Maurice Inviato 17 Settembre 2005 Segnala Inviato 17 Settembre 2005 Beh....ormai no xe una novità la prova penosa dela ferrari sto anno.... Volessi saver, cossa pensè voi de una scuderia che ghe dava un minuto e passa a certe macchine e adesso combatti quasi ala pari,forsi anca un pochetin pezo. Gomme? Schumacher troppo vecio? Qualchedun ga anca dito che xe tutta una montatura per aumentar i ascolti.... Mi no escluderia sta ultima roba,anca se no ghe son sai convinto Cita
assist Inviato 22 Settembre 2005 Segnala Inviato 22 Settembre 2005 Secondo mi no xe stadi previsti tutti i cambi de regolamento che xe stadi applicadi.......sa, quando te sviluppi un progetto seguendo una strada xe casin far marcia indrio.......son convinto chese no i gavesi cambiado nulla, la ferrari sto anno fazeva come i precedenti. Penso che sia el classico anno de transizion.....dal 2006 i tornerà ad esser competitivi. PS attenzione, go dito competitivi, non vincenti. Cita
Maurizio72Ts Inviato 22 Settembre 2005 Segnala Inviato 22 Settembre 2005 Secondo el mio parer, un anno pol andar mal (no xe miga dito che i devi vinzer sempre), anche se devo dir che queste regole no me piasi neanche un poco visto che ormai i sorpasi te li vedi solo ai box e in pista i cori fazendo calcoli. Voio riveder i GP de una voltaaaaaaaa dove che se combateva anche per el secondo posto (vedi un gp de francia del 1979 tra villeneuve e arnoux. Chi xe vecio ricorda sicuramente ) e soprattutto te ghe davi ti de cambio marce (e no el computer come ogi) o te dovevi corer tignindo soto ocio la spia del carburante, visto che el te doveva bastar per tuto el gp con l'unica eccezion del cambio gomme. Insomma gaverè capido che son un nostalgico de Prost, Mansell, Senna & Co. Qualche volta preferisso vardar la IRL americana dove che xe sai, ma sai più spettacolo e incertezza fina l'ultimo millimetro de gara. Cita
Delio Inviato 22 Settembre 2005 Segnala Inviato 22 Settembre 2005 Xe anni che la F1 xe diventada noiosa, anche quando vinzeva le Ferrari no xe che iera più spetacolo, solo se vardava più volentieri per veder giusto quanto i ghe dava de distaco ai altri... I ga imbocà una strada perdente, tecnologia tropo spinta (el pilota conta come el el 6, no voio dir proprio el 2, a briscola) e i pit stop ga mazà el spetacolo. Ormai quando stavo a casa e vardavo i GP me 'comodavo sul divan, vardavo la partenza e po' me fazevo de quele dormide...qualche volta no rivavo sveiarme gnanche al arivo Quanto ala Ferrari, i regolamenti li ga fati per zercar in tuti i modi de farla perder e i ghe xe riuscidi ala grande... penso che ai altri team, specie quei inglesi, qualche informazion su cossa i pensava de far i ghe la ga dada, comunque la Ferrari ga svilupà in ritardo (forsi proprio perchè no i gaveva idea de dove i 'ndava a parar coi regolamenti) la machina e decisamente no ghe xe riusida ben Cita
Rolf Inviato 22 Settembre 2005 Segnala Inviato 22 Settembre 2005 Voio riveder i GP de una voltaaaaaaaa dove che se combateva anche per el secondo posto (vedi un gp de francia del 1979 tra villeneuve e arnoux. Chi xe vecio ricorda sicuramente ) e soprattutto te ghe davi ti de cambio marce (e no el computer come ogi) o te dovevi corer tignindo soto ocio la spia del carburante, visto che el te doveva bastar per tuto el gp con l'unica eccezion del cambio gomme. Insomma gaverè capido che son un nostalgico de Prost, Mansell, Senna & Co.Qualche volta preferisso vardar la IRL americana dove che xe sai, ma sai più spettacolo e incertezza fina l'ultimo millimetro de gara. Non me limito a quotar, STRAQUOTO, APPLAUDO Le gare de formula Indy xe 300 volte più belle. Te vol che la formula ! (o meio quella strana storia che xe adesso) sia più avvincente. Bene, ecco la ricetta:Monogomma, cambio totalmente manuale, niente elettronica, motore aspirato 3000 e te fa quanti rifornimenti te vol.Prove come alla vecia sul giro migliore lanciato e macchine più strette, in modo che te rivi a superar anche in Ungheria.Unico incremento quel della sicurezza dei circuiti con più vie de fuga e/o squadre de soccorso ogni 2 metri in quei tipi Ungheria o Montecarlo.Go visto ultimamente su satellite corse de motrici de tir... Troppa roba, penso che Raikkonen se pol sconder, un divertimento unico.Ciao e grazie Maurizio per l'illuminante idea :vabenon: Cita
assist Inviato 22 Settembre 2005 Segnala Inviato 22 Settembre 2005 Ormai mi de formula 1 no me frega + sai......a dir el vero no me ga + interesado da quando senna ne ga lasado. +ttosto adesso me piasi + vardar el mondiale WTCC e la superbike! Cita
Maurice Inviato 22 Settembre 2005 Autore Segnala Inviato 22 Settembre 2005 L'ultimo bel mondiale per mi xe sta el 1997....vinto da Jacques Villenauve (se scrivi cussì????) Poi basta. Anca mi stago lassando la F1 in favor del motomondiale Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.