Fabieto Inviato 28 Settembre 2005 Segnala Inviato 28 Settembre 2005 molto bel sto rifacimento de Willy Wonka, me ga fatto sai rider e me ga piasso parecchio Johnny Depp, un attor sempre più camaleontico è originale. Non go visto l'originale perciò non savessi far un paragon. Merita spender qlc parola per Tim Burton... forse nissun lo considererà el più grande regista del mondo però secondo mi ghe va sai sai vizin... el suo stile xe unico e imprevedibile, regista formidabile, visionario e dark. Consiglio vivamente per chi non ga visto "Frankenweenie" e "Beetlejuice" de questo regista e ovviamente attendo impaziente l'imminente "La sposa cadavere" Lunga vita a Tim Burton!!! Cita
Matt Inviato 28 Settembre 2005 Segnala Inviato 28 Settembre 2005 Sto film, iera atteso de marzo... Burton xe, come te ga ditto, un gran regista! [o.t.] te vivi in un cinema per caso @NSF???[/ot] Cita
saretta Inviato 28 Settembre 2005 Segnala Inviato 28 Settembre 2005 Non lo go visto e non me ispira neanche un poco, quindi resto fedele alla vecchia versione che me a sempre piasso! Cita
Maurice Inviato 28 Settembre 2005 Segnala Inviato 28 Settembre 2005 De Tim Burton me ricorderò sempre Nightmare Before Christmas, un film che de picio me gaveva affascinà tantissimo Cita
cucciolina Inviato 29 Settembre 2005 Segnala Inviato 29 Settembre 2005 Mah, mi no go visto nè l'originale nè el rifacimento. Go visto el trailer e no me ispira per niente Magari xe bellissimo ma no me ispira Cita
Matt Inviato 2 Ottobre 2005 Segnala Inviato 2 Ottobre 2005 Visto Sabato sera...Bellissimo! EL fa sai rider, senza (a mio parer)cader troppo nel banale, quoto el discroso de nsf@ su Burton e Deep, sai sai bravi.... E...xe meravigliosi gli oompa loompa...e le loro canzoni!! Cita
polpetta Inviato 3 Ottobre 2005 Segnala Inviato 3 Ottobre 2005 Go notà che dai ultimi film che go visto .. Deep xe veramente un bravo attor dalle 1000 facce.. tra film seri e meno seri el se la sa cavar benon son andada a veder sto film ieri con Assist4 ( col tempo che iera meritava ) cocolo me ga piasso tutto sommato.. i scoiattoli me ga fatto impazzir Cita
Giots Inviato 3 Ottobre 2005 Segnala Inviato 3 Ottobre 2005 mi nn go ankora visto ma i me ga ditto ke xe sai bel.....quindi in settimana andaro se lo studio me lo permettera! Cita
Kiriranshelo Inviato 3 Ottobre 2005 Segnala Inviato 3 Ottobre 2005 confermo che xe sai bel. mi go visto entrambi e el giorno prima de andar a veder la nova version in cinema me son visto la version del 1971 assieme ad un amico (per convinzerlo ad andar a veder el film novo ghe go fatto veder quel vecissimo) eheheh la storia comunque xe leggermente diversa da quella originale anche se tutto sommato la xe resa + credibile (per quel che pol esser credibile una fabbrica cussì ) e più incentrada sulla vita de Wonka Cita
Matt Inviato 3 Ottobre 2005 Segnala Inviato 3 Ottobre 2005 Aggiungo per chi non sapesse, che la storia originale, è tratta dal racconto omonimo (ononimo?anonimo? boh...) de roald Dahl, scirttor de raccotni per bambini. Go letto el libro un pochi de anni fa, e da quel che ricordavo, la storia la xe sai simile..sopratutto i bambini portagonist..me li immaginavo proprio cussi!! Cita
Maurice Inviato 7 Ottobre 2005 Segnala Inviato 7 Ottobre 2005 Se xe de Roal Dahl no xe anonimo Comunque lo varderò,ma no me attira granchè Cita
assist Inviato 9 Ottobre 2005 Segnala Inviato 9 Ottobre 2005 Go notà che dai ultimi film che go visto .. Deep xe veramente un bravo attor dalle 1000 facce.. tra film seri e meno seri el se la sa cavar benon son andada a veder sto film ieri con Assist4 ( col tempo che iera meritava ) cocolo me ga piasso tutto sommato.. i scoiattoli me ga fatto impazzir Concordo su tutta la linea! Mi me fazeva scapotar i umpa lumpa! Cita
AquilaBiancoRossa Inviato 9 Ottobre 2005 Segnala Inviato 9 Ottobre 2005 Lo go visto anche mi qualche giorno fa... la roba che me ga piasso de + iera i scoiattoli, troppo coccoli!!! Cmq bellissimo film!! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.