Inviato 7 Settembre 2005 Penso che xè solo una roba de dir: Chi va piano va sano e lontano E così sarà anche per noi! Cita
SandroWeb Inviato 7 Settembre 2005 Autore Segnala Inviato 7 Settembre 2005 Perchè una rondine non fa primavera... el campionato xe longo, vegnarà anche i periodi bui, nissuna squadra xe in grado de render in maniera costante per tanto tempo, per cui va ben entusiasmo, ma senza montarse la testa, pol esser una bona squadra, ma le meio vien fora in genere sempre più tardi Sottoscrivo in pien Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.